خدمات

خرید سس کافه بار| قیمت انواع سس کافه بار

خرید سس کافه بار موضوعی است که در این مطلب می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. سس مایع غلیظی است که برای طعم دار کردن به انواع خوراکی و نوشیدنی های سرد و گرم، و همچنین برای دکوراسیون،  بستنی، دسر، کیک، تارت و … اضافه می شود .  سس های کافه بار در طعم های مختلف و متنوع موجود می باشند که گاهی به همراه سیروپ و نوشیدنی های طعم دار در کافه و کافی شاپ ها سرو می شوند. همچنین با خرید سس کافه باز شما به راحتی می توانید کافه را به منزل خود بیاورید. کیک و نوشیدنی های بسیار زیبا و خوش مزه را تهیه کنید. این محصول به دلیل با کیفیت بودن در کنار قیمت گذاری منصفانه تبدیل به یکی از بهترین ها در صنعت خود شده است.

کاربرد سس کافه بار:

طبق مطالب گفته شده از سس کافه بار جهت طعم دار کردن نوشیدنی ها و دسر ها استفاده می شود. شما می توانید با افزودن سس به نوشیدنی ها و خوراکی های خود طعم های متنوع و جدیدی را تجربه کنید.
همانطور که گفته شد علاوه بر استفاده از سس کافه بار جهت طعم دار کردن از دیگر کاربرد های سس استفاده از آن برای تزئین نوشیدنی ها، بستنی ها و کیک و… می باشد.
کاربرد دیگر سس در روکش نمودن کیک یا دسراست ، تا با ایجاد طعم، رطوبت و رنگ دهی، کیفیت محصول رو بالا ببرد و آن را زیباتر و خوشمزه تر کند.

طعم های مختلف سس کافه بار:

سس کافه بار انواع مختلفی دارد پس اگر قصد خرید سس کافه بار دارید با ماه همراه باشید تا به بررسی چند نوع از آن بپردازیم. به امید این که افراد علاقه مند به خرید سس کافه بار متناسب با ذائقه ی خود خرید کنند.

شکلات تلخ : این روزها همه از فواید مربوط به شکلات تلخ مطلع هستند. از آنجایی که درصدی از شکلات تلخ را پودر کاکائو تشکیل می دهد، سبب پیدایش فواید شگفت‌انگیز مانند پیشگیری از بیماری‌های قلبی، تنظیم فشار خون، تامین انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی شده است. با توجه به این که سس شکلات معمولا با کیک یا بستنی‌های وانیلی که شیرین هستند، سرو می‌شود طعم شیرینی تشدید می‌شود. برای کسانی که شیرینی زیاد دوست ندارند، و ذائقه آنها بیشتر بستنی‌های کم‌شیرین را پسند می کند،  سس شکلات تلخ تولید شده تا علاوه بر طعم تلخ، فواید بی‌نظیری را برای مصرف‌کننده به وجود بیاورد همچنین این سس با نوشیدنی های گرم مزه ی به یاد ماندنی را به جا میگذارد.

شکلات سفید : محتویات شکلات سفید با شکلات‌های معمولی متفاوت می‌باشد، زیرا که حاوی ذرات غیر چربی دانه‌های کاکائو نمی‌باشد. به همین دلیل نیز به صورت عمده حاوی آنتی‌اکسیدان‌های موجود در دانهٔ کاکائو و نیز کافئین نمی‌باشد. با توجه به اینکه برخی افراد تمایل به مصرف شکلات های کافئین دار ندارند ، این سس شکلات می تواند  گزینه ی مناسبی باشد و همچنین این شکلات از اضافه کردن شکر و شیر به کرهٔ کاکائو تهیه می‌شود و طعم شیرین و خوشمزه ایی  دارد.

کارامل : کارامل از واژه لاتین کالاملوس به معنی نیشکر گرفته شده است. وقتی شکر به تنهایی یا همراه با آب روی حرارت قرار می‌گیرد مولکول‌های شکر شکسته می‌شوند و تغییر شکل می‌دهند. در هر مرحله از حرارت دادن شکر، رنگ و غلظت و طعم آن تغییر می کند. در مرحله‌ای که شکر رنگ نارنجی مایل به قهوه‌ای میگیرد و بافتی کش‌دار پیدا می‌کند به آن کارامل گفته می‌شود. در این مرحله دمای شکر به حدود ۱۷۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. سس کارامل هم از ترکیب شکر حرارت دیده با خامه و کره به دست می‌آید و به عنوان تاپینگ یا فیلینگ برای انواع کیک‌ها و دسرها استفاده می‌شود. کرم کارامل یکی از دسرهای پرطرفدار فرانسوی است و این طعم علاقه مندان زیادی دارد.

در بالا به بررسی طعم های مختلفی از سس کافه بار پرداختیم که علاوه بر آن ها سس کافه بار طعم های دیگری نظیر فندوق، موز و… را هم دارد، که خریدشان طعم های جدید و دلپذیری را به شما هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *