ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

معرفی بهترین برند میکسر کافی شاپ

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی کدام است؟ در این بخش می خواهیم بهترین برند میکسرهای قنادی را به شما معرفی کنیم تا یک دستگاه با کیفیت خریداری کنید. دستگاه میکسر قنادی یکی از انواع همزن های صنعتی می باشد که برای کیک و شیرینی طراحی شده است و در شیرینی پزی ها به چشم می خورد. البته از این دستگاه در منزل نیز استفاده می شود که به آن همزن قنادی رومیزی گفته می شود.

روی صحبت ما با افرادی است که از این همزن در مراکز صنعتی و شیرینی پزی های بزرگ استفاده می کنند. اگر قصد خرید دارید و اطلاعاتی در مورد انواع میکسرهای قنادی ندارید در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میکسر قنادی روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

ویژگی های بهترین میکسر قنادی

طرفیت میکسر قنادی: یکی از مهم ترین نکات در خرید میکسرهای قنادی ظرفیت آن است. با توجه به کاری که انجام می دهید می بایست ظرفیت میکسر را انتخاب کنید. ظرفیت میکسرها از 5 لیتر آغاز می شود تا 250 لیتر ادامه دارد. در فیدار سورن می توانید از 5 لیتر تا 45 لیتر انواع میکسر قنادی را مشاهده و آن را سفارش دهید.  اگر می خواهید میکسر قنادی را در آشپزخانه صنعتی و یا قنادی استفاده کنید حتما باید ظرفیت بالایی داشته باشد تا سرعت عمل کار افزایش پیدا کند. 

پارویی میکسر قنادی: یکی از اصلی ترین دستگاه های میکسر قنادی پارویی می باشد. به هنگام خرید بهترین میکسر قنادی به پارویی آن دقت کنید. این قطعه در سه مدل طراحی می شود که هریک کارایی متفاوتی دارد و با توجه به کاری که قرار است انجام دهید یک گزینه را می توانید انتخاب کنید.

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

کاسه میکسر قنادی: هر میکسر دارای دو کاسه است و متناسب با ظرفیت دستگاه کاسه ‎ها بزرگ‎تر یا کوچک‎تر خواهند بود. هر‏چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، دهانه کاسه و عمق کاسه نیز بیشتر خواهد بود. با‎توجه به حجم کار می‎توانید از کاسه در ظرفیت‎ها و جنس ‎های مختلف استفاده کنید. در برخی از مدل‎ ها بر روی کاسه، درپوشی وجود دارد که در حین استفاده از دستگاه از پاشیدن مواد مانند آرد به اطراف جلوگیری می‎‏کند.

بهترین میکسر قنادی

دستگاه های میکسر قنادی با توجه به کارایی و حجمی که دارند در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. از منظر ساختار دو نوع همزن داریم همزن قنادی رومیزی و همزن قنادی ایستاده. اما از نظر کارایی می توان آن ها در دسته خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی جای داد. برخی از بهترین میکسرهای قنادی به شرح زیر می باشد:

میکسر قنادی 30 لیتری فیمار

میکسر قنادی ۳۰ لیتری فیمار MI-30-SN در کنار انواع میکسر اسپیرال فیمار برای استفاده در بسیاری از مشاغل که در زمینه تهیه شیرینی و یا حتی فست فود فعالیت می‌کنند مناسب و ایدئال است این دستگاه جزو بهترین میکسر قنادی می باشد. وزن دستگاه میکسر اسپیرال فیمار سه فاز ۶۹ کیلوگرم است که امکان حمل و جابجایی آن را فراهم آورده است. به لطف ابعاد مناسب دستگاه این دستگاه میکسر اسپیرال ایتالیایی می‌توانید آن را بر روی میز کار نیز قرار دهید. ابعاد آن ۶۶×۶۸×۴۸ سانتی‌متر است که خود گویای سایز مناسب محصول است. دستگاه میکسر قنادی فیمار به پایه‌های کوچکی مجهز شده که از لرزش دستگاه نیز به هنگام کار جلوگیری می‌کند.

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

بهترین میکسر قنادی و همزن صنعتی

میکسر قنادی 45 لیتری فیمار

میکسر قنادی ۴۵ لیتری مناسب برای تولید کف تخم مرغ برای تولید خامه می باشد همچنین از آن می توانید برای میکس انواع خمیر کلوچه، کیک و شیرینی استفاده کنید. میکسر اسپیرال 45 لیتری مناسب برای قنادی و رستوران می باشد. این محصول سر و صدایی ندارد و هنگام کار کردن بدون لرزش است. قیمت میکسر قنادی ۴۵ لیتری اسپیرال از فیدار سورن جویا شوید. این دستگاه جزو بهترین میکسر قنادی می باشد.

میکسر قنادی 20 لیتری براکس

یکی از اساسی ترین ابزارهای یک قنادی میکسر حرفه ای میباشد . میکسر قنادی ۲۰ لیتری براکس مدل BM-20 با ظرفیت ۲۰ لیتر یک میکسر همه کاره و قدرتمند با قیمت فوق العاده مناسب میباشد. بدنه این میکسر حرفه ای از آلومینیوم آنادایز شده ساخنه شده و همچنین پاتیل ای میکسر از جنس استیل ۳۰۴ میباشد که آلیاز استیل کمتزین میزان واکنش پذیری را با مواد دارد. این میکسر خمیر دارای ۳ عدد پره همزن میباشد که یکی برای تولید کف سفیده تخم مرغ یکی برای تولید خامه و دیگری برای میکس انواع خمیرهای کلوچه کیک و شیرینی به کار میرود.

پرفروش ترین همزن های صنعتی

همزن های صنعتی مدل های متنوعی دارند که می توان در فیدار سورن آن ها مشاهده کرد. یکی از پرفروش ترین همزن های صنعتی مدل فیمار می باشد که دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی است و از قدرت مناسبی برخوردار است. در رابطه با این محصول می توان گفت قدرت موتور بسیار بالایی دارد و در کوتاه ترین زمان می توانید سخت ترین محصولات را در مدت کوتاهی با همزن مخلوط کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان