ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین فر پیتزا

انواع فر پیتزا

بهترین فر پیتزا

بهترین فر پیتزا برای پخت بهترین پیتزا کدام است؟ قطعا می دانید که یکی از مهم ترین دستگاه ها در فست فودی ها و رستوران ها فر صنعتی می باشد. این فر انواع مختلفی دارد و برای پخت غذاهای متنوعی از آن استفاده می شود. یکی از غذاهای خوشمزه که درون فر پخته می شود پیتزا می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در این مقاله می خواهیم بهترین فر پیتزا را که می توانید برای فست فودی خود خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید به شما معرفی کنیم.

بهترین فر پخت پیتزا می بایست قابلیت پخت به صورت یکنواخت و مداوم را داشته باشد. اگر قصد راه اندازی فست فود و یا آشپزخانه صنعتی را دارید و در منو شما پیتزا نیز به چشم می خورد باید دقت داشته باشید که بهترین دستگاه را برای این کار خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با فیدار سورن همراه باشید.

بهترین فر صنعتی پیتزا

در میان انواع فرهایی که برای پیتزا در بازار عرضه شده است و ممکن است به هنگام خرید دچار تعلل شوید و ندانید کدام مدل بهتر است، تجربه ثابت کرده است که بهترین فر پیتزا فر ریلی می باشد که پیتزا از طرفی وارد و از طرف دیگر خارج می شود. دمای این فرها به صورت دیجیتال قابل تنظیم می باشد. زمان حدودی برای پختن پیتزا در این فر حدود 5 تا 10 دقیقه می باشد و وابسته به فر و نوع فر دارد.

بهترین فر برای پخت پیتزا

یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین غذاهایی که در فست فودی ها سرو می شود پیتزا می باشد. در هر رده سنی که باشید عاشق این غذا خواهید بود. این غذا به روش های مختلفی پخت می شود اما اصل و ریشه آن در ایتالیا می باشد. در بین روش های پخت پیتزا، پخت درون فر بسیار پر طرفدار است.

حال می خواهیم بدانیم بهترین فر پیتزا یا بهترین فر برای پخت پیتزا کدام است؟ روش پخت پیتزا خیلی راحت میباشد بطوری که تمامی مواد مورد نیاز برای تهیه ی پیتزا را مخلوط می کنیم. سپس آن ها را به همراه سس روی خمیر پیتزا قرار می دهیم. قسمت مهم پخت پیتزا تایم دادن و قرار دادن آن در فر مناسب جهت پخت می باشد و باید حواستان باشد تا پیتزا خیلی در فر قرار نگیرد و بسوزد یا خیلی زود از فر خارج نکنید که مواد و خمیر آن خام باشد و بطور کامل نپخته باشد.

بهترین فر پیتزا

بهترین فر پیتزا

انواع فر پیتزا

در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی بهترین فر پیتزا که می توانید آن را برای فست فودی خود تهیه کنید معرفی کنیم. انواع فر پیتزا به شرح زیر می باشد:

فر پیتزا صندوقی

این فر همانند یک صندوق است که از استیل ساخته شده است و درون آن سنگ و یا آجر و یا حتی سرامیک قرار می گیرد. مواد پیتزا را آماده کنید و آن را درون فر صندوقی قرار دهید. حرارت به پیتزا وارد می شود و پنیرهای پیتزا را آب می کند. فر صندوقی مستر یکی از انواع بهترین فر پیتزا می باشد که ساخت کشور سوئد است و می توانید نو و یا کارکرده آن را برای آشپزخانه صنعتی خود خریداری کنید.

فر صندوفی فضای کمتری را نسبت به فر ریلی اشغال می کند و در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است. با توجه به اینکه چند بشقاب درون فر پیتزا جای می گیرد این فر ذسته بندی می شود. مدل های مختلف فر پیتزا صندوفی با 4، 6، 9، 12، 18 و 24 بشقاب درون بازار موجود است.

فر پیتزا ریلی

فر ریلی نام دستگاهی می باشد که در صنایع فست فود بسیار کارآمد است و جزو مهم ترین تجهیزات فست فود محسوب می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود و در سایز دهانه مختلف با سرعت نوار نقاله متنوع وجود دارد. یکی از بهترین فر پیتزا نوع ریلی آن می باشد که در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. برخی از محبوب ترین برندهای فر پیتزا ریلی به شرح زیر می باشد:

فر پیتزا ریلی برند هاوین

یکی از بهترین برندهای فر پیتزا هاوین می باشد که در دو مدل در بازار ایران عرضه شده است. هر دو مدل را می توانید از فیدار سورن تهیه کنید. فر ریلی هاوین مدل CO-85 دارای عرض  دهانه 85 سانتی متر است و برای فست فودی هایی که بسیار شلوغ هستند گزینه مناسبی می باشد. فر ریلی هاوین مدل CO-65 دارای عرض دهانه 65 سانتی متر است و یک فر خوب برای انواع فست فودی ها می باشد.

فر پیتزا ریلی برند لینکلن

محبوب ترین برند در میان بهترین فر پیتزا در ایران برند لینکلن می باشد. این فر یک برند آمریکایی می باشد و در یک ساعت می توانید 60 پیتزا را با آن آماده کنید. یعنی سرعت عمل بسیار زیادی با این فر منحصر به فرد خواهید داشت. فر پیتزا لینکلن ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که می توانید به صفحه آن در فیدار سورن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد آن بدست آورید.

انواع فر پیتزا

انواع فر پیتزا

بهترین فر صنعتی پیتزا

در میان انواع فرهایی که برای پیتزا در بازار عرضه شده است و ممکن است به هنگام خرید دچار تعلل شوید و ندانید کدام مدل بهتر است، تجربه ثابت کرده است که بهترین فر پیتزا فر ریلی می باشد که پیتزا از طرفی وارد و از طرف دیگر خارج می شود. دمای این فرها به صورت دیجیتال قابل تنظیم می باشد. زمان حدودی برای پختن پیتزا در این فر حدود 5 تا 10 دقیقه می باشد و وابسته به فر و نوع فر دارد.

خرید بهترین فر پیتزا

در بخش های پیشین در مورد انواع فر پیتزا صحبت کردیم و بهترین فر پیتزا را به شما معرفی کردیم. در صورتی که دارای فست فودی و یا آشپزخانه صنعتی هستید و می خواهید بهترین فر پیتزا را برای مجموعه خود خریداری کنید همین حالا می توانید به سایت فیدار سورن مراجعه کنید و با مناسب ترین قیمت این دستگاه را خریداری کنید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و از مشاوره این مجموعه بهره مند شوید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان