خدمات

انواع یخساز صنعتی

پیشرفت تکنولوژی یخسازهای صنعتی را روی کار آورد که یکی از دستگاه های نوین برای تولید یخ بهداشتی می باشد که در بسیاری از مکان های تفریحی، رستوران ها، آشپزخانه صنعتی و … به چشم می خورد.

اولین نسل از یخسازهای صنعتی قادر به تولید یخ های قالبی بودند که یخ هایی با وزن 25 کیلوگرم تولید می کردند. اما این روزها انواع یخساز صنعتی تولید و عرضه شده است که می توانید به راحتی با ابعاد کوچک یخ داشته باشید. در این مقاله می خواهیم انواع یخساز صنعتی را که می توانید برای رستوران خود آن را سفارش دهید. برای خرید و یا دریافت قیمت یخساز صنعتی رستورانی با فیدار سورن همراه ما باشید.

مشاهده قیمت دستگاه یخساز صنعتی

انواع یخساز صنعتی

یخسازهای صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که می توانند یخ در مدل های متنوعی تولید کنند. از نظر نوع یخ تولیدی می توان انواع یخساز صنعتی را دسته بندی زیر قرار داد:

انواع یخساز صنعتی

انواع یخساز صنعتی

یخساز صنعتی قالبی

دستگاه یخساز قالبی صنعتی نسبت به سایر انواع یخساز از اندازه بزرگتری برخوردار است و می‌تواند یخ‌هایی به شکل مکعب مستطیل تولید نماید. این دستگاه‌ها در کارخانجات بزرگ و صنایعی مانند صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دریافت قیمت یخساز صنعتی قالبی کلیک کنید.

یخساز صنعتی قالبی دارای انواع مختلفی هستند که می‌توان آن‌ها را بر اساس اتوماتیک یا دستی بودن دسته بندی نمود. در یک دسته بندی دیگر برای یخسازهای قالبی می‌توان آن‌ها را بر اساس ظرفیت و تعداد قالب های آن‌ها تقسیم بندی نمود. این دستگاه‌ها در گذشته بسیار مورد توجه بودند زیرا تنها دستگاه‌های تامین کننده یخ به صورت صنعتی بودند که با تولید قالب های یخ بزرگ نیاز صنایع مختلف و افراد به یخ را برطرف می‌نمودند. با ظهور فناوری های جدیدتر یخسازهای قالبی هم دچار تغییرات بسیاری شدند اما همچنان نیاز به این یخسازها در صنایع مختلف وجود دارد.

یخساز صنعتی پولکی

یخساز پولکی یکی دیگر از دستگاه‌های یخساز پرکاربرد است که یخ را به صورت پولک تولید می‌نماید. یخ تولید شده توسط یخساز پولکی نسبتا دیرتر آب می‌شود و بیشتر در فروشگاه های ماهی و گوشت جهت تامین سرمایش گوشت استفاده می‌شود. برای خرید و یا دریافت قیمت یخساز صنعتی پولکی کلیک کنید.

یخسازهای پولکی این ویژگی را دارند که بسیار سریع شروع به یخسازی می‌کنند که کاملا بهداشتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. استفاده از این یخسازها بسیار آسان بوده و از تمامی استانداردهای لازم برخوردار می‌باشد. از کاربردهای یخساز پولکی می‌توان به استفاده از آن در صنایع دارویی و شیمیایی، سیستم های برودتی بتن، صنایع شیلات و فرآورده های گوشتی و انتقال و نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی اشاره کرد.

انواع یخساز صنعتی

انواع یخساز صنعتی

یخساز صنعتی پودری

یخساز پودری دستگاهی است که یخ را به شکل پودری یا خورد شده تولید می‌نماید. به دلیل شکل خاص این نوع یخ‌ها امروزه مصرف آن‌ها با استقبال زیادی مواجه شده و سبب افزایش تقاضا برای یخساز پودری شده است. این نوع از یخسازها در کشتارگاه های دام و طیور، فروشگاه های آبزیان، رستوران‌ها، مرغداری ها و در بتن سازی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه یخساز پودری از عملکردی مشابه سایر یخسازهای صنعتی که در بالا شرح دادیم برخوردار می‌باشد و فقط یخ تولید شده در تونل انجماد را خرد کرده و به مخزن دستگاه منتقل می‌نماید. برای خرید و یا دریافت قیمت یخساز صنعتی پودری می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

قیمت انواع یخساز صنعتی

انواع یخساز صنعتی همانطور که توضیح دادیم در انواع مختلف و با ظرفیت های گوناگون تولید می‌شوند که از قیمت های متفاوتی برخوردارند. از جمله عواملی که در قیمت تمام شده دستگاه یخساز صنعتی تاثیرگذار هستند می‌توان به مواردی همچون مدل، ظرفیت، شرکت سازنده، اندازه کمپرسور و سایر تجهیزات به کار رفته در ساخت این دستگاه‌ها اشاره نمود. برای آگاهی از قیمت انواع دستگاه یخساز صنعتی می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت فیدار سورن تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین دستگاه متناسب با نیازتان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *