خدمات

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت کدام است؟

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت کدام است؟ یکی از جذاب ترین بخش های کافه و باریستا درست کردن انواع قهوه می باشد. قهوه هایی مانند کاپوچینو، لاته، فلت وایت و ... طرح هایی هستند که می توانید با استفاده از پیچر بر روی سطح قهوه ایجاد کنید. همه ی افراد با دیدن تصویر روی قهوه هیجان زده می شوند و عاشق خوردن این قهوه های خاص می باشند. اما کشیدن طرح بر روی قهوه لوازم باریستا مورد نیاز خود را می خواهد.

اصلی ترین و ضروری ترین وسیله برای اینکه بتوانید از طرح های لاته آرت استفاده کنید پیچر می باشد. پیچر یکی از ابزارهای مهم باریستا می باشد که ظاهری شبیه به پارچ دارد اما دهانه ای بسیار کوچک تر از پارچ دارد ولی یک تعریف بسیار کلی می باشد. پیچر انواع مختلفی دارد. در این بخش می خواهیم بهترین پیچر لاته آرت را که با استفاده از آن می توانید بهترین طرح ها را داشته باشید به شما معرفی کنیم.

وقتی انواع پیچرها را کنار هم می بینید شاید تصور کنید که همه باهم یکی هستند اما تفاوت های جزئی دارند، درست فکر کرده اید اما همین تفاوت های جزئی می تواند نتایج کاملا متفاوتی ایجاد کند. چرا که تفاوت در زمان فوم گیزی و ایجاد طرح می باشد.

انواع پیچر لاته آرت

اولین نکته برای خرید پیچر اندازه آن است. Pitcher ها سایز های متفاوتی دارند که رایج ترین آنها عبارتند از: ۳۵۰، ۶۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰ میلی لیتر. تقریبا بهترین سایز براساس نوع دستگاه مشخص می شود. برای اسپرسو ساز های صنعتی از پیچرهای بزرگ استفاده می شود و برای اسپرسو ساز های خانگی و اسپرسو ساز نیمه صنعتی، پیچرهای کم حجم کاربرد دارند. پیچرها را می توانید در وب سایت فیدار سورن مشاهده کنید و با مناسب ترین قیمت آن را سفارش دهید.

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت

بهترین پیچر لاته آرت کدام است؟ در واقع می توان گفت پیچرها هریک کارایی خاص خود را دارند و نمی تواند در مورد بهتر بودن یکی نسبت به دیگر نظر داد. باریستاهای حرفه ای می توانند هنر خود را با استفاده از پیچرهای متنوع به نمایش بگذارند اما بعضی از طرح ها را با شکل دهانه ی خاص راحت تر می توان درست کرد.

به طور کلی در مورد انتخاب بهترین پیچر لاته آرت می بایست دقت کنید که هرچه دهانه پهن تر و بزرگ تر باشد راحت تر می توان بر روی طرح کنترل داشت اما نمی توان با استفاده از آن طرح های سخت و پیچیده کشید. مورد بعدی که در مورد انتخاب بهترین پیچر لاته آرت این است می بایست به دسته دار و یا بدون دسته بودن آن نیز توجه کنید. برخی از مدل ها دسته ها ندارند و برای اینکه بتوان به راحتی پیچر را در دست بگیرند محافظ سیلیکون دارند.

استفاده از این مدل ها برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. همچنین در مورد جنس پیچر انتخابی در دست نیست چون همه ی پیچرها استیل می باشند. حال که اطلاعات کاملی در مورد انواع چر بدست آورده اید می توانید به وب سایت فیدار سورن مراجعه کنید و بهترین گزینه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *