خدمات

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

بهترین مارک دستگاه کالباس بر کدام است؟ دستگاه کالباس بر، یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه است که در تهیه انواع کالباس، سوسیس و سایر محصولات گوشتی استفاده می شود. در بازار، انواع برندهای دستگاه کالباس بر وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. اما همواره برخی از برندها به دلیل کیفیت بالا در بازار بولد تر می شوند. در این مقاله می خواهیم انواع برندهای دستگاه های کالباس بر را به شما معرفی کنیم و در ادامه بهترین برند را به رستوران داران پیشنهاد کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت دستگاه کالباس بر می توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

انواع برندهای دستگاه کالباس بر

قبل از انتخاب بهترین دستگاه کالباس بر ابتدا لازم است که آشنایی کافی با انواع این دستگاه ها بدست آورید سپس اقدام به خرید نمایید. دستگاه های کالباس بر در سایز 25، 27.5، 30 و 35 قرار دارند. سایز مربوط به قطر تیغه کالباس بر است که بر مبنای همین قطر می توانید تعیین کنید که چه دستگاهی را برای حیطه ی کاری خود بخرید. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه ما باشید.

اگر حجم کاری شما سبک و محیط کاری کوچکی دارید، مثل سوپر مارکت و یا خرده فروشی، از کالباس بر با تیغه 25 سانت استفاده نمایید. این دستگاه اسلایسر برای ژامبون هایی کارایی دارد که قطر آن ها کوچک می باشد. در کل دستگاه حجم کاری کمی را ساپورت می کند که حتی مصارف خانگی نیز از این دستگاه می توانند استفاده کنند. اما برخی از بهترین برندهای موجود در بازار که می توانید یکی از آن ها را برای فروشگاه و یا رستوران خود برگزینید به شرح زیر می باشد.

دستگاه کالباس بر بیکرز

قیمت کالباس بر بیکرز. بهترین مارک دستگاه کالباس بر

  • بدنه ی آلومینیوم با پوشش آنودایز شده
  • دارای تیغه تیز و استیل
  • دارای منبع تغذیه برق شهری
  • وجود پایه های لرزه گیر در زیر دستگاه 
  • قابلیت تنظیم ضخامت برش
  • ساخت کشور چین
  • تیز کن سرخود
  • گارانتی 1 ساله
  • خدمات پس از فروش 10 ساله
  • قابل خرید از فروشگاه اینترنتی کالباس بر با بهترین قیمت
بهترین مارک دستگاه کالباس بر

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

دستگاه کالباس بر فیمار

کالباس بر فیمار fimar با طراحی به صورت رومیزی و نمای درخشان و فوق العاده به همراه بازخورد بسیار عالی، توانسته نام فیمار را به صورت پرتوی درخشانی در این عرصه نمایش دهد. این کمپانی که توانسته شاهکار هایی را در دو مدل تیغه ی 27.5 و 30 سانتی متری روانه ی بازار سازد، در نگاه اول کیفیت را در دید بیننده به وجود می آورد. کیفیتی که نتیجه ی تلاش و کوشش سازندگان این کمپانی ست که با دقت و ظرافت و آگاهی از علم روز و مجهز کردن دستگاه به تمام استاندارد های دنیا، یک کالباس بر بدون هیچ گونه عیب و نقصی را ساخته اند.

دسنگاه کالباس بر براکس

کالباس بر براکس(BURAX) از تولیدات شرکت براکس است . که ایده آل جهت استفاده در سوپرمارکت ها ، مراکز تهیه غذا، فروشگاه ها و مراکز بسته بندی مواد غذایی می باشد . کالباس بر در گروه کالباس برهای فروشگاهی قرار می گیرد که دستی اند. جنس بدنه این کالباس بر از جنس آلومینیوم آنودایز شد ه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد . آنودایز کردن آلومینیوم نوعی پوشش دهی به آلومینیوم است که ویژگی‌های مختلفی به فلز می‌بخشد که از نمونه آنها مقاوم شدن سطح فلز در برابر آسیب و خراش‌ها، و همچنین زیباتر شدن و قابل شست‌وشو شدن آن می‌گردد. بهترین مارک دستگاه کالباس بر.

دستگاه کالباس بر محک

محک یک برند ایرانی و یکی از پر آوازه ترین تولید کنندگان داخلی است که در ساخت دو نمونه دستگاه که یکی از آن ها ترازو دار می باشد، بی نظیر عمل کرده است. بی نظیر بودن این کالا ها را در دو نمونه با کیفیت شاهد هستیم که از بهترین ظاهر با مرغوب ترین پوشش برخوردار شده است. در مدل دستگاه کالباس بر ترازودار، یک ترازوی کوچک را در کنار کالباس بر می بینیم که می تواند توزین ژامبون های برش داده را انجام دهد. این اسلایسر ها با سایز تیغه 27.5 ساخته می شوند و برای بدنه از آلومینیوم آنودایز شده و تیغه نیز از استیل استفاده می شود. این مدل ها دستی و مجهز به تیز کن سرخود در جهت تیز کردن تیغه هستند. 

ابعاد استاندارد، وزن مناسب، بدنه مقاوم، کفه محافظ، ضخامت قابل تنظیم و غیره از ویژگی های این دستگاه ها تلقی می شود. در ضمن این محصولات همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. برای خرید و یا دریافت قیمت کالباس بر محک می توانید به فیدار سورن مراجعه و دستگاه مورد نظر خود را با قیمت پایین تر خریداری کنید. بهترین مارک دستگاه کالباس بر.

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

پیش از اینکه بهترین مارک دستگاه کالباس بر را خریداری کنید لازم است که برخی از نکات مهم را بررسی و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از نکاتی که پیش از خرید لازم را در مشخصات فنی دستگاه مشاهده شود به شرح زیر می باشد:

  • داشتن تیغه استیل: این قطعه اگر از جنس استیل ساخته شود ضمن اینکه از کیفیت بالاتری برخوردار است، دیر تر کند می شود و همچنین قابل شست و شوی است. یعنی در تماس با آب زنگ نمی زد و این مهم ترین مزیت برای دستگاه خواهد بود. 
  • از جنس بدنه دستگاه غافل نشوید. بهترین متزیال برای کالباس برها، آلومینیوم با روکش آنودایز شده است. این پوشش ضمن اینکه باعث می شود تا استقامت و مقاومت بدنه افزایش باید. در ظاهر جلوه ی دستگاه نیز بی تأثیر نیست. 
  • نکته ی بعدی در زمان انتخاب درست این است که دستگاه شما قابلیت شست و شوی داشته باشد. یعنی به راحتی بتوان قطعات دستگاه نظیر تیغه را شست و بدنه را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد. 
  • دستگاهی را بخرید که مجهز به تیز کن باشد. این قابلیت اگر بر روی دستگاه شما وجود داشته باشد به راحتی می توانید کار تیز کردن تیغه را انجام دهید. که این کار تنها با چند حرکت کوچک انجام می شود. 
  • ابعاد دستگاه نیز بسیار مهم است. دستگاهی را تهیه نمایید که مناسب با حیطه ی کاری شما باشد. 
  • قدرت موتور نیز بر عملکرد شما موثر خواهد بود. در زمان خرید توجه داشته باشید که محصول شما از توان موتوری بالایی برخو.ردار باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *