خدمات

بهترین مارک گریل صنعتی

بهترین مارک گریل صنعتی
بهترین مارک گریل صنعتی

داشتن بهترین مارک گریل صنعتی در هر آشپزخانه ای که ارائه خدمات کترینگ به مشتریان است الزامیست. چنانچه صاحب یک رستوران، کافه و یا هتل می باشید و برای آشپزخانه خود به دنبال بهترین مارک گریل صنعتی هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. یک گریل صنعتی با کیفیت و خوب دارای ویژگی هایی می باشد تا بتواند خواسته های شما را از پخت یک غذای خوب و مشتری پسند برآورده کند از طرفی یک مطالعه ی راهنمای خرید در انتخاب بهترین برند گریل صنعتی در این مسیر به انتخاب شما کمک زیادی میکند در ادامه ما به معرفی انواع برندهای گریل می پردازیم تا در رستوران خود از بهترین ها بهره ببرید.

فیدار سورن، مرکز تخصصی مشاوره، طراحی و تولید و فروش مستقیم تجهیزات آشپزخانه در کنار شماست تا به راحتی بتوانید بهترین مارک گریل صنعتی را تهیه بفرمایید. جهت ارتباط با تیم فیدار سورن و سفارش و تهیه تجهیزات آَشپزخانه و بهترین مارک گریل صنعتی به سایت فیدار سورن مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۳۰۹۷ تماس حاصل کنید.

 راهنمای خرید گریل صنعتی

گریل‌های صنعتی و اجاق‌گازهای رستورانی جزو تجهیزات حیاتی رستوران ها بخصوص فست فودها محسوب می‌شوند. این ابزارها روش اصلی برای پخت اکثر غذاهایی که در آشپزخانه‌های رستوران‌ها طبخ می‌شوند را فراهم می‌کنند. سوسیس، برگر، مرغ ترش، ماهی و سایر غذاها همگی با استفاده از اجاق گریل صنعتی آماده می‌شوند. استیک‌های آبدار و یا کبابی و بسیاری دیگر از غذاهای گریل شده نیز حاصل استفاده از دستگاه‌های گریل می‌باشند.

جهت راهنمای خرید بهترین مارک گریل صنعتی باید با انواع آن آشنا شده و برحسب کاربردی که دارند به تهیه آن بپردازید. در ادامه به معرفی انواع دستگاه های گریل صنعتی میپردازیم:

گریل های رومیزی:

گریل های رومیزی گزینه‌ی مناسبی برای آشپزخانه‌هایی هستند که فضای محدودی دارند. این گریل‌ها را می‌توان به راحتی پس از استفاده جمع کرد و از نظر هزینه نیز یکی از مقرون به صرفه‌ترین گریل‌های موجود در بازار هستند. آنها بیشتر برای آشپزخانه‌های صنعتی کوچک با یک آشپز مناسب هستند.

بهترین مارک گریل صنعتی

بهترین مارک گریل صنعتی

گریل های ذغالی:

گریل ذغالی چند کار پخت و پز را آسان‌تر از همیشه می‌کند. با قرار دادن قابلمه‌ها یا تابه‌ها بر روی سطح، در حالی که منبع حرارت زیر آن‌ها گرم می‌شود، به راحتی غذاها را می‌پزید. اگر به طعم و بافت ذغال چوب هنگام گریل‌کردن علاقه دارید، گریل گازی ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اما برای یک طعم دودی عالی، گریل ذغالی بهترین انتخاب است! این گریل‌ها طعم واقعی کباب را به غذاهای شما می‌بخشند و در مقایسه با دیگر مدل‌ها ارزان‌تر هستند.

گریل های گازی:

گریل های گازی بسیار سریع به دما می‌رسند و برای رستوران‌هایی که معمولاً کباب می‌پزند عالی هستند. حرارت بالا به سرعت بر روی هر قطعه گوشت یا سبزی اعمال می‌شود و این علاوه بر پخت سریع و کارآمد، هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد. این گریل‌ها برخلاف گریل‌های برقی که کنترل کمتری دارند، کاربردی‌تر هستند.

گریل های برقی:

گریل های برقی، انتخاب مناسبی برای بودجه محدود و نیاز به گرمای قوی هستند. این گریل‌ها عموماً دارای سطوح گرمای متغیری هستند ولی زمانی برای داغ شدن بیشتری نیاز دارند.

گریل کشویی:

این گریل‌ها برای آشپزخانه‌های صنعتی مناسب هستند که نیاز به پخت دسته‌های کوچک غذا به طور همزمان دارند. این مدل‌ها به سرآشپزان اجازه می‌دهند تا تعداد زیادی از مواد مختلف را به یکباره بر روی یک گریل بریزند و برخی از مواد را بپزند در حالی که دیگری‌ها را در حال حاضر گرم نگه می‌دارند.

گریل‌های تخت:

گریل‌های تخت، برای فضاهای کوچکتر عالی هستند و از نظر محل قرارگیری متنوع هستند. آنها همچنین قابلیت حمل و نقل را فراهم می‌کنند.

گریل‌های تخصصی:

گریل پنینی عالی برای ساندویچ فروشی‌ها یا کافه‌هاست و به شما ساندویچ‌های برشته شده عالی را ارائه می‌دهد. همچنین گریل هات داگ برای پایه هات داگ یا باربیکیو بسیار مناسب است و سوسیس‌های هات داگ خوشمزه را به شما می‌دهد.

بهترین مارک گریل صنعتی

بهترین مارک گریل صنعتی

بهترین مارک گریل صنعتی

انواع برندهای گریل صنعتی در بازار موجود است اما بهترین مارک گریل صنعتی موجود در بازار برند بست است. برای پخت غذایی خوشمزه و با کیفیت نیاز است تا از یک برند خوب استفاده کنید تا به راحتی تمیز شود و عمر مفید طولانی داشته باشد. برای تهیه بهترین مارک گریل صنعتی از فیدار سورن میتوانید همین الان با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۳۰۹۷ تماس بگیرید و یا به سایت فیدار سورن مراجعه کنید.  

 بهترین گریل برای رستوران

جهت خرید بهترین گریل برای رستوران باید به چندین نکته در هنگام خرید دقت کنید تا با توجه کاربرد و نیازی که دارید به تهیه گریل بپردازید برخی از بهترین معیارها برای تهیه بهترین مارک گریل صنعتی به شرح زیر است:

  1. فضای مورد نظر:

   ابعاد و فضای مورد نظر در آشپزخانه یکی از موارد حیاتی در زمان خرید گریل صنعتی است. حتماً ابعاد محل نصب گریل را اندازه‌گیری کرده و گریلی را انتخاب کنید که به طور مناسب در این فضا جا بیفتد و عملکرد بهینه داشته باشد.

  1. منبع گرما:

   تصمیم بگیرید که کدام نوع منبع گرما (گازی، برقی یا ذغالی) برای شما مناسب‌تر است. با توجه به بودجه و سلیقه خود، گریلی را انتخاب کنید که نیازهای آشپزخانه شما را برآورده کند.

  1. قیمت:

   در زمان خرید گریل صنعتی، قیمت یکی از اولین مواردی است که نباید غفلت کرد. بهتر است گریل با کیفیت بالا را انتخاب کنید، حتی اگر قیمتش بیشتر است، تا در آینده از هزینه‌های اضافی ناشی از خرابی و تعمیرات پرهیز کنید.

  1. تمیز کردن آسان:

   در هنگام پخت و گریل کردن، باقیمانده‌های غذا بر روی دستگاه می‌ماند که باید مرتباً پاک شود. برای انتخاب بهترین گریل صنعتی، دستگاهی را انتخاب کنید که با راحتی قابل تمیز کردن باشد و به شما این امکان را بدهد که به سرعت و به خوبی آن را پاک کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید بهترین مارک گریل صنعتی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که با نیازهای شما سازگار و عملکرد عالی داشته باشد.

 بهترین گریل برای فست فودی

بسیاری از صاحبان فست فودی ها به دنبال بهترین گریل برای فست فودی هستند. بهترین مارک گریل صنعتی موجود در بازار برند بست است که میتوانید این دستگاه را از فیدار سورن سفارش دهید. برای سفارش بهترین مارک گریل صنعتی به سایت فیدار سورن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *