خدمات

انواع همبرگر زن

یکی از لوازمی که فست فودی ها و برخی کافه ها باید آن را داشته باشند، انواع همبرگر زن می باشد. منوی فست فود ها از آیتم های متنوع و مختلفی تشکیل شده است، که هر کدام از آن ها برای حاضر شدن و آماده سرو شدن برای مشتری، نیاز به یکسری تجهیزات پخت برگر و لوازم فست فود دارند، و آماده سازی این آیتم ها و غذا های فست فود بدون استفاده و کمک گرفتن از آن ها امکان پذیر نخواهد بود. یکی از پر طرفدار ترین و خوشمزه ترین آیتم های منوی فست فودی ها هم غذایی نیست به جز همبرگر. همبرگر هم درست به مانند سایر فست فود ها برای آماده شدن نیاز به تجهیزات مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آن ها همبرگر زن است. در ادامه مقاله هم همراه فیدارسورن باشید تا بیشتر و بهتر با مسائلی مثل خرید همبرگر زن، همبرگر زن مناسب برای کافه، نحوه کار با همبرگر زن، آشنا شوید.

انواع همبرگر زن دستی و صنعتی

در مورد انواع همبرگر زن هم باید گفت که، همبرگر زن ها وسایلی هستند که از آن ها برای تبدیل گوشت به گوشت مناسب و شکل همبرگر استفاده می شود. در رستوران ها، فست فودی ها، و در کل هر جایی که همبرگر سرو می شود، گوشت پس از چرخ شدن، در وزن های مشخصی قطعه قطعه یا گلوله گلوله می شوند تا برای سرخ و پخته شدن بروند. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که تخت کردن این گوشت چرخ کرده سخت است و نمی توان بدون وسیله آن را به شکل گرد و تمیز درآورد. در این زمان است که انواع همبرگر زن به کمک می آیند تا تکه گلوله شکل گوشت چرخ کرده را گرد و تمیز به مانند برگر هایی که ما میشناسیم تبدیل می کنند.

انواع همبرگر زن

انواع همبرگر زن

انواع همبرگر زن

همبرگر زن نیمه خودکار: انواع همبرگر زن نیمه خودکار تقریبا دارای عملکردی مشابه همبرگر ساز دستی می باشند و تفاوت آن ها فقط در ساختار دستگاه و میزان مقاومت آن‌ها است. چنانچه تعداد مشتریانی که در طول روز دارید متوسط است (نه خیلی زیاد و نه کم)، بهتر است که برای خرید همبرگر زن نیمه اتوماتیک اقدام کنید. زیرا تولید همبرگر با این دستگاه از سرعت بیشتری نسبت به انواع دستی برخوردار است.

همبرگر زن برقی

دستگاه های همبرگر زن برقی که شما می توانید در زمان خرید همبرگر زن، آن ها را از میان انواع همبرگر زن انتخاب کنید، برای تولید انبوه همبرگر به صورت کاملا اتوماتیک طراحی گردیده اند، و تمام قسمت های این دستگاه قابل باز شدن و شستشو می باشند. در این دستگاه می توان وزن همبرگر ها و همین طور مواد اولیه را به میزان دلخواه انتخاب نمود، و می‌توان از هر میزان گوشت قرمز یا گوشت سفید که نیاز دارید یا دلتان می خواهد در داخل مخزن این نوع از انواع همبرگر زن استفاده کنید. همچنین در این دستگاه امکان تولید همبرگر با قطر های متفاوت، و در اندازه و شکل های مختلف مثل گرد، بیضی و… وجود دارد.

همبرگر زدن دستی

مشهور ترین نوع از انواع همبرگر زن که هر وقت صحبت از نحوه کار با همبرگر زن می شود، ذهن انسان به سمت آن می رود، همبرگر زن دستی میباشد. همبرگر زن دستی وسیله ای است که با استفاده از آن گوشت چرخ شده که در گلوله های گوشتی با وزن مشخص که توسط شما جدا شده اند را، صاف می کند تا با استفاده از آن گوشت آماده طبخ و سرخ شدن شود. شیوه کاری با این همبرگر زن ها ساده می باشد و هر کسی توانایی کار با آن ها را خواهد داشت. این همبرگر زن ها را می توان آن همبرگر زن ماسب برای کافه هم دانست.

  • همبرگر زن دستی براکس مدل .BM-100
  • همبرگر زن دستی براکس مدل BM-150.
  • همبرگر زن دستی براکس مدل BM-130.

همبرگر زن مناسب برای کافه

یکی از سوالاتی که ممکن است کافه یا کافه رستوران دار ها داشته باشند، این است که همبرگر زن مناسب برای کافه کدام نوع از انواع همبرگر زن است. در پاسخ به این سوال باید گفت که این قضیه تا حد خیلی زیادی به خود شما و کافه شما بر می گردد. به طور مثال اگر شما تمرکز اصلی تان بر روی نوشیدنی های مختلف و به خصوص نوشدینی های بر پایه قهوه است، و صرفا برای گسترش منوی تان همبرگر را هم در آن جای داده اید، و سفارش همبرگر خیلی زیادی ندارید، همبرگر زن دستی بهترین گزینه است و می تواند به بهترین شکل ممکن کار همبرگر زنی را برایتان انجام دهد. اما اگر که همبرگر یکی از آیتم های پر سفارش منوی تان است، بهترین همبرگر زن برای کافه شما می تواند، همبرگر زن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشد.

نحوه کار با همبرگر زن

انواع همبرگر زن

انواع همبرگر زن

به طور کلی نحوه کار با همبرگر زن ها خیلی پیچیده و سخت نیست و برعکس خیلی هم ساده است. نحوه کار با همبرگر زن دستی این گونه است که شما گلوگه گوشتی را به خوبی بر روی صفحه دستگاه قرار می دهید و به کمک اهرم دستگاه صفحه بالایی را به سرعت و قدرت فشار می دهید تا گوشت پخش شود و به یک صفحه دایره ای تمیز تبدیل شود. در رابطه با کار با همبرگر زن های برقی هم کار خیلی راحت و آسان تر است و شما تنها گوشت چرخ کرده را حتی بدون این که نیاز باشد، گلوله اش کنید، به داخل مخزن دستگاه می ریزد، و گرماژ، شکل همبرگر ها و تعداد همبرگر ها را انتخاب می کنید و دستگاه به طور اتوماتیک تمام کار ها را انجام می دهد.

خرید همبرگر زن

پس از این که با انواع همبرگر زن و مسائلی مثل نحوه کار با همبرگر زن و همبرگر زن مناسب برای کافه آشنا شدید، نوبت به آن می رسد که برای خرید همبرگر زن اقدام کنید. پس از این که لوازم مورد نیازتان را مشخص کردید، باید از بین برند های مختلف ارائه دهنده این لوازم و فروشگاه های متخلف ارائه دهنده آن ها یکی را انتخاب کنید. این مرحله به این علت که کیفیت و دوام لوازمی که شما تهیه می کنید، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و طعم غذایی که آماده می کنید دارد، مرحله مهمی است، به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود که برای بی نقص انجام شدن کار، و تهیه محصول با کیفیت، حتما به سایت فیدارسورن مراجعه کنید، و یکی از انواع همبرگر زن های آن جا را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *