ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین برند سرخ کن صنعتی

بهترین برند سرخ کن صنعتی خارجی و ایرانی

بهترین برند سرخ کن صنعتی

بهترین سرخ کن صنعتی برند ایرانی و خارجی کدام است؟ سرخ کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که برای هر رستورانی لازم است چرا که در هر رستوران و فست فودی شما سب زمینی سرخ کرده، قارچ سوخاری و یا پیاز سوخاری هم دارید. نحوه انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی وابسته به شناخت انواع سرخ کن صنعتی است.

انتخاب سرخ کن صنعتی به اینکه چه غذایی را می خواهید آماده کنید نیز وابسته است. کار اصلی میان سرخ کن ها یکی است و همه کار سرخ کردن مواد غذایی را انجام می دهند. اما برخی از سرخ کن ها کیفیت بالایی دارند و برای رستوران هایی که قرار است روزانه و مداوم از سرخ کن استفاده کنند کیفیت حرف اول را می زند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سرخ کن صنعتی را به شما معرفی کنیم.

بهترین برند سرخ کن صنعتی

هیچ چیز مانند خوردن سیب زمینی و یا حلقه های سرخ شده پیاز که یکدست سرخ شده اند نمی تواند مشتری را به وجد آورد و آن ها را پایه ثابت رستوران و یا فست فودی شما کند. دستگاه های سرخ کن بسیار متنوع هستند که امکانات مختلفی نیز دارند. اگر دارای رستوران باشید حتما به فکر خرید بهترین برند سرخ کن صنعتی افتاده اید تا مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری کنید. 

در میان تجهیزات فست فود سرخ کن صنعتی حرف اول را می زند و بهتر است گزینه ای خریداری شود که کیفیت بالایی دارد و در طولانی مدت خرابی به بار نیاورند. هنگام خرید و انتخاب بهترین برند سرخ کن صنعتی اندازه پخت و پز خود را در نظر داشته باشید که ابعاد مناسبی را خریداری کنید.

اگر قصد دارید مرتب از سرخ کن استفاده کنید، می‌توانید یک سرخ‌کن کوچک در نظر بگیرید تا بتوانید آن را روی پیشخوان خود بدون نیاز به فضای زیاد نگه دارید.سرخ کن های کوچک نیز به روغن کمتری نسبت به سرخ کن های بزرگ نیاز دارند. همچنین ممکن است بخواهید طراحی و زیبایی آن را در نظر بگیرید. محفظه استیل ضد زنگ و پانل های کنترل دیجیتال بر روی میزها از ویژگی های بهترین سرخ کن صنعتی می باشد.

بهترین سرخ کن صنعتی خارجی

سرخ کن های صنعتی هم مدل ایرانی و هم مدل خارجی باکیفیت دارند. در وهله اول به هنگام خرید بهترین سرخ کن صنعتی خارجی می بایست حتما گارانتی را در نظر داشته باشید. از بهترین برندهایی که برای سرخ کن صنعتی خارجی می توانید روی آن ها حساب باز کنید موارد زیر می باشد.

سرخ کن صنعتی برند دین

بهترین برند سرخ کن صنعتی

بهترین برند سرخ کن صنعتی

برند دین برای آمریکا می باشد و کیفیت بسیار زیادی دارد. این محصول را می توانید از فیدار سورن با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی خریداری کنید. سرخ کن صنعتی دین آمریکا dean هوشمند می باشد. در مدت زمان معین دمای روغن را به میزان مشخصی کاهش می دهد و در مدت زمان مشخصی دمای روغن را افزایش می دهد. این دستگاه قابلیت بسیار بالایی برای سرخ کردن سیب زمینی دارد. با وجود اینکه ساختار بسیار ساده ای دارد اما دقت آن در سرخ کردن بسیار بالاست.

بهترین سرخ کن صنعتی ایرانی

از میان سرخ کن هایی که در ایرا تولید می شود می توان به سرخ کن صنعتی برند هاوین اشاره داشت که کیفیت مناسبی دارد و می توانید آن را از فیدار سورن همراه با گارانتی یک ساله خریداری کنید. سرخ کن هاوین مدل FR-12 یکی از دستگاه هایی که این روزها در رستوران ها بسیار مشاهده می شود. در زمان حاضر با توجه به رشد تکنولوژی استفاده از دیگ های قدیمی برای سرخ کردن خیلی معقول به نظر نمی رشد. خوشبختانه علم در این زمینه به پیشرفت های خوبی رسیده است و دستگاه های با کیفیتی همچون سرخ کن صنعتی تولید شده است.

بهترین سرخ کن صنعتی سال 1402

در بخش های پیشین چند مدل از بهترین سرخ کن صنعتی را برای شما معرفی کردیم. شما می توانید برای خرید بهترین سرخ کن صنعتی سال 1402 به فیدار سورن مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری کنید. همچنین در صورتی که اطلاعاتی در مورد انواع سرخ کن ها ندارید و یا می خواهید آن ها را از نظر فنی مقایسه کنید می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاورین فیدار سورن دریافت کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان