ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

معرفی برندهای برتر چاقوی آشپزخانه صنعتی

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه صنعتی کدام است؟ انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه یکی از لوازم ضروری برای هر آشپزخانه صنعتی ای می باشد. در آشپزخانه های صنعتی لوازم و تجهیزات مختلفی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. حضور این تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی کسب و کار های حوزه غذا بسیار حائز اهمیت می باشند. دلیل اهمیت این تجهیزات و لوازم هم این است که کار آماده سازی سفارش مشتریان با کار مشترک و دست به دست هم دادن این تجهیزات آشپزخانه صنعتی و لوازم مختلف صورت می گیرد.

یکی از این تجهیزات بسیار مهم در روند آماده سازی و سرو غذای مشتریان هم، بهترین مارک چاقوی آشپزخانه می باشد. برای این که با چاقوی های صنعتی و موضوعاتی مثل کاربرد چاقو، انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت و...، بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث انواع چاقوی آلمانی هم همراه فیدارسورن بمانید.

قیمت چاقو قصابی

کاربرد چاقوی آشپزخانه صنعتی

بهتر است پیش از این که به سراغ مباحثی مثل بهترین مارک چاقوی آشپزخانه با قیمت برویم، کمی در مورد چاقو و کاربرد چاقو ها بدانیم. در کل چاقو وسیله ای است که از یک تیغه و از یک دسته که ممکن است از جنس، چوب، پلاستیک، فلز یا … باشد، تشکیل شده است و معمولا تیغه آن هم حالت مثلثی شکلی(تقریبا) دارد. کاربرد چاقو هم در حالت کلی برای بریدن، قطعه قطعه کردن، خط انداختن، انجام تزئینات و… محصولات غذایی می باشد.

انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه هم دسته ای از چاقوها است که کاربرد اصلی اش همانطور که از نامش هم پیداست در آشپزخانه های صنعتی مستقر در، رستوران ها، فست فود ها، مراکز بزرگ مثل بیمارستان ها، هتل ها و…. می باشد. چاقوی رستوران در مقایسه با چاقو های ساده از سایز بزرگ تر، استحکام بیشتر و تیزی بیشتری  برخوردار است تا به آشپز و کارکنان آشپزخانه کمک کند که به بهترین و راحت ترین شکل ممکن مواد اولیه مورد نظرشان را برش دهند، قطعه قطعه کنند، و یا تزئین کنند.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه

همه ی وسایل و تجهیزات آشپزخانه ها، چه آشپزخانه های خانگی و چه آشپزخانه های صنعتی، دارای انواعی هستند تا به آشپزان و کارکنان آشپزخانه ها کمک کنند تا به بهترین شکل و سریعترین شکل ممکن غذا ها را برای سرو مشتری آماده کنند. یکی از این اجزای آشپزخانه صنعتی که اتفاقا جزء مهمی هم هست، بهترین مارک چاقوی آشپزخانه با قيمت می باشد.

چاقو های آشپژخانه صنعتی هم درست به مانند همه ی وسایل آشپزخانه صنعتی دارای انواعی هستند تا کار برش، قطعه قطعه کردن، تزئین و…. را برای سرآشپز، آشپزان و کارکنان آشپزخانه راحت تر کنند تا آن ها بهتر و سریع تر بتوانند سفارشات مشتریان را آماده کنند و به درخواست های مشتریان پاسخ دهند. برای آشنایی بیشتر و بهتر با انواع چاقوی رستوران، برخی از انواع آن را درقسمت پایینی آورده ایم.

برای تهیه و خریدبهترین مارک چاقوی آشپزخانه یا مطلع شدن از انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت، به شما توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید.

چاقوی آشپزی (Chef’s Knife): این چاقو مهمترین عضو خانواده انواع چاقوی صنعتی است. بین ۱۵ تا ۳۱ سانتی متر طول دارد و از دسته چاقوهای پهن است. طول بیشتر به برش سریع تر و آسان تر کمک می کند، اما اگر دستان کوچکی دارید برای کنترل بهتر بایستی طول چاقو کوتاه تر باشد. این چاقو تقریباً برای هر کاری در آشپزخانه قابل استفاده است. کدوها را خرد می کند، گوجه فرنگی را تکه می کند، و استیک ها را برش می زند. به همین دلیل است که این کالای مورد نیاز در هر مجموعه چاقوی آشپزخانه کوچک یا بزرگ است.

چاقوی قصابی مخصوص استخوان (Boning knife): چاقوی قصابی مخصوص استخوان دارای یک تیغه بلند و باریک است که به کمک آن می توان به راحتی گوشت را از استخوان جدا کرد. در مفاصل و سایر قسمت ها به کمک نوک تیز آن می توان انعطاف به خرج داد و بدون هدر دادن گوشت، استخوان را از آن جدا کرد. در غیر این صورت، و عدم استفاده از این نوع از انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت، شما مجبور خواهید بود وقت زیادی برای جداسازی گوشت بگذارید و نهایتا مقداری گوشت را همراه با استخوان ها دور بریزید.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

چاقو پیرینگ (paring knife): چاقوی پیرینگ اساساً یک مینی چاقوی سرآشپز با تیغه کوچک است که تطبیق پذیری و دقت بیشتری را ارائه می دهد. در حالی که چاقوی سرآشپز برای برش دادن سبزیجات سفت به کار می آید، چاقو های پیرینگ برای پوست کندن سیب و سیب زمینی، خرد کردن مقادیر کوچک سیر و پیاز و جدا کردن گوشت گوجه فرنگی عالی هستند. طول تیغه آن بیشتر از ۳.۵ اینچ نیست، بنابراین برای کارهایی مانند درست کردن گارنیش که نیاز به ریزه کاری و جزئیات دارد ایده آل است. چاقوی پیرینگ برای کار با سبزیجات و میوه های کوچک یا لطیف مانند زنجبیل، توت فرنگی، سیر و موسیر مفید است اما برای سبزیجات سفت تر مانند هویج، چغندر و کدو حلوایی مناسب نیست.

چاقوی کاربردی (Utility Knife): بر اساس تعاریف، این مدل از انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت را می‌توان نسل قبلی چاقوی سرآشپز دانست با این تفاوت که کمی کوچکتر هستند و طول تیغه آن‌ها معمولا در محدوده 10 تا 18 سانتی‌متری قرار می‌گیرد. اين چاقو ها تقریبا همه کارهای چاقوی سرآشپز مثل برش گوشت را در مقیاس کوچکتر، به خوبی انجام می‌ دهند.

چاقوی سانتوکو (Santoku Knife): سانتوکو نسخه ژاپنی از انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه به معنای “دارای سه مزیت” است. این نام گذاری بدلیل داشتن سه ویژگی  خرد کردن، بریدن و ریزکردن در این چاقوست. سانتوکو کوتاه تر و باریک تر از چاقوی آشپزی است و همین امر باعث می شود که حجم کمتری بتوان خرد کرد، اما گزینه مناسبی برای پوست گیری است.

انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت

امید است که مقاله انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه برای شما مفید واقع شده باشد و اطلاعاتی هر چند محدود و کم، به اطلاعات شما عزیزان در حوزه لوازم آشپزخه صنعتی اضافه کرده باشد. تنها هدف از بیان مطالب مقاله مثل کاربرد چاقو، انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت و... این بود که به شمایی که در شرف راه اندازی رستوران و آشپزخانه صنعتی هستید، کمکی هر چند ناچیز شده باشد.

در صورتی که به دنبال خرید انواع چاقوی صنعتی آشپزخانه با قیمت و یا سایر لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی یا خانگی می باشید، به شما توصیه می گردد که حتما سری به سایت فیدار سورن که از معتبر ترین و بهترین مراکز فروش و عرضه انواع و اقسام لوازم و تجهیزات مختلف مورد نیاز آشپزی می باشد، بزنید و از محصولات، خدمات و مشاوره های تخصصی آن ها بهره مند شوید.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Dalstrong

یکی دیگر از بهترین مارک چاقوی آشپزخانه که قصد معرفی آن را به شما داریم ، دال استرانگ است. دال استرانگ یک برند آمریکایی است ، که اصلی ترین فعالیت آن در تولید انواع چاقو های آشپزخانه می باشد. یکی از مزیت های فوق العاده این برند ، که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد ، طیف گسترده محصولات و همین طور خلاقیت در طراحی آن ها می باشد. این برند محبوب ، به دلیل کیفیت بالای محصولات خود ، نسبت به سایر رقبا ، قیمت گذاری بالاتری دارد.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Masahiro Santoku

از میان بهترین مارک های چاقو قصابی که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند ، ماشاهیرو سنتوک یکی از محبوب ترین برند ها است ، که محصولات آن در کشور ژاپن تولید می شود. اکثر محصولات این شرکت با استفاده از فولاد های چندلایه که چکش کاری های حرفه ای بر روی آن ها انجام شده است ، ساخته می شود ، که خود در کیفیت فوق العاده بالای چاقو های ساخت این برند بی تاثیر نیست. شاید برایتان جالب باشد بدانید تیغه چاقو های سنتوک به تیز بودن زیاد و همین طور دیر کند شدن معروف هستند ، که می تواند خیال شما را از بابت تیز نکردن زود به زود تیغه چاقو راحت کند.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Victorinox

ویکتور اینوکس ، یک برند سوئیسی است که در سال ۱۸۸۴ توسط کارل السنر تاسیس شد. در اوایل تاسیس این شرکت ، ویکتور اینوکس به تولید چاقو و شمشیر های نظامی برای ارتش سوئیس مشغول بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، یکی از شمشیر های مشهور این شرکت که در حال حاضر نیز به صورت نمادین در ارتش سوئیس مورد استفاده قرار می گیرد ، شمشیر افسری است.

در حال حاضر ، برند ویکتور اینوکس بر روی تولید ۵ گروه اصلی کالا تمرکز دارد که عبارتند از: چاقو های سفری ، چاقو های آشپزخانه ، لوازم کوهنوردی ، ساعت و عطر. کیفیت چاقو های قصابی ساخت این برند بسیار بالا می باشد و همین طور با قیمت اقتصادی و مناسب به بازار عرضه می شود و دقیقا” به همین دلیل است ، که توانسته در سطح دنیا ، تا این حد محبوب و مشهور شود.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Global

برند گلوبال از جمله برند های چاقو و شمشیر سازی قدیمی ژاپنی است که در سال ۱۹۸۵ توسط کومین یامادا تاسیس شد. چاقو های ساخته شده توسط این برند با دقت فراوان ساخته می شوند تا در آن ها تعادل مناسبی بین دسته و تیغه وجود داشته و به خریداران این امکان را دهد تا با راحتی و کنترل بیشتری ، از چاقو استفاده نمایند. یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده این برند ، فرم تیز و یکنواخت لبه تیغه های آن است ، که در آن فرم کلی تیغه از روبرو مثلثی بوده و مشابه با تیغه های معمول لوزی شکل نمی باشد.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Wusthof

برند وستوف ، مربوط به یوهان آبراهام وستوف است که در سال ۱۸۱۴ فعالیت خود را در زمینه تولید قیچی ، آهن و فولاد شروع نمود. بعد ها این شرکت تولیدات خود را به صورت اختصاصی بر روی چاقو های آشپزخانه متمرکز کرده و موفق شد تا در این زمینه به دلیل تولید محصولات باکیفیت ، شهرت خوبی به دست آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تقریبا” تمامی تیغه های این برند ( حتی تیغه هایی که با استفاده از فولاد ساخته شده اند) در برابر آب مقاوم بوده و ضدزنگ می باشد ، که می تواند خیال شما را از بابت خراب نشدن تیغه چاقو در اثر تماس با آب ویا رطوبت راحت کند.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

Rada Cutlery

رادا کاتلری نیز از جمله بهترین مارک های چاقو قصابی می باشد که در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است و یک برند آمریکایی محسوب می شود. بنابراین اگر دوست دارید یک چاقو قصابی آمریکایی برای خود تهیه کنید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات برند رادا کاتلری می باشد. برند رادا، از جمله برند های فوق العاده محبوب در بین آمریکایی ها است که علت آن در درجه اول کیفیت بالای محصولات و در درجه دوم تبلیغات گسترده و خلاقانه این برند می باشد.

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان