خدمات

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس

استفاده از قهوه ساز کمکس چه مزایایی را به همراه دارد؟

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس چیست؟ اگر نام کمکس را شنیده باشید حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که این قهوه ساز چگونه استفاده می شود و چه مزایایی دارد. اگرچه انتخاب بهترین سبک درست کردن قهوه کاملا سلیقه ای است و هرکس به نحوی قهوه را برای خود درست می کند اما قهوه کمکس واقعا قهوه خوشمزه ای درست می کند. بسیاری از افراد با استفاده از قهوه ساز کمکس خوش طعم ترین قهوه ها را درست می کنند. دم کردن قهوه با استفاده از کمکس به صورت دستی می باشد و مزایایی را با خود به همراه را دارد. این مقاله می خواهیم بدانیم از این قهوه ساز چگونه استفاده می شود و مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس چیست؟

سیستم قهوه ساز کمکس بر اساس ریختن آب جوش بر روی قهوه می باشد. شاید برای شما تعجب برانگیز باشد اما نحوه ریختن آب جوش بر روی قهوه بر روی طعم آن بسیار تاثیر گذار است. این دستگاه از یک ظرف شبیه به ساعت شنی و یک فیلتر مخصوص تشکیل شده است. اگرچه این قهوه ساز به دیگر محصولات شبیه است اما فیلتر ضخیمی که دارد باعث می شود نحوه دم آوری را منحصر به فرد کند.

فیلترهای کمکس بسیار متراکم تر از دیگر فیلترهای قهوه می باشند آن ها به تنظیم جریان قهوه کمک می کنند و در عین حال روغن قهوه را هم از بین می برند. این فیلتر جریان آب عبوری را کنر می کند و در نتیجه طعم قهوه بسیار دلپذیر می شود.

نحوه استفاده از قهوه ساز کمکس

پیش از اینکه بدانید مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس چیست؟ می خواهیم نحوه استفاده از این دستگاه را شرح دهیم. برای استفاده از قهوه ساز کمکس به یک کتل برقی، آسیاب قهوه صنعتی و ترازوی دیجیتالی نیاز دارید. شما می توانید بدون یکی از این مولفه ها هم کار خود را پیش ببرید. روش استفاده از این دستگاه به شرح زیر می باشد:

اطلاعات بیشتر: قهوه ساز کمکس 6 کاپ

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس

  1. آب را تا دمای ۸۵ درجه سانتیگراد به جوش آورید.
  2. دانه های قهوه خود را وزن کرده و آسیاب کنید (درجه آسیاب به نوع دستگاه آسیاب قهوه و فاکتور های دیگر بستگی دارد؛ اما معمولا دانه های قهوه را با درجه درشت آسیا می کنند)
  3. فیلتر کمکس را به شیوه درست تا زده و بر روی دهانه قهوه ساز قرار دهید و با آب جوش فیلتر را خیس کنید. آب باقیمانده در قهوه ساز را دور بریزید.
  4. پودر قهوه را درون فیلتر ریخته و روی آنها آب جوش اضافه کنید تا حدی که سطح قهوه ها را بپوشاند.
  5. کمی صبر کنید تا گاز خارج شود (به این حالت شکوفه زدن می گویند).
  6. سپس باقی مانده آب را با حرکات دورانی روی ذرت قهوه بریزید.  (اضافه کردن آب جوش در این مرحله می تواند بین ۱ تا ۳ انجام شود).
  7. در نهایت هنگامی که جریان قهوه متوقف شد، فیلتر را دور بیندازید و از قهوه خود لذت ببرید.

مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس چیست؟

حال بیایید بررسی کنیم که مزایای استفاده از قهوه ساز کمکس چیست؟ تا بتوانیم در مورد خرید قهوه ساز کمکس تصمیم بهتری بگیریم. برخی از مزایای این دستگاه زیبا به شرح زیر می باشد:

  • درست کردن قهوه با آن ساده است. یک فیلتر، دانه های قهوه آسیاب شده و آب داغ.
  • ظاهر بسیار زیبایی دارد. حتی می توانید آن را روی پیشخوان بگذارید تا نمای زیبایی به محیط اطرافش بدهد.
  • به صرفه است. در مقایسه با دیگر دستگاه های قهوه ساز از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • با یکبار درست کردن قهوه با قهوه ساز کمکس می توان در لحظه چندین فنجان قهوه سرو کرد.

اطلاعات بیشتر: قیمت قهوه ساز کمکس 3 کاپ

قهوه ساز کمکس برای افرادی که دنبال یک فنجان قهوه خوش طعم می باشند گزینه بسیار خوبی است. استفاده از این دستگاه آسان است و می توانید به راحتی با استفاده از آن لذت درست کردن قهوه را بچشید. برای خرید و یا دریافت قیمت این دستگاه و مشاهده نمونه های آن می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *