خدمات

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

با معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه در خدمت شما عزیزان هستیم. کافه ها و کافی شاپ ها یکی از انواع کسب و کار های حوزه خوراکی جات هستند که در سالیان اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده اند. همین موضوع هم باعث شده است که امروزه شما هر یک از خیابان ها و کوچه های شهر (به خصوص شهر های بزرگ) را که نگاه کنید، چشمتان به یک کافه یا کافی شاپ خواهد خورد. اما شمایی که به دنبال ورود به کسب و کار کافه ها یا کافی شاپ هستید، یا اگر که علاقه مند به این حوزه هستید، باید بدانید که اصلی ترین ابزار کار یک کافه یا کافی شاپ را می توان اسپرسوساز دانست.

برای این که بیشتر با اسپرسو ساز ها، و به خصوص اسپرسو ساز هایی که مناسب کافه ها هستند آشنا شوید، در ادامه بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه هم همراه فیدارسورن بمانید تا موضوعاتی مثل معرفی اسپرسوساز نیمه صنعتی، اسپرسوساز برای کافه کوچک، قیمت بهترین اسپرسوساز صنعتی برای کافه، معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه و… برای شما عزیزان عنوان شوند. دریافت قیمت تجهیزات کافی شاپ در فیدار سورن.

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه این را باید بدانید که راه اندازی یک کافه و کافی شاپ مراحل مختلفی دارد مثل نوشتن یک بیزنس پلن، رهن یا اجاره مکان، پیدا کردن عمده فروشی دانه قهوه و درست کردن منو. ولی احتمالاً مهم ترین مرحله، انتخاب بهترین اسپرسوساز برای کافه است. دستگاه اسپرسو ماشین قلب تپنده و آخرین قطعه از تجهیزاتی است که کافی شاپ را از یک ایده به عمل تبدیل می کند پس انتخاب بهترین اسپرسوساز صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طبیعتاً وقتی نوبت به انتخاب دستگاهی به این مهمی میرسد، باید با دقت لازم عمل کرده و مطمئن شویم همه احتمالات را در نظر گرفته ایم. شما میخواهید دستگاهی انتخاب کنید که بسته به بزرگی کافه و خدماتی که قرار است ارائه دهید، بتواند بهترین نتیجه را با بهترین هزینه به شما بدهد. چیزی که بتواند خواسته های مشتریان شما را برآورده کند و کارکردن و نگهداری از آن برای کارکنان شما راحت باشد.

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه شما باید قابل اطمینان باشد تا کسب و کارتان در اثر بروز مشکل متوقف نشود، و مهم تر از همه این ها دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد که لازم دارید. برای این که معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه به شما عزیزان صورت بگیرد، یکسری از موارد مهم در کنار یکسری از انواع اسپرسو ساز های صنعتی که در زمان پرداخت قیمت بهترین اسپرسوساز صنعتی برای کافه باید به آن ها توجه نمایید در قسمت پایینی آمده اند. شما برای خرید انواع تجهیزات کافه از جمله اسپرسوساز برای کافه کوچک، می توانید به سایت معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

نکات مهم خرید اسپرسوساز برای کافه

سیستم کنترل نوسان دما: این را در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه بدانید که همانطور که دستگاه‌ های قهوه ساز می‌توانند در نوع قهوه ای که تولید می‌کند تنوع ایجاد کنند، میزان مختلف دم را نیز ارائه می‌دهند. پس هنگام انتخاب دستگاه قهوه ساز، همیشه اندازه دم آن را در ذهن داشته باشید.

قوام و غلظت قهوه خروجی: وقتی صحبت از یک قهوه باکیفیت باشد، قوام آن بسیار بااهمیت است و انتخاب دستگاهی با ویژگی‌های قابل برنامه‌ریزی و خودکار می‌تواند به شما کمک کند هر بار یک فنجان قهوه خوب برای مشتری آماده کنید. برای مثال در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه، برخی دستگاه ها امکان عصاره‌گیری بهینه و همچنین کف شیر قابل برنامه‌ریزی، دمای آب و طول شات مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 توان دستگاه اسپرسو ساز: در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه این را هم بدانید که توان دستگاه اسپرسو ساز صنعتی و فشار بخار نیز بر روی طعم قهوه اثر گذار است و هر میزان توان فشار بخار در دستگاه اسپرسو ساز قوی‌تر باشد، اسپرسوی خروجی از قهوه ساز باکیفیت‌تر خواهد بود.

انواع اسپرسوساز برای کافه

اسپرسوساز دو گروپ فایما مدل FAEMA E98UP: در مورد این دستگاه در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه و معرفی اسپرسوساز نیمه صنعتی باید بدانید که یک انتخاب عالی و مناسب برای هر کافه ای محسوب می گردد. این دستگاه ساخته شده از آلومینوم و استیل است که تضمین مقاوت بالا در برابر استفاده زیاد و گرما و سرمای آشپزخانه را به شما می دهد. قهوه ساز دو گروپ فایما، مجهز به سیستم نازل ثابت ترموسیفون می باشد که باعث می شود عملکرد عالی ای داشته باشد.

اسپرسوساز فرانکی مدل A200: در مورد این دستگاه در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه باید گفت که، این اسپرسوساز یک دستگاه قهوه ساز محسوب نمی شود و می توان آن را یک کافی شاپ کامل نامید. می شود گفت که با خرید قهوه ساز صنعتی پیشرفته فرانکی، شما در کافه یا کافی شاپ تان دیگر نیازی به باریستا یا کافی من نخواهید داشت و قادر خواهید بود تمامی نوشیدنی های بر پایه قهوه را به راحتی و با کمک این دستگاه تهیه نمایید.

معرفی اسپرسوساز نیمه صنعتی برای کافه

در مورد معرفی اسپرسوساز نیمه صنعتی برای جاهایی مناسب است که مشتری کمی دارند و مشتری هایشان هم انتظار دیدن یک دستگاه بزرگ و حرفه ای ندارند. در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه باید گفت که تفاوت اسپرسوساز نیمه صنعتی و با صنعتی اینهاست، ظرفیت نیمه صنعتی کم است. مثلا روزی 50 مشتری. اما صنعتی می تواند تا روزی چند صد شات را بدون مشکل به ما بدهد.

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه

قدرت عصاره گیری اسپرسوساز صنعتی بیشتر است پس قهوه غلیظ تری می دهد. سایز نیمه صنعتی کوچکتر است. نیمه صنعتی ها مخزن آب دارند و مرتب باید مخزن آن را پر کنید. اما دستگاه های صنعتی به آب شهری وصل می شوند. همه دستگاه های صنعتی تک گروپ هستند. اما صنعتی ها هم تک گروپ دارند هم دو گروپ و هم سه گروپ. و… .

 اسپرسوساز برای کافه کوچک

در بحث معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه، و پیش از خرید اسپرسوساز برای کاقه کوچک، باید این موضوع را هم بدانید که سطح فعالیتی که مؤسسه شما دریافت می کند یکی از مهم ترین عوامل تصمیم گیری است. در نظر گرفتن اندازه کسب و کار و میزان شلوغی آن در زمان اوج مصرف به تعیین ظرفیت مورد نیاز شما از دستگاه اسپرسوساز شما کمک می کند. ظرفیت دستگاه اسپرسو حجم کاری که هر واحدی می تواند از عهده آن برآید یک عامل کلیدی است که قبل از استقرار در یک دستگاه اسپرسوساز خاص در نظر گرفته شود.

 قیمت بهترین اسپرسوساز صنعتی برای کافه

امید است مباحثی که در طی مقاله معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه مثل معرفی اسپرسوساز نیمه صنعتی، اسپرسوساز برای کافه کوچک، قیمت بهترین اسپرسوساز صنعتی برای کافه، معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه و… برای شما مفید بوده باشند. به جز قیمت بهترین اسپرسوساز صنعتی برای کافه و معرفی بهترین اسپرسوساز برای کافه، یکی از مهمترین مسائل که در بحث خرید هر محصولی وجود دارد، این است که آن محصول را از کجا و از کدام شرکت بخریم.

در مورد خرید تجهیزات کافی شاپ و خرید اسپرسو صنعتی برای کافه هم داستان به همین شکل است و یکی از مهم ترین مسائل این است که آنها را از کجا باید تهیه کرد؟. دلیل اهمیت این موضوع هم این است که کیفیت وسایل و لوازمی که هر شرکت و هر فروشگاه ارائه میدهد، با دیگر فروشگاه ها متفاوت است، و به همین خاطر شما باید برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی مد نظرتان به دنبال جایی معتبر مثل فیدار سورن که خدمات گسترده ای مثل مشاوره تخصصی و رایگان دارد، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *