خدمات

وسایل مورد نیاز کافه

آیا با وسایل مورد نیاز کافه آشنایی دارید؟ آیا می دانید که مرکز فروش وسایل کافه کجاست؟. شمایی که به دنبال راه اندازی یک کافه، کافی شاپ و یا کافه رستوران هستید، پیش از این که اقدامی انجام دهید و مراحل کار راه اندازی کسب و کارتان را پیش ببرید، باید با پاسخ این سوالات آشنایی داشته باشید. کافه ها و کافی شاپ ها مکان هایی هستند که مردم برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد مثل انواع قهوه ها و یکسری نوشیدنی های خنک به آن ها مراجعه می کنند. در ادامه مطلب وسایل مورد نیاز کافه هم همراه فیدارسورن باشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل تعریف کلی کافه تهران یا کافه در شهرستان ها، لوازم کافه، مرکز فروش وسایل کافه و… بدانید.

وسایل کافه را از کجا بخرم؟

اما قبل از این که به سراغ وسایل مورد نیاز کافه یا مطالبی مثل مرکز فروش وسایل کافه برویم، باید با تعریف کافه تهران یا کافه در شهرستان ها آشنایی کاملی داشته باشیم. کافه محلی عمومی است که در آن معمولا نوشیدنی های غیر الکلی و برخی غذا های سبک و سنگین با استفاده از وسایل مورد نیاز کافه، و برخی وسایل دیگر عرضه می شوند. کافه ها در تمامی کشور هم معمولا جاهایی هستند برای معاشرت و گفت و گوی مردم با یکدیگر، در ایران از سال 1360 کافه ها کم کم جای جای خانه ها که محلی بودند که چای، غذا های ایرانی و موسیقی زنده ارائه می کردند را تنگ و تر کردند و در نهایت کاملا جای آن ها را گرفتند. در تعریفی دیگر هم به محل هایی که به مانند یک رستوران کوچک هستند اما بیشتر تمرکزشان بر روی نوشیدنی های گرم و سرد که با استفاده از وسایل مورد نیاز کافه آن ها را تهیه می کنند، است، کافه اطلاق می شود.

وسایل مورد نیاز کافه

وسایل مورد نیاز کافه

کافه یا کافی شاپ در حقیقت جایی است میان رستوران و کافه، در کافه ها همانطور که گفتیم تمرکز اصلی بر روی نوشیدنی های گرم و سرد و برخی متعلقات همراه آن ها مثل انواع کیک ها و… است اما با این حال برخی غذا های سرد و گرم هم به مشتریان ارائه می دهند. روند کاری معمول کافه ها هم به این شکل است که شما پشت میز می نشینید و گارسون به شما رجوع کرده و سفارش های شما را گرفته و به آشپزخانه اطلاع می دهد تا سفارش تان را حاضر کنند و در آخر هم پس از پایان کار هزینه سفارش را از شما می گیرند.

وسایل مورد نیاز کافه

به بحث اصلی مقاله یعنی وسایل مورد نیاز کافه رسیدیم. برای انجام هر کاری نیاز به لوازم و تجهیزات لازم آن کار داریم و بدون این که آن وسایل و تجهیزات را داشته باشیم، هیچ گاه قادر نخواهیم بود کار مورد نظرمان را انجام دهیم. در مورد کافی شاپ ها هم همین قضیه وجود دارد. به این شکل که به طور مشخص، اگر کافی شاپی وسایل مورد نیاز کافه را نداشته باشد و اگر صاحب کافه ای پس از خواندن تعریف کافه تهران، وسایل مورد نیاز کافه را از مرکز فروش وسایل کافه تهیه نکرده باشد، هیچ گاه قادر نخواهد بود نوشیدنی و سفارشات مد نظر مشتریان را حاضر نماید، و در کل فعالیت نماید. به دلیل اهمیت وسایل مورد نیاز کافی شاپ، یکسری از لوازم و تجهیزات کافه که شما باید آن ها را از یک مرکز فروش وسایل کافه معتبر مثل فیدارسورن تهیه نمایید، در قسمت پایینی معرفی شده اند.

اسپرسوساز صنعتی: کمتر کسی است که قهوه اسپرسو نخورده و یا نام آن را نشنیده باشد. این نوع قهوه محبوبیت خاصی در میان علاقه مندان به قهوه دارد، و علاوه بر این هم پایه اصلی بسیاری از نوشیدنی های قهوه دیگر است. این نوشیدنی با دستگاه اسپرسوساز صنعتی ساخته می شود که به هنگام خرید وسایل مورد نیاز کافه از مرکز فروش وسایل کافه معتبری مثل فیدارسورن به آن بر می خورید. لازم به ذکر است این دستگاه برای ساخت نوشیدنی های دیگر نیز کاربرد دارد.

یخ ساز صنعتی: یخساز یکی از مهم ترین ابزاری که باید در زمان خرید وسایل مورد نیاز کافه آن را خریداری کنید، یخ ساز است. زیرا یخ مهم ترین عامل تشکیل نوشیدنی سرد است. یخ ساز صنعتی می تواند همیشه برای ما یخ تازه و اماده مهیا کند. یخ های یخساز ها معمولا در شکل های مکعبی یا به صورت تیکه تیکه و خرد شده در نوشیدنی دیده می شوند.

فر پیتزا: هر کس که قصد راه اندازی پیتزا فروشی یا هر جایی که در منوی آن پیتزا قرار دارد، را داشته باشد، به این احتیاج خواهد داشت که پیتزا را پس از آماده سازی موارد اولیه و چینش آن ها بر روی خمیر، بپزد. زیرا قرار نیست که پیتزا و مواد اولیه، خام خام تحویل مشتری شوند. به همین سبب هم کافه هایی که پیتزا در منوی خود دارند، به این نیاز دارند که انواع فر پیتزا را هم در لیست وسایل مورد نیاز کافه خود قرار دهند، و یکی از آن ها را تهیه کنند تا پس از آماده سازی مواد اولیه، پیتزا را داخل فر قرار دهند تا پخته و آماده ارائه به مشتریان شود.

آسیاب قهوه: در کافی شاپ ها، از این منظر که هدف جلب رضایت مشتری است و اکثر آيتم های منو هم در ترکیبات شان قهوه دارند، سعی میشود که از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه استفاده شود. اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد، این است که دانه های قهوه را نمیتوان تبدیل به نوشیدنی کرد و برای اینکه آنها تبدیل به نوشیدنی شوند، باید آنها را پودر یا آسیاب کرد. به همین دلیل در زمان وسایل مورد نیاز کافه، حتما باید به فکر خرید آسیاب قهوه هم باشید.

شیکر: یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز کافه، شیکر یا همان همزن دستی می باشد. برای آماده کردن انواع نوشیدنی های تازه و طبیعی، قطعا شیکر یک ابزار بسیار کاربردی به حساب می آید. شیکر وسیله ای است برای مخلوط کردن، سرد کردن و تهیه رسپی های مختلف نوشیدنی های سرد مورد استفاده بارتندر قرار می گیرد. روش کار با شیکر هم به اینگونه می باشد که ترکیبات نوشیدنی مورد نظر را به همراه تکه های یخ در شیکر می ریزیم و به مدت ۱۰-۱۵ ثانیه آن را تکان می دهیم.

همبرگر زن: همبرگر زن ها وسایلی هستند که از آن ها برای تبدیل گوشت به گوشت مناسب و شکل همبرگر استفاده می شود. در رستوران ها، فست فودی ها، و در کل هر جایی که همبرگر سرو می شود، مثل یکسری از کافه ها، گوشت پس از چرخ شدن، در وزن های مشخصی قطعه قطعه یا گلوله گلوله می شوند تا برای سرخ و پخته شدن بروند. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که تخت کردن این گوشت چرخ کرده سخت است و نمی توان بدون وسیله آن را به شکل گرد و تمیز درآورد. در این زمان است که انواع همبرگر زن به کمک می آیند تا تکه گلوله شکل گوشت چرخ کرده را گرد و تمیز به مانند برگر هایی که ما میشناسیم تبدیل می کنند. از همین رو در صورتی که در منوی کافه ی خود همبرگر هم دارید، باید همبرگر زن را هم در لیست وسایل مورد نیاز کافه خود قرار دهید و آن را از مرکز فروش وسایل کافه خریداری نمایید.

مرکز فروش وسایل مورد نیاز کافه

برای این که پس از خواندن تعریف کافه تهران یا تعریف کافه در شهرستان ها، وسایل مورد نیاز کافه درجه یک، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را یافته و تهیه کنید، شدیدا به شما توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن که یک مرکز فروش وسایل کافه هم هست بزنید. گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین گروه های ارائه دهنده انواع وسایل مورد نیاز کافه ها، رستوران ها، فست فود ها، لوازم باریستا و… می باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه ای و محصولات با کیفیت و با دوام، نیاز های شما عزیزان را برطرف کرده و به شما در راه اندازی کافه یا کافی شاپ تان، با تمام توان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *