خدمات

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09129053097

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران یا همان چرخ گوشت صنعتی یکی از انواع لوازم و وسایل در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که حضور آن در هر رستوران، و بعضا فست فود ها هم لازم و ضروری می باشد. همان گونه که احتمالا خودتان هم میدانید، آشپزخانه های صنعتی رستوران ها، و در کل کسب و کار های حوزه غذا از تجهیزات و لوازم مختلفی تشکیل شده است، و حاضر شدن غذا و مشتری نتیجه همکاری این اجزا، تجهیزات و لوازم مختلف آشپزخانه های صنعتی است. همان طور هم که اشاره شد یکی از این اجزا و قسمت های مهم هر آشپزخانه صنعتی، چرخ گوشت های صنعتی هستند. در ادامه بحث فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران هم همراه فیدارسورن بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد مسائلی مثل فروش چرخ گوشت صنعتی، خرید چرخ گوشت صنعتی، انواع چرخ گوشت های صنعتی و... کسب نمایید.

بهترین چرخ گوشت صنعتی بازار

قبل از این که به سراغ تعریف بهترین چرخ گوشت صنعتی و مباحثی مثل فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران برویم، بهتر است که کمی درباره آشپزخانه های صنعتی صحبت کنیم. در مورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید گفت که کاملا با تجهیزات آشپزخانه معمولی و خانگی متفاوت هستند. دلیل این تفاوت هم در این موضوع میباشد که لوازم آشپزخانه خانگی برای استفاده محدود و کم، و در حد آماده سازی غذا برای اعضای خانواده تولید شده اند، اما در مورد آشپزخانه های صنعتی این گونه نیست و لوازم آن باید به گونه ای باشند که پاسخگوی آماده سازی غذا برای تعداد کثیری از مشتریان باشند و هر وسیله طوری درست شده باشد که در مقابل ده ها و حتی صد ها بار خاموش و روشن شدن، مقاوم باشد. به همین خاطر وسایلی که آشپزخانه صنعتی، با این که تقریبا همان کارکرد لوازم آشپزخانه خانگی را دارند، اما طراحی ای مقاوم تر و صنعتی تر دارند تا قادر باشند سفارشات بالای مشتریان را به بهترین حاضر نمایند.

کسب اطلاعات بیشتر: فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

اما در مورد مطلب اصلی یعنی تعریف فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران و این که چرخ گوشت های صنعتی چه هستند هم باید گفت که چرخ گوشت های صنعتی از تجهیزات رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی هستند که تقریبا در همه رستوران ها و مشاغل غذایی یافت می شود. برای تهیه بسیاری از غذا ها نیاز است که مواد چرخ شوند یا با هم ترکیب شوند، که می توان با استفاده از چرخ گوشت های صنعتی در زمان بسیار کوتاهی این کار ها را انجام داد.

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

همان گونه که احتمالا متسحضر هستید، لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی رستوران ها و فست فود ها، توسط شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه، در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند تا این وسایل به بهترین شکل ممکن قادر باشند نیاز های کارکنان، آشپزان و سرآپشزان آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و فست فود ها را برطرف نماند. این قضیه دقیقا در مورد چرخ گوشت های صنعتی هم وجود دارد و شرکت های لوازم آشپزخانه، چرخ گوشت های صنعتی را هم در انواع و اقسام مختلف تولید و به بازار ایران و جهان عرضه کرده اند. به دلیل اهمیت چرخ گوشت های صنعتی و لازم بودن اقدام به پرداخت قیمت چرخ گوشت صنعتی توسط رستوران ها و تهیه آن ها از مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران معتبری مثل فیدارسورن، یکسری از چرخ گوشت های صنعتی در قسمت پایینی این پاراگراف معرفی شده اند.

چرخ گوشت تسمه ای

یکی از پرفروش ترین انواع چرخ گوشت های صنعتی در مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران، چرخ گوشت های صنعتی تسمه ای هستند که از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می کنند. یکی از مزیت ها و قابلیت های چرخ گوشت تسمه ای این است که می تواند خیلی راحت و سریع مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی یا پیاز را به صورت جداگانه و یا همراه با گوشت چرخ کند. با این کار صدمه ای به قطعات داخلی دستگاه وارد نمی شود زیرا تسمه از جنس پلاستیک است و با آب این مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد.

چرخ گوشت گیربکسی

در این نوع از چرخ گوشت های صنعتی که می توانید آن ها را از مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران تهیه کنید، در واسطه ی میان موتور و قطعاتی مشابه گلویی، روده و تیغ از چرخ دنده ها و گیربکس استفاده شده می باشد. این نوع طرح‌ ریزی سبب می شود تا پایان توان خروجی موتور به اقبال چرخ کردن برسد علاوه بر آن چرخ گوشت گیربکسی می تواند در قدرت ها و توان های مختلف نیز کار کند. دلیلی که سبب می شود بعضی از مشتریان تمایل به خریدن این دستگاه نداشته باشند این می باشد که زمانی که شما از مواد غذایی آب دار مشابه پیاز در این سری از چرخ گوشت ها استفاده کنید، آب این مواد داخل چرخ دنده ها و گیربکس می شود و روغن آنها را پاک می کند. پاک شدن روغن ها سبب می شود تا این مدل از چرخ گوشت بعد از مدتی به سر و صدا بیفتد و در آخر خراب شود.

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

چرخ گوشت ایستاده و رومیزی

چرخ گوشت های صنعتی در دو مدل ایستاده و رومیزی تولید می شوند . چرخ گوشت رومیزی حجم کمتری از گوشت را چرخ می کند و دارای  نمره 12 ، 22 و  32 می باشد و همانطور که از نامش هم پیداست بر روی میز قرار میگیرد. مدل ایستاده اما دارای پایه و چرخ است و حجم های بالاتری از گوشت را در یک ساعت چرخ می کند و دارای نمره 32 به بالا است  . نمره های کوچکتر مانند 32 و 42 برای رستوران ها ی متوسط و بزرگ استفاده می شود .

کسب اطلاعات بیشتر: انواع دستگاه قهوه ساز صنعتی

چرخ گوشت صنعتی مبله

یکسری از چرخ گوشت های صنعتی که قابل تهیه از مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران هستند هم وجود دارد که دارای پایه و کابینت نیز در زیر خود هستند و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشند، که به این چرخ گوشت های صنعتی، چرخ گوشت های مبله می گویند که در دسته چرخ گوشت های صنعتی مبله قرار می گیرند.

چرخ گوشت زیر صفری

یکسری از چرخ گوشت های قابل تهیه از مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران معتبر مثل فیدارسورن، چرخ گوشت‌ های زیر صفری هستند. این نوع چرخ گوشت‌ ها تا دمای منفی ۲۵ درجه به کار گرفته می ‌شوند. در این مدل چرخ گوشت یک قطعه استخوان‌ بر وجود دارد که علاوه بر دما، میتوان آن را هم از جمله تفاوت چرخ گوشت صنعتی با چرخ گوشت خانگی دانست، در رستوران‌ها و آشپزخانه ‌های صنعتی بیشتر از چرخ گوشت صنعتی زیرصفر استفاده میشود، چون در زمان کمتر با سرعت بیشتر گوشت چرخ شده و از فساد گوشت در آشپزخانه جلوگیری میشود. یک مدل از چرخ گوشت های صنعتی را در قسمت پایینی با هم مشاهده می کنیم.

چرخ گوشت براکس مدل BM-12.

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی

پس از این که در مبحث فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران با مطالبی مثل بهترین چرخ گوشت صنعتی، فروش چرخ گوشت صنعتی و قیمت چرخ گوشت صنعتی مطلع شدید، و از میان انواع چرخ گوشت آن که به درد کسب و کار شما میخورد را شناسیایی کردید، نوبت به این میرسد که به سراغ خرید چرخ گوشت صنعتی بروید. برای خرید و پرداخت قیمت چرخ گوشت صنعتی، به شما توصیه میشود که به سایت فیدارسورن مراجعه کنید. فیدارسورن،‌ یک شرکت بسیار معتبر و یک مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی و انواع لوازم و تجهیزات رستوران ها، فست فود ها و کافه ها است و آمادگی دارد که تمامی تجهیزاتی را که شما برای کسب و کار خود به آنها نیاز دارید را برایتان فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *