خدمات

بهترین بلندر صنعتی

انتخاب بهترین بلندر صنعتی کار بسیار سختی است، اما اگر که برای انجام این کار به کمک نیاز دارید، در ادامه هم صفحه را ترک نکنید. در آشپرخانه های صنعتی، کافه ها، فست فودی ها و…، فرایند های مختلفی هستند که انجام و صورت می گیرند، مثل سرخ کردن مواد، آب پز کردن، خورد کردن و… . اما یکی از این مهم ترین فرایند های آماده سازی سفارش مشتریان در رستوران ها، کافه ها و یا فست فودی ها، مخلوط کردن مواد با یک دیگر است.

انجام کار مخلوط کردن هم در کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات به کمک دستگاهی به نام بلندر یا مخلوط کن صنعتی صورت می گیرد. اگر که می خواهید در مورد مخلوط کن ها بیشتر بدانید و با مطالبی مثل بهترین بلندر صنعتی، بلندر صنعتی برای کافه، خرید بهترین مخلوط کن صنعتی و… بیشتر بدانید، در ادامه بحث بهترین بلندر صنعتی هم همراه فیدارسورن بمانید. جهت دریافت قیمت تجهیزات کافی شاپ با ما همراه باشید.

قیمت بلندر صنعتی ویتامیکس

قیمت بلندر کاوردار تایوانی

قیمت مخلوط کن صنعتی کامیکس

بهترین بلندر صنعتی بازار

در اولین قدم از بحث بهترین بلندر صنعتی و پیش از صحبت درباره مطالبی مثل بلندر صنعتی برای کافه، بهتر است با خود تعریف بلندر آشنا شویم. بلندر یا مخلوط کن صنعتی دستگاهی است که برای ترکیب و لِه کردن هر ماده غذایی کاربرد دارد. این دستگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات کافی شاپ در کنار دستگاه آبمیوه گیری برای درست کردن انواع اسموتی، کوکتل، شِیک و سس استفاده می‌شود. برای کار با بلندر کافی است مواد غذایی مورد نظر خود را درون پارچ دستگاه ریخته و با روشن کردن آن ترکیب یک دستی از مواد دلخواه خود به دست آورید،

بهترین بلندر صنعتی برای کافه و رستوران

بهترین بلندر صنعتی برای کافه و رستوران

همچنین با استفاده از بهترین بلندر صنعتی می‌توان میزان لِه شدن مواد را نیز تنظیم کرد. مخلوط کن‌های صنعتی در ظرفیت‌های مختلف و با توان‌ متفاوت به فروش می‌رسند ولی مدل دو لیتری آن به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی، محبوبیت بالایی دارد. شما برای خرید بهترین مخلوط کن صنعتی یا برای خرید بهترین بلندر صنعتی می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

بهترین مارک بلندر صنعتی

در مورد کاربرد دقیق تر بهترین بلندر صنعتی و پیش از خرید بهترین مخلوط کن صنعتی هم درباره این دستگاه باید گفت که، دستگاه مخلوط‌کن برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌رود. دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. برخی آن‌ها دکمه یخ دارند که می‌توان از آن برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک استفاده نمود. شرکتهای سازنده این گونه لوازم برقی گاهی دستگاه‌های متنوع و جداگانه به بازار عرضه می‌کنند که بعضی از آن‌ها فقط یک کار خاص را انجام می‌دهد و بعضی با استفاده از لوازم یدکی چند کار مختلف را انجام می‌دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین گریل صنعتی برای رستوران

اما بد نیست این مطلب را هم بدانید که فرقی که بین بهترین بلندر صنعتی و بقیه مخلوط کن ها وجود دارد، در نوع تیغ، پارچ، موتور و دور موتور می باشد، و هر کدام از این دستگاه مخلوط کن ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند، و با توجه به مشخصات بهترین بلندر صنعتی در زمان تهیه بلندر صنعتی برای کافه است که کاربرد دستگاه مشخص می گردد. در مورد انواع بهترین بلندر صنعتی که می توانید در زمان خرید بهترین مخلوط کن صنعتی، یکی از آن ها را تهیه نمایید هم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین بلندر صنعتی غذا: مخلوط کن صنعتی غذا جهت تهیه ی اسموتی، میلک شیک و خورد کردن انواع میوه ها و غذاهای سخت مانند هویج، چیپس، شکلات، آجیل و یخ مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های مهم بهترین بلندر صنعتی می توان به عملکرد مستمر و بدون خطر سوختن اشاره کرد.

بهترین بلندر صنعتی نواری: مخلوط کن صنعتی جهت تهیه ی کوکتل هایی مورد استفاده قرار می گیرند. این بلندر صنعتی در مقایسه با مخلوط کن های غذایی قوی و چند منظوره نیست. میکسرهای میله ای حرفه ای قابلیت افزایش سرعت در تهیه ی نوشیدنی های مختلط را نیز دارند. این بلندر را می توان یک بلندر صنعتی برای لوازم کافه قلم داد کرد.

بهترین بلندر صنعتی غوطه وری: میکسر صنعتی غوطه وری از کاربردی ترین نوع مخلوط کن صنعتی قوی آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی می باشند، و در ابعاد و اندازه های مختلف (7 تا 29) طراحی و تولید می شوند. این مدل های دستی و بلند بدون شیشه و جهت تهیه ی سیب زمینی های له شده، خامه زدن و سوپ ها و سس های پوره مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین بلندر صنعتی برای کافه و رستوران

بهترین بلندر صنعتی برای کافه و رستوران

بهترین بلندر صنعتی برای کافه

اما در مورد بهترین بلندر صنعتی برای کافه هم باید گفت که برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌ رود. دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. از این دستگاه برای آماده سازی آبمیوه ها و نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می شود. شما برای خرید لوازم قهوه، لوازم رستوران، لوازم آشپزخانه صنعتی و یا همین خرید بهترین مخلوط کن صنعتی می توانید به سایت معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید خلال کن صنعتی برای رستوران

خرید بهترین مخلوط کن صنعتی

برای این که پس از خواندن بحث بهترین بلندر صنعتی و مباحثی مثل بلندر صنعتی برای کافه، خرید بهترین مخلوط کن صنعتی، بهترین بلندر صنعتی و…، وسایل مورد نیاز کافه و یا رستوران درجه یک، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را یافته و تهیه کنید، شدیدا به شما توصیه می شود که سری به سایت و فروشگاه اینترنتی فیدارسورن که یک مرکز فروش وسایل کافه، رستوران و فست فود هم هست بزنید.

گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین، کار بلد ترین و حرفه ای ترین گروه های ارائه دهنده انواع وسایل مورد نیاز کافه ها، رستوران ها، فست فود ها، لوازم باریستا و… می باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه ای و محصولات با کیفیت و با دوام، نیاز های شما عزیزان را برطرف کرده و به شما عزیزان در زمینه و بحث راه اندازی کافه یا کافی شاپ، رستوران، فست فود، شیرینی پزی و… با تمام توان کمک کند تا شما با قدرت و با استفاده از بهترین تجهیزات وارد کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *