خدمات

قهوه ساز دمی، قیمت+ خرید بهترین دستگاه قهوه دمی

قهوه ساز دمی، دستگاهی است که در این مطلب می خواهیم به توضیح در مورد آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با دستگاه قهوه دمی تا پایان مطلب با ما همراه باشید. اگر شما هم از جمله علاقمندان به نوشیدن قهوه هستید، حتما می دانید که قهوه ها انواع مختلفی دارند‌. از تنوع در نحوه بو دادن دانه های قهوه تا تفاوت در روش تهیه یک فنجان قهوه. به عنوان مثال برای تهیه یک فنجان قهوه می توان از روش مختلفی نظیر قهوه فوری و یا قهوه دمی و … استفاده کرد.

قهوه دمی:

نخست بهتر است به توضیح قهوه دمی بپردازیم. قهوه دمی، قهوه ای هست که از ریختن آب داغ بر روی پودر قهوه ای که درون فیلتر کاغذی قرار دارد، تهیه می شود. از جمله ویژگی های مثبت این روش تهیه قهوه که سبب محبوبیت بیشتر آن به خصوص در بین مردم آمریکا شده است، می توان به سریع آماده شدن آن و همچنین طعم و کافئین بیشترش اشاره کرد. البته باید یاداور شد که ” قهوه دمی ” با ” قهوه دم کردنی ” متفاوت است. کلمه دم کردنی برای تمام روش های تهیه قهوه به جز قهوه فوری استفاده می شود. اما ” قهوه دمی ” به نوع خاصی از روش های تهیه قهوه گفته می شود. قهوه دمی یک روش آسان برای تهیه قهوه باکیفیت می باشد. نکته مهم در مورد این روش کیفیت فیلتر کاغذی است که قهوه درون آن قرار داده می شود. تهیه قهوه دمی هم به روش دستی و هم با کمک دستگاه قهوه دمی امکان پذیر می باشد. در روش دستی یک فنجان را بردارید، پودر قهوه ای که درون فیلتر کاغذی قرار دارد را در بالای آن بگیرید و روی آن آب داغ بریزید.‌ با ریختن آب داغی که از فیلتر کاغذ حاوی قهوه عبور کرده درون فنجان، قهوه شما آماده است. ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که چه میزان قهوه درون فیلتر کاغذی بریزید، در پاسخ باید گفت این میزان یک امر کاملا سلیقه ای می باشد. با توجه به سلیقه خود و غلظت مورد انتظار با تغییر میزان قهوه و یا افزودن آب می توانید به غلظت مورد نظر خود بپردازید. و نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم را تجربه کنید. اما در روش دیگر آن که استفاده از دستگاه می باشد، شما نیاز به داشتن قهوه ساز دمی دارید. با ما همراه باشید تا در ادامه با این دستگاه و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

قهوه ساز دمی:

قهوه ساز دمی همانطور که از اسم آن مشخص می باشد دستگاهی برای تهیه قهوه دمی است. از جمله خصوصیات خوب این دستگاه ظرفیت تهیه بالا و همچنین گرم نگه داشتن قهوه برای مدت زمان طولانی است. شما با استفاده از یک دستگاه قهوه دمی در هر ساعت از شبانه روز می توانید یک فنجان قهوه با کیفیت و خوش طعم را بنوشید. به طور کلی طریقه کار همه دستگاه های قهوه ساز مشابه می باشد. این دستگاه ها آب را جوش می یاورند و آن را روی پودر قهوه می ریزند، به همین آسانی قهوه شما آماده است. استفاده از آن هم بسیار آسان است کافی است آب و قهوه را جداگانه در مخزن های مخصوص به خودشان بریزید و دستگاه را به برق بزنید. دستگاه قهوه دمی معمولا یک توری پلاستیکی دارد. البته به جای آن می توان از فیلتر کاغذی نیز استفاده کرد. ناگفته نماند که برخی به دلیل طعم کاغذ این نوع فیلتر را نمی پسندند. نکته دیگری که باید یاداور شد این است که فیلترهای کاغذی یکبار مصرف هستند. فیلترهای پلاستیک هم پس از چند بار استفاده زرد می شوند و نیاز به شستشو دارند.
همانطور که گفته شد این دستگاه تنوع زیادی دارد افراد با توجه به سلایق خود و کارایی که از دستگاه انتظار دارند، می توانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *