ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین قالب پیتزا

معرفی بهترین قالب های پیتزا برای رستوران

بهترین قالب پیتزا

این که بهترین قالب پیتزا کدام قالب است یکی از سوالات مهم و بنیادی برای کسب و کار های فست فودی و به خصوص آن هایی که در منوی خود پیتزا را هم دارند، می باشد. پیتزا یکی از قدیمی ترین غذا ها در دنیا است، که در میان مردم و جوامع جهانی، و همین کشور خودمان از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است. همین محبوبیت بالا و پرطرفدار بودن هم باعث شده است که پیتزا در کسب و کار های حوزه غذا و به خصوص فست فودی ها و رستوران ها از میزان سفارش بالایی برخوردار باشد و کسب و کار های که از این آیتم در منوی خود استفاده کرده اند، درآمد و سود خوبی را کسب نمایند.

آماده کرده و پخت پیتزا در فست فود ها به ابزار و لوازم پخت پیتزا نیازمند است که یکی از آن ها قالب پیتزا است. برای آشنایی بیشتر با بحث بهترین قالب پیتزا و مسائلی مثل قالب پیتزا آمریکایی و...، در ادامه مقاله بهترین قالب پیتزا هم همراه فیدارسورن بمانید.

بهترین قالب پیتزا کدام است؟

برای این که هر غذا و هر آیتم منو را حاضر و برای مشتری سرو کنید، نیاز به لوازم و ابزار مختلف و با کیفیتی دارید، تا بتوانید غذا را به بهترین شکل ممکن به مشتری ارایه دهید. در مورد آماده سازی و حاضر کردن پیتزا هم  این مورد وجود دارد و شما باید از بهترین ابزار و لوازم ممکن برای آماده سازی و پخت پیتزا استفاده کنید. یکی از ابزار های لازم پیتزا که در قبل هم به آن اشاره شد قالب پیتزا می باشد که شما باید سعی کنید از بهترین نوع آن یعنی بهترین قالب پیتزا برای پخت پیتزا های رستوران خود استفاده کنید. در قسمت پایینی به معرفی یکسری از انواع قالب های پیتزا که هر کدام در صورت استفاده درست می توانند بهترین قالب پیتزا باشند، معرفی شده اند.

بهترین قالب پیتزا

بهترین قالب پیتزا

قالب پیتزا سوراخ دار (ایتالیایی)

کشور ایتالیا مشخصه ها و ویژگی های خاصی دارد اما یکی از مهم ترین آنها این است که ایتالیا، خواستگاه پیتزا است. جالب است بدانید که پیتزای ایتالیای با پیتزا های  که ما ایرانی ها بیشتر آن ها را میل می کنیم، متفاوت است. از همین رو بهترین قالب پیتزا برای پخت پیتزای ایتالیایی با بهترین قالب پیتزا یا قالب پیتزا آمریکایی متفاوت است. این نوع از قالب های پیتزا معمولا لبه ندارند و پیتزا به صورت کاملا تخت و با تعداد یک لایه یا تعداد لایه های کم پخته می شود، و به جای ارتفاع دارای پهنای بیشتری هستند. همچنین برخی از مدل های قالب پیتزای ایتالیایی دارای سوراخ هم هستند.

قالب پیتزا آمریکایی

دیگر نوع عمده پیتزا ها که در کشوره ای مختلف جهان به خصوص آمریکا که خواستگاه آن است، پیتزا های آمریکایی هستند. این سبک پیتزا در کشور ما ایران هم از محبوبیت بالا و حتی می شود گفت محبوبیت بیشتری نسبت به پیتزا های ایتالیایی برخوردار است. قالب های پیتزای آمریکایی که به طبع بهترین قالب پیتزا برای پخت پیتزای آمریکایی هستند، به دلیل دارا بودن لبه های بلند متمایز و مشهور هستند. قالبهای آمریکایی و عمیق به دو شکل گرد و مربع و همچنین از جنس استنلس استیل، آلومینیوم، نچسب و قلع اندود در مراکز فروش تجهیزات فست فودی معتبر مثل فیدارسورن موجود هستند. همچنین، این نوع قالبها را می توان در هر نوع فر صنعتی نیز قرار داد.

 توری پیتزا

 توری پیتزا هم یکی از انواع قالب پیتزا است که به اندازه سایر قالب های پیتزا، مورد استفاده فست فودی ها، رستوران ها، کافه رستوران ها، و در کل کسب و کار های حوزه غذا قرار نمی گیرند اما به درد پخت پیتزا به صورت محدود و مصرف خانگی می خورند. این نوع از قالب های پیتزا که مثل قالب پیتزا آمریکایی نمیتوان لقب بهترین قالب پیتژا را به آن داد، به خاطر وجود منافذ باز حرارت را به راحتی به خمیر می رساند و باعث می شو دخمیر سریعتر پخته و ترد شود.

سنگ پیتزا

یکی از شیوه های پخت پیتزا کمک گرفتن از سنگ پیتزا است. اگر دوست دارید پیتزا را بر روی سنگ درست کنید اما هنوز موفق به دریافت آن نشدید می توانید گزینه دیگری را انتخاب کنید سنگ سرامیک یا کوردیریت. سطح متخلخل سنگ رطوبت ناشی از خمیر را جذب کرده و هنگام پخت آن را ترد و خوشمزه می کند. قالبهای چد یک قالب همه کاره! این قالب داخل گریل، فر، زیر کباب پز و حتی روی اجاق گاز قابل استفاده است. لبه برآمده این قالب چدنی باعث می شود لبه های پیتزا برشته و ترد شود. با وجود اینکه این ظروف سنگین هستند ولی برای پخت پیتزا بسیار مناسب می باشند.

بهترین قالب پیتزا

بهترین قالب پیتزا

 قالب پیتزا CAR

قالب های CAR یکی از منحصر به فرد ترین انلوع قالب های پیتزا هستند، و ویژگی ها و مشخصه های خاصی دارند. این نوع  قالب که می‌تواند بهترین قالب پیتزا هم محسوب شود، به شما امکان می دهد از خمیر پیتزای رول یا ورقه ای برای تهیه پیتزا استفاده کنید. قالب های پیتزا CAR به دلیل لبه خمیده به برداشتن پیتزا کمک می کند، و مناسب انواع فرهای صنعتی می باشد.

قالب پیتزا گرد و معمولی: اکثر قالبهای معمولی پیتزا از جنس آلومینیوم یا آلومینیوم آنودایز شده با پوشش سخت ساخته شده اند به همین دلیل برای انواع فرهای صنعتی قابل استفاده هستند. این قالبها همه کاره می باشند و امکان پخت، برش، و سرو در همان قالب را ممکن می سازد. این مدل قالب های پیتزا بسیار بادوام و ساده هستند و به راحتی نیز تمیز می شوند.

قالب پیتزای لبه پهن: این قالب شباهت زیادی به قالب معمولی یا گرد دارد که اغلب برای سرویس و ارائه خدمات به کار می رود. این لبه پهن باعث می شود برش دادن به سهولت انجام شود. قالبهای آلومینیومی دارای لبه پهن را هم می توان در فر قرار داد و هم بر روی میز پذیرایی.

خرید بهترین قالب پیتزا

امید است مطالب بیان شده در طی بحث بهترین قالب پیتزا برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که می خواهید برای راه اندازی فست فود یا رستوران اقدام کنید، به شما توصیه می شود که حتما سعی کنید از قالب های پیتزای با کیفیتی استفاده کنید تا با پخت پیتزای با کیفیت، رضایت حداکثری مشتریان را جلب نمایید. اما برای خرید انواع قالب های پیتزا مثل قالب پیتزا آمریکایی و...، حتما سری به سایت فیدارسورن بزنید، و از میان محصولات و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی باکیفیت فیدارسورن، آن هوایی را که نیاز دارید، خریداری نمایید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان