خدمات

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

برای این که معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به بهترین شکل به شما عزیزان صورت بگیرد، مقاله امروز را از دست ندهید. در آشپزخانه های صنعتی کسب و کار های حوزه غذا مثل فست فودی ها، رستوران ها و… رطوبت و تغییرات دمایی زیادی وجود دارد. به همین خاطر در این مکان ها باید از ظروف و لوازمی استفاده شود که جنس بدنه آن ها در مقابل این تغییرات دمایی و رطوبت کاملا مقاوم می باشند. از همین رو جنس اغلب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی معمولا از استیل و به خصوص استنلس استیل می باشد. برای این که در مورد استنلس استیل و موضوعاتی مثل معرفی استنلس استیل، انواع ظروف استنلس استیل، قیمت ظروف استنلس استیل و… اطلاعات بیشتری به دست آورید، در ادامه بحث هم همراه فیدارسورن بمانید.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

برای این که معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به بهترین شکل به شما عزیزان صورت بگیرد، بیاید تا پیش از صحبت درباره انواع ظروف استنلس استیل و قیمت ظروف استنلس استیل، کمی در مورد تعریف استنلس استیل ها بدانیم. استنلس استیل یک آلیاژ پایه فولادی است که در ساختار خود دارای ترکیبات نیکل، کروم، مولیبدن و … است. مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد و می تواند در دماهای بالا نیز استحکام خود را به خوبی حفظ کند. علت نامگذاری این فولادها تحت عنوان استنلس استیل (stainless steel) هم این است که بر خلاف فولادهای معمولی در مقابل هوا و رطوبت لکه نمی شوند و زنگ نمی زنند.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

تجهیزات ساخته شده با ورق استیل امروزه در صنایع مختلف به وفور پیدا می شوند و هر روزه محبوبیت استنلس استیل در بین صنایع مختلف  بیشتر می شود. یکی از این صنایعی هم که اغلب وسایل و تجهیزات آن از استنلس استیل ها ساخته میشوند، صنعت آشپزخانه های صنعتی است. وسایل آشپزخانه صنعتی ساخته شده با استنلس استیل مانند ظروف پخت و پز مانند قابلمه یا دیگ ها و یا قاشق و، چنگال و حتی لیوان استیل، بدلیل زیبایی ذاتی استنلس استیل و مقاومت عالی به خوردگی که دلیل پاکیزگی این آلیاژ است امروزه طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. در قسمت پایینی معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به شما عزیزان صورت می گیرد و یکسری از عمده وسایلی که با استنلس استیل ساخته شده اند برای معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به بهترین شکل، خدمت شما معرفی می شوند. شما برای این که معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به بهترین شکل خدمتتان صورت بگیرد، و برای این که از قیمت ظروف استنلس استیل مطلع شوید، می توانید به فروشگاه اینترنتی فیدارسورن مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

سینک ظرف شویی: از رایج ترین استفاده های استیل که در بحث معرفی ظروف فلزی استنلس استیل باید آن را بدانید، می توان به سینک ظرف شویی اشاره نمود. سینک ظرف شویی دائما با آب تماس داشته و بایستی در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد همین امر سبب می شود تا استیل بهترین متریال برای ساخت سینک ظرف شویی باشد.

ظروف غذا خوری و پذیرایی: استفاده از استیل در ساخت ظروف غذا خوری و پذیرایی، بیشتر جنبه زیبایی دارد. عمدتا این لوازم در رستوران ها و تالار های پذیرایی، مورد استفاده قرار می گیرند اما در برخی از خانه ها نیز این ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. برای معرفی ظروف فلزی استنلس استیل در بخش ظروف غذاخوری و پذیرایی باید عنوان کرد که از جمله این لوازم می توان به سینی، بشقاب، کاسه ، قاشق، چنگال، کارد و … اشاره نمود.

لوازم پخت و پز: یکی دیگر از استفاده های استنلس استیل در بحث معرفی ظروف فلزی استنلس استیل، استفاده از آن ها در ساخت لوازم پخت و پز، و به خصوص تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد. از جمله لوازم پخت و پز صنعتی ساخته شده با استنلس استیل می توان به ظروف مختلف، چاقو، میز آماده سازی، فر و اجاق گاز اشاره نمود.

دکوراسیون: این را هم در مورد معرفی ظروف فلزی استنلس استیل بدانید که استفاده از دکوراسیون استیل، بستگی به سلیقه شخص دارد. از جمله دکوراسیون استیل می توان به شمعدان، تابلو، شلف، آینه، قفسه و…، اشاره نمود. این محصولات غالبا در رنگ های برنزی، نقره ای، طلایی و دودی، تولید و روانه بازار می شوند.

انواع ظروف استنلس استیل

یکی از نکات مهم درباره معرفی ظروف فلزی استنلس استیل این است که بیش از ۱۵۰ نوع استنلس استیل وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های مختلفی می باشند، به همین دلیل شناخت انواع آنها مهم است. مخصوصا در صنعت رستوران و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، تشخیص انواع مختلف استنلس استیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا ممکن است یک نوع آن برای ظروف آشپزی مفیدتر و مناسب تر باشد. برای کامل تر شدن معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به شما عزیزان، یکسری از انواع ظروف استنلس استیل در زیر آورده شده اند.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل سری ۲۰۰: انوع ظروف استنلس استیل سری ۲۰۰ دارای کیفیت کمتری است و نسبت به انواع دیگر مقاومت کمتری در برابر خوردگی از خود نشان می دهد. عمده کاربرد این نوع استیل برای ساخت ظروف ذخیره و نگهداری غذا می باشد.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل سری ۳۱۶: این دومین نوع رایج از انواع ظروف استیل استنلس است که آلیاژ آن شامل یک عنصر اضافی به نام مولیبدن molybdenum است که آن را در برابر خوردگی ناشی از نمک و سایر مواد شیمیایی مقاوم می کند. بیشترین کاربرد این نوع استیل هم در ساخت تجهیزات آشپزخانه، کباب پزهای هیباچی، وسایل آشپزی سطح بالا، تجهیزات و مبلمان مورد استفاده در فضای باز، تجهیزات بیرون در نزدیکی آب و اقیانوس و… است.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل سری ۳۰۴:  استنلس استیل سری ۳۰۴ مهمترین نوع به کار رفته در آشپزخانه است و به دلیل کاربرد زیاد نیکل و کروم دارای درخشندگی است همچنین در مقابل زنگ زدگی و ساییدگی مقاوم است هرچند در برابر نمک مستعد خوردگی است. عمده کاربرد این استیل در ساخت لوازم کافه و رستوران، قطعات داخلی، وسایل آشپزخانه، ظروف کوچک، ظروف تخت مانند قاشق و چنگال، میزهای آماده سازی و… می باشد.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل سری ۴۴۰: این نوع از انواع ظروف استنلس استیل دارای کربن زیاد می باشد و یکی از محکمترین نوع به کار رفته در لوازم آشپزخانه محسوب می شود. محصولات به کار رفته از سری ۴۴۰ محکم، مقاوم در برابر خوردگی و ساییدگی. برای ساخت چاقوی سرآشپز با کیفیت، کاتلری، دستگیره فر، قطعات داخلی، این نوعا استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی ظروف فلزی استنلس استیل سری ۴۳۰: استنلس استیل سری ۴۳۰ دارای مقدار کمی نیکل است و مانند سری ۳۰۰ در مقابل خوردگی مقاوم نیست. این نوع دارای مغناطیس است. در ساخت قاشق و چنگال با کیفیت متوسط، میزهای آماده سازی، در دستگاهها، ظروف پخت القایی و برقی و… از این استیل استفاده می شود.

قیمت ظروف استنلس استیل

در این مقاله یعنی معرفی ظروف فلزی استنلس استیل به توضیحاتی در مورد انواع ظروف استنلس استیل، قیمت ظروف استنلس استیل، معرفی ظروف فلزی استنلس استیل و… پرداخته شد. امید است اطلاعاتی که در اختیارتان قرار داده شد، مورد توجه شما واقع شده و استفاده لازم را از آن‌ها برده باشید. در نهایت باید به شما عزیزان گفت که شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات جامع‌ تر در مورد انواع مختلف ظروف ساخته شده با استفاده از استنلس استیل و فهمیدن قیمت ظروف استنلس استیل یا خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی آن ها به سایت‌ اینترنتی و فروشگاه اینترنتی معتبر فیدار سورن مراجعه کرده و کسب اطلاعات نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *