خدمات

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

معرفی پرفروش ترین اسپرسو سازهای جیمبالی

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

با راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024 در خدمت شما هستیم. جیمبالی بزرگترین تولید کننده اسپرسوسازهای تجاری در جهان است. این شرکت صاحب و تولید کننده دستگاه های اسپرسو با برندهای La Cimbali، Faema و Casadio است که هر کدام دارای طیف وسیعی از مدل ها هستند، از مدل های سطح اولیه برای کاربران خانگی (دستگاه های اسپرسوساز خانگی) تا قهوه سازهای تجاری می توانید در این برند مشاهده کنید.

برند جیمبالی La Cimbali بیش از یک قرن است که دستگاه های قهوه ساز با کیفیت بالا را در جهان تولید می کند. این شرکت که در سال 1912 در میلان ایتالیا تأسیس شد، سابقه طولانی در نوآوری و تعهد به صنعت دارد. امروزه جیمبالی به عنوان یکی از معتبرترین برندها در صنعت قهوه شناخته می شود.

در سال 1969، تقاضا برای قهوه به حدی افزایش یافت که جیمبالی مدل Superbar را که یک دستگاه قهوه ساز فوق اتوماتیک بود را وارد بازار کرد. دیری نپایید که ماشین های دارای ریزپردازنده و اتوماسیون همه جا حاضر شدند. امروزه محصولات La Cimbali ثابت کرده اند که سریع، مدرن و مهمتر از همه دارای استفاده آسان هستند.

در واقع، رسالت برند جیمبالی این است که در تولید اسپرسوسازها در عین تلفیق قدرت و کارایی با محصولات خود، شماره یک باشد. آنها ارزش قهوه را به عنوان یک سنت باستانی درک می کنند و قصد دارند از مهارت ها، اشتیاق و خلاقیت خود برای رفع هر نیازی استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت انواع مدل های اسپرسو ساز جیمبالی می توانید با شماره 09129053097 تماس بگیرید.

چرا اسپرسو ساز جیمبالی؟

یکی از مواردی که جیمبالی را از دیگر اسپرسوسازها متمایز می کند، تعهد آن به کیفیت است. تمامی محصولات این برند با توجه به جزئیات و با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی روز طراحی و تولید می شوند. این تعهد به کیفیت باعث شده که La Cimbali به دلیل تولید بهترین دستگاه های قهوه در بازار شهرت داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از کافه‌های برتر دنیا برند جیمبالی را برای تجهیزات خود انتخاب می‌کنند

یکی دیگر از عواملی که به موفقیت La Cimbali کمک می کند تمرکز آن بر محیط زیست است. این شرکت متعهد به حداقل رساندن تأثیر آن بر محیط زیست است و چندین ابتکار را برای کاهش ردپای منفی کربن و ارتقای پایداری در طول عملیات خود اجرا کرده است. اینها شامل استفاده از فرآیندهای تولید با انرژی کارآمد، تامین مواد خام از تامین کنندگان سازگار با محیط زیست، و بازیافت و استفاده مجدد از مواد در صورت امکان است.

جیمبالی علاوه بر تعهد به کیفیت و پایداری، به خاطر نوآوری خود نیز مشهور است. این شرکت همیشه به دنبال راه های جدید برای بهبود محصولات خود است و در خط مقدم صنعت ماشین اسپرسوساز همیشه در حال تغییر است. به همین دلیل آنها از یک کارگاه کوچک در میلان به یک شرکت جهانی با حضور پررنگ در بازارهای سراسر جهان تبدیل شدند.

در نتیجه، La Cimbali شرکتی است که شهرت خود را به عنوان پیشرو در صنعت قهوه از طریق تعهد به کیفیت، پایداری و نوآوری به دست آورده است. تعهد آن به صنعت و تمرکز بر برآوردن نیازهای مشتری، آن را به انتخاب مناسبی برای متخصصان و علاقه مندان به قهوه تبدیل کرده است.

  1. دستگاه های اسپرسو هوشمند
  2. شخصی سازی و عملکرد
  3. فنآوری پیشرفته
  4.  سازگاری با محیط زیست
  5. و سایر مزایای اسپرسو ساز جیمبالی

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه اسپرسو ساز، آسیاب قهوه و قهوه ساز جیمبالی با شماره 09129053097 تماس بگیرید.

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

1. دستگاه های اسپرسو هوشمند

اسپرسوسازهای نوآورانه جیمبالی دارای ویژگی‌های هوشمندی هستند که امکان ارتباط بی‌سیم بین دستگاه‌ها و کنترل از راه دور توسط کاربران را فراهم می‌کند.

2. شخصی سازی و عملکرد

اسپرسوسازهای La Cimbali به کاربران این امکان را می دهند که دما، قدرت و طعم قهوه خود را سفارشی کنند.

3. فنآوری پیشرفته

جیمبالی فرآیند دم کردن را بهبود می بخشد و کیفیت برتر را تضمین می‌کند.

4. سازگاری با محیط زیست

پایداری و سازگاری با محیط زیست در خط مقدم طراحی اسپرسو ساز La Cimbali قرار دارد همانند ویژگی‌های کم‌مصرف مانند حالت خواب یا خاموش شدن خودکار برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی.

5. سایر مزایای اسپرسو ساز جیمبالی

  • دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارگونومیک برای باریستاهای تازه‌کار و متخصص
  • محصولات منحصر به فرد و ظریف
  • پنل کاربری آسان، سنسورهای لمسی، سیستم‌های حرارتی و نمای بیرونی استیل
  • محصولات همه‌کاره با کاربرهای فراوان
  • کف کردن کامل شیر و فناوری چند دیگ برای تنظیم دمای هر گروه قهوه به صورت جداگانه

اسپرسو ساز جیمبالی را از کجا بخریم؟

برای خرید اسپرسو ساز جیمبالی می توانید به فروشگاه های آنلاین و یا حضوری مراجعه کنید. شما به راحتی با یک سرچ کوتاه در گوگل می توانید فیدار سورن را پیدا کنید و انواع مدل های این برند معتبر را در این وب سایت مشاهده کنید. اگر به دنبال قیمت مناسب بدون واسطه هستید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مجموعه فیدار سورن دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 09129053097 تماس بگیرید.

پرفروش ترین مدل اسپرسو ساز جیمبالی

اسپرسو ساز جیمبالی M23

این محصول ایتالیایی این روزها در بازار ایران تبدیل به یکی از پرفروش ترین محصولات جیمبالی شده است. اسپرسوساز M23 کاملا اتوماتیک بوده و گزینه ای مناسب برای کافی شاپ ها و رستوران می باشد. این دستگاه د ارای پنل کنترل لمسی، به سهولت قابل استفاده است و کاربران می توانند با تنظیم آن به راحتی بهترین قهوه را برای مشتریان آماده کنند.

اسپرسو ساز جیمبالی M100

اسپرسو ساز جیمبالی M100 یکی از بهترین دستگاه هایی است که در کافه ها استفاده می شود و جزو نمونه های پرفروش در بازار ایران است. این مدل دو گروپ بوده و به دلیل اینکه در صد سالگی برند جیمبالی عرضه شده است با نام M100 وارد بازار شد.

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

راهنمای خرید اسپرسو ساز جیمبالی 2024

اسپرسو سازهای اتوماتیک جیمبالی کدام اند؟

از جمله اسپرسو ساز های اتوماتیک برند جیمبالی به دستگاه های زیر میتوان اشاره کرد، که در ادامه به توضیحات مختصر آنها پرداخته ایم:

  • اسپرسو ساز جیمبالی مدل S60 HQ Milk
  • اسپرسو ساز جیمبالی مدل S30
  • اسپرسو ساز جیمبالی مدل S20
  • سایر مدل های اتوماتیک برند جیمبالی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *