خدمات

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

اين كه فروشگاه اینترنتی لوازم کافه معتبر کدام فروشگاه است، از مباحثی است که ذهن خیلی از افراد و به خصوص کسانی که به دنبال خرید لوازم کافه برای راه اندازی کافی شاپ یا کافه ای هستند، می باشد. کافه ها یکی از کسب و کار های بسیار قدیمی هستند که از زمان کشف و استفاده بشر از نوشیدنی یا نوشیدنی های بر پایه قهوه، همواره کسب و کار هایی پر رونق و پر طرفدار در ایران و جهان بوده اند. در ادامه مطلب فروشگاه اینترنتی لوازم کافه هم همراه فیدارسورن بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد موارد مهم لیست خرید لوازم کافه، فروشگاه اینترنتی لوازم کافه و… کسب نمایید.

مرکز فروش لوازم کافه

پیش از آن که برای تهیه لوازم کافه از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه اقدام کنید، به این نیاز دارید که بدانید اصلا به چه وسایل، لوازم و تجهیزاتی نیاز دارید. زیرا اگر که بخواهید هر وسیله و لوازمی که مربوط به کافه می شود را بخرید، هیچ گاه قادر نخواهید بود کافه خود را راه اندازی کنید، زیرا هر روز لوازم و وسایل جدید تری در حوزه صنعت کافه وارد بازار جهان و ایران می شوند. اما با این حال برخی موارد از لیست لوازم کافه هستند، که شما باید آن ها را از یک فروشگاه اینترنتی لوازم کافه معتبر مثل فیدارسورن خریداری کرده، و در کافه ای که راه اندازی میکنید داشته باشید، زیرا حضورشان اجباری است. برای این که بیشتر با لیست لوازم مورد نیاز برای راه اندازی کافه یا همان لوازم کافه آشنا شوید، برخی از آنها در قسمت پایینی این پاراگراف گرد آوردی شده اند.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات پیتزا فروشی

دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

 می شود گفت همه یا حداقل نود و نه درصد کافه ها و کافی شاپ ها در سراسر ایران و جهان قهوه را به شکل دانه تهیه می کنند. دلیل این کار هم این است که استفاده از دانه قهوه سبب می شود که قهوه به صورت تازه و با کیفیت برای مشتریان آماده شود. به همین سبب هم هر کسی که قصد راه انداری کافه در هر جای ایران را داشته باشد، باید دستگاه آسیباب قهوه صنعتی را در لیست لوازمی که باید از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه معتبر مثل فیدارسورن تهیه کنند، قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

همبرگر زن صنعتی

این آیتم از مواردی که باید از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه تهیه شود، ویژه کافه هایی است که همبرگر را هم در منوی خود دارند. همبرگر زن ها وسایلی هستند که از آن ها برای تبدیل گوشت به گوشت مناسب و شکل همبرگر استفاده می شود. در هر جایی که همبرگر سرو می شود، گوشت پس از چرخ شدن، در وزن های مشخصی قطعه قطعه یا گلوله گلوله می شوند تا برای سرخ و پخته شدن بروند. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که تخت کردن این گوشت چرخ کرده سخت است و نمی توان بدون وسیله آن را به شکل گرد و تمیز درآورد. در این زمان است که انواع همبرگر زن به کمک می آیند تا تکه گلوله شکل گوشت چرخ کرده را گرد و تمیز به مانند برگر هایی که ما میشناسیم تبدیل می کنند.

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسیله هایی که باید از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه خریداری شود، دستگاه اسپرسوساز می باشد. تعداد کثیری از آیتم هایی که نوشیدنی هایی بر پایه قهوه هستند، حاوی اسپرسرو می باشند و بخش اعظم و زیادی از حجم سفارشات کافه یا کافی شاپ ها را تشکیل می دهند. به همین علت هم در هر کافه و کافی شاپی وجود یک دستگاه اسپرسو ساز لازم و ضروری می باشد.

چاقو آلمانی

چاقو وسیله ای است که از یک تیغه و از یک دسته که ممکن است از جنس، چوب، پلاستیک، فلز یا … باشد، تشکیل شده است و معمولا تیغه آن هم حالت مثلثی شکلی(تقریبا) دارد. کاربرد اصلی چاقو هم در حالت کلی برای بریدن، قطعه قطعه کردن، خط انداختن، انجام تزئینات و… محصولات غذایی می باشد. از همین رو در زمان خرید لوازم از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه، باید خرید چاقو را هم مد نظر قرار دهید.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع دستگاه قهوه ساز صنعتی

ترازوی کافه

 در کافه دو نوع ترازو نیاز دارید. یکی از آن ها ترازوی دیجیتال است که در مغازه ها نیز آن را دیده اید. این ترازوی دیجیتال برای وزن کردن قهوه و فروش به مشتری استفاده می شود. دومین نوع آن یک ترازوی کوچک و حساس است که به آن اسکیل نیز گفته می شود. اسکیل برای اندازه گیری وزن دقیق قهوه و یا اندازه گیری زمان عصاره گیری مورد استفاده قرار می گیرد و جزو لیست مواردی که باید از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه تهیه شوند، است.

سیلو

 سیلو وسیله ای است که برای نگهداری قهوه از ان استفاده می شود. عموما قهوه باید در محفظه هایی خشک و خنک نگهداری شود. بسیاری از کافه ها برای اینکه دانه های قهوه را در معرض دید مشتری قرار دهند از سیلو استفاده می کنند که سبب زیبایی دکور شما نیز می شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

تمپر مت

برخی از تجهیزات کافه مانند تمپر مت اسم عجیبی دارند و در عین حال بسیار کاریردی می باشند. در میان لوازم باریستا و یا لیست خرید تجهیزات کافی شاپ حتما نام تمپر مت را دیده اید. این وسیله جایی برای گذاشتن تمپر و یک زیری راحت برای تمپر کردن قهوه است.

ناک باکس

 از دیگر لوازم جالب باریستاکارها که می توان آن ها را از فروشگاه اینترنتی لوازم کافه تهیه کرد، ناک باکس است. این محصول را حتما در لیست خرید لوازم کافی شاپ خود قرار دهید. مناسب ترین قیمت آن را هم می توانید در فیدار سورن مشاهده کنید. از ناک باکس برای ریختن تفاله های قهوه در آن استفاده می شود.

میز کار

در یکسری از این مراحل کاری، کارکنان کافه ها به وسایل و جاهایی احتیاج دارند که در حین انجام کار، ظروف و مواد اولیه  را بر روی آن ها قرار دهند تا بتوانند کار مد نظر خود مثل آماده سازی سفارش مشتریان، شست شو شوی ظروف کثیف، یا حتی سرو کردن نوشیدنی و خوراکی برای مشتریان را انجام دهند. از همین رو است که شرکت های تولید کننده تجهیزات کافه ها به این صدد آمدند و انواع میز کار را تولید و به بازار عرضه کردند.

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه

سعی شد در طول مقاله فروشگاه اینترنتی لوازم کافه، مطالبی مثل لیست لوازم کافه و فروشگاه اینترنتی لوازم کافه برای شما بیان شوند، تا کمکی هر چند ناچیز و اندک به شمایی که به دنبال تجهیز کافه یا راه اندازی کافی شاپ هستید، شده باشد. اگر که به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم کافه معتبر هستید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت فیدارسورن بزنید و از راهنمای راه اندازی کافه بهره مند شوید. گروه فیدارسورن یکی از بهترین گروه های فعال در حوزه تولید و ارائه تجهیزات و لوازم کافه ها هستند که شما می توانید از خدمات آن ها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *