خدمات

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

این مرکز فروش لوازم رستوران در تهران مناسب کجاست، از سوالاتی است که برای خیلی از افراد و به خصوص کسانی که به دنبال راه اندازی رستوران و کسب و کاری در حوزه غذا هستند وجود دارد. همان گونه که می دانید هر کاری ابزار و لوازم خاص خود را نیاز دارد و در صورتی که شما این ابزار را نداشته باشید، قادر نخواهید بود آن کار را انجام دهید. در مورد رستوران داری و راه اندازی رستوران هم همین قضیه وجود دارد و اگر شما تجهیزات و لوازم مود نیاز کار را نداشته باشید، قادر نخواهید بود برای مشتریان غذا سرو کنید. در ادامه مبحث مرکز فروش لوازم رستوران در تهران هم همراه فیدارسورن باشید تا بهتر و بیشتر با مسائلی مثل لوازم کافه و رستوران، تجهیزات و لوازم مختلف رستوران، مرکز فروش لوازم رستوران در تهران، مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران و… بیشتر آشنا شوید.

فروش تجهیزات رستوران در تهران

پیش از پرداختن به موضوعاتی مثل مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران یا مرکز فروش لوازم رستوران در تهران، بحث را با صحبت درباره قدیمی ترین کسب و کار حوزه غذا شروع می کنیم. یکی از کسب و کار های حوزه خوراکی جات که بخش عمده ای از صنعت غذا فروشی را تشکیل می دهد، رستوران میباشد. رستوران ها  در تعریف ساده مغازه هایی هستند که غذا را به شما می فروشند و شما یا می تواند غذای خریداری شده تان را در همان مکان رستوران صرف نمایید، یا آن را به خانه تان ببرید. رستوران ها برای این که قادر باشند سفارشات مشتریان شان را آماده نمایند، به یکسری تجهیزات از یک مرکز فروش لوازم رستوران در تهران معتبر مثل فیدارسورن نیازمندند. شمایی که قصد راه اندازی یک رستوران را دارید، حتما باید برای خرید لوازم از مرکز فروش تجهیزات رستوران اقدام کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی وسایل مورد نیاز کافه

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

همان گونه که پیش تر هم درباره آن صحبت شد، شما بدون داشتن تجهیزات و لوازم مورد نیاز رستوران، هیچ گاه قادر نخواهید بود رستورانی راه اندازی کنید و یا سفارشی را برای مشتری حاضر کنید. به همین دلیل برای شمایی که بدنبال راه اندازی رستوران هستید، خرید تجهیزات رستوران از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران یک امر ضروری است. در قسمت پایینی یکسری از تجهزات که شما باید آن ها را از یک مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران مثل فیدارسورن خریداری کنید را با هم مشاهده می کنیم.

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

كانتر گرم: کانترهای گرم از دستگاه ها و وسیله هایی هستند ميتوان آن ها را از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران تهیه کرد. با استفاده از آن ها می توان غذا را گرم وتازه نگه داشت تا هر زمان که مشتری آن را سفارش داد بلافاصه غذا به صورت گرم و با بالاترین کیفت ممکن برای او حاضر شود.

تابه گردان: تابه گردان یا پاتیل سرخ کن، یکی از تجهیزات قابل تهیه از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران میباشد که میشود آن را نوع بزرگتر و پیشرفته تر تابه های معمولی دانست. تابه گردان یا پاتیلها، از یک وان برای ریختن روغن تشکیل شده اند و برای پخت ماهی ها، مرغ ها و موادی از این قبیل، در حجم و تعداد بالا، و در هتل ها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، بیمارستان ها و… کاربرد دارند. جهت خرید تابه گردان هم می توانید به مرکز فروش تجهیزات رستوران یعنی فیدار سورن مراجعه کنید.

قالب های پیتزا: یکی از نکات مهمی که در مورد آماده سازی و حاضر کردن پیتزا وجود دارد، این است که شما باید از بهترین ابزار و لوازم ممکن برای آماده سازی و پخت پیتزا استفاده کنید. یکی از ابزار های لازم برای پخت و آماده سازی هر نوع پیتزا هم قالب های پیتزا می باشند که شما باید سعی کنید از بهترین نوع آنها یعنی بهترین قالب های پیتزای موجوى در بازار برای پخت پیتزا های پیتزا فروشی خود استفاده کنید. برای تهیه بهترین و با کیفیت ترین قالب های پیتزا می توانید سری هم به سایت فیدارسورن که یک مرکز فروش لوازم رستوران در تهران است بزنید.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات بار سرد

سينك ظرفشویی صنعتی: یکی از اجزای جدا نشدنی تجهیزات آشپزخانه ‌های صنعتی كه باید از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران تهیه شود، سینک ظرفشویی است. با توجه به اینکه حجم کار آشپزخانه‌ های صنعتي از آشپزخانه های خانگی بسیار بیشتر است، به سینک‌های ظرفشویی با ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی نیاز است. با توجه به نیاز متنوع آشپزخانه ‌های صنعتی به سینکهای شستشو، مدل‌های مختلفی از سینک طراحی و روانه بازار شده است تا بتواند نیازهای متنوع آشپزخانه ‌های صنعتی به سینک شستشو را پوشش دهد.
چرخ گوشت صنعتی: از تجهیزات رستوران که تقریبا در همه رستوران ها و مشاغل غذایی یافت می شود، چرخ گوشت صنعتی است. اين  دستگاه که باید برای تهیه آن از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران، اقدام شود، برای تهیه بسیاری از غذا ها نیاز است تا مواد چرخ شوند یا با هم ترکیب شوند. می توان با استفاده از چرخ گوشت صنعتی در زمان بسیار کوتاهی این کار ها را انجام داد.

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

کابینت صنعتی: كابینت ها در دید عادی، چه کابینت های آشپزخانه های صنعتی و خانگی، و چه کابینت هایی که برای کار های دیگر کاربرد دارند، برای نگهداری و دسته بندی وسایل، مواد و تجهیزات مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرند. این کابینت ها که قابل تهیه از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران هستند، در آشپزخانه های صنعتی، برای نگهداری مواد اولیه مورد نیاز پخت غذا ها، وسایل لازم برای آماده سازی مواد اولیه، تجهیزات مورد نیاز برای سرو غذا برای مشتریان و…. مورد استفاده آشپز و کارکنان آشپزخانه قرار می گیرند.

میز کار صنعتی: انواع میز های کار در آشپزخانه های صنعتی رستوران ها یکی از لوازم و تجهیزات مهم هستند، که باید از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران یا همان مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران تهیه شوند. زیرا در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، ‌به کمک میز های کار صنعتی است که مواد اولیه از دورن وسایل و تجهیزات سرمایشی و نگهداری مواد غذایی خارج می شوند و طی مراحل مختلف و با انجام کار های لازم بر روی شان، برای رفتن به مرحله پخت آماده می شوند، و به کمک میز های کار صنعتی است که ظروف کثیف که به آشپزخانه برگشته اند دوباره شسته و قابل استفاده می شوند. در نهایت هم به کمک میزهای کار است که، غذا های آماده شده برای مشتریان سرو می شوند.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات بار گرم

مرکز فروش لوازم آشپزخانه در تهران

همه مباحثی گفته شد و مطالبی مثل مرکز فروش لوازم رستوران در تهران، فروش تجهیزات رستوران، مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران‌ و… بیان شدند، تا به این نقطه برسیم. هدفی که پشت گفتن این همه مطالب بود، این موضوع بود که به شما کمکی بشود تا در زمان خرید لوازم از مرکز فروش لوازم رستوران در تهران، بهتر و راحت تر بتوانید کار خود را انجام دهید. در کل اما به شمایی که فكر راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات رستوران، لوازم کافه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات سرو غذا و یا غیره را در سر دارید، پیشنهاد می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن از بهترین شرکت های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که آماده است، لوازم مورد نیاز شما عزیزان را با بالاترین کیفیت فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *