ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بویلر آب جوش چیست؟

معرفی بهترین مارک بویلر آب جوش

بویلر آب جوش چیست؟

اگر اولین بار است که نام بویلر آب جوش را می شنوید حتما برای شما هم سوال شده است که بویلر آب جوش چیست؟ لوازم کافی شاپ بسیار گسترده است چرا که منو متنوعی دارد و برای درست کردن هر یک از آیتم های منو به دستگاه های مختلفی نیاز است. به بویلر آب جوش، بویلر کافی شاپی هم گفته می شود چون در کافه و رستوران ها بیشتر به چشم می خورد. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره این دستگاه خواهیم پرداخت. با فیدار سورن همراه باشید.

بویلر آب جوش چیست؟

بویلر آب جوش یک دستگاه مخصوص برای به جوش رساندن آب می باشد. با استفاده از این دستگاه شما همیشه آب گرم و جوشیده در دسترس دارید و بدون فوت وقت می توانید از مشتریان خود پذیرایی کنید. این دستگاه به آب لوله کشی شهری متصل می شود و همیشه آب جوش داخل دستگاه آماده است. در صورت کم شدن آب با استفاده از شناوری که درون دستگاه تعبیه شده، این آب جبران می شود.

این دستگاه ها معمولا دارای اجزایی نظیر مخزن، المنت، تنظیمات و شناور هستند. مخزن همانطور که از نامش پیداست محل قرار گیری آب لوله کشی بوده و المنت نیز وظیفه داغ کردن مخزن و در نهایت به جوش آوردن آب را دارد. شناور برای تشخیص میزان آب در مخزن به کار می رود و در صورت کم بودن آب در مخزن، اجازه ورود آب از لوله به مخزن را می دهد. از قسمت تنظیمات هم می توانید مقدار درجه مورد نیاز آب را تنظیم کنید.

ظرفیت بویلر آب جوش چقدر است؟

بویلرها در ظرفیت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. بویلر آب جوش 10 لیتری و بویلر آب جوش 20 لیتری جزو عمومی ترین و پرکاربردترین گزینه ها می باشند که در دکه ها هم استفاده می شوند. اما این دستگاه 30 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری، 60 لیتری، 100 لیتری و 200 لیتری هم در بازار موجود دارد. البته نکته مهم این است که این اندازه ها میزان آب خروجی از دستگاه در ساعت را نشان می دهد و می بایست با توجه به حجم مشتریان خود بویلر آب جوش را سفارش دهید.

از بویلر آب جوش کجا استفاده می شود؟

از این دستگاه در مکان هایی مانند کافی شاپ ها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، آبدارخانه شرکت های بزرگ و ... استفاده می شود. برای سفارش این دستگاه در ظرفیت دلخواه می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید و بهترین مارک آن را خریداری کنید.

بهترین مارک بویلر آب جوش چیست؟

هر دستگاهی در برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد که با توجه به کیفیت و کارایی دسته بندی می شوند و قیمت های متنوعی دارند. اما همیشه برخی از برندها به دلیل کیفیت بالایی که دارند محبوب تر می باشند. در میان انواع برندهای بویلر، برند جی مستر بسیار محبوب می باشد. برای خرید بویلر آب جوش جی مستر می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

چرا وقتی سماور برقی وجود دارد از دستگاه جوش آور استفاده کنیم؟

سماور های برقی دارای مخزن و گنجایش کمتری هستند و اگر استفاده شما از آب جوش زیاد باشد کفاف کار شما را نخواهد داد. از این رو باید هر دفعه با پارچ مخزن سماور را پر کنید و منتظر جوش آمدن آب بمانید. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی نیس دستگاه را از آب پر بکنید بلکه اینکار اتومات انجام خواهد شد و آب جوش همیشه آماده خواهد بود. این وسیله برای کافی شاپ هایی که دارای منو بار گرم می باشند بسیار مهم است.

تاسیسات مورد نیاز بویلر آبجوش چیست؟

جهت نصب بویلر آب جوش شما به یک پریز برق تکفاز، ورودی آب شهری که تصفیه شده باشد دارید. بویلر آبجوش کافی شاپ نیازی به خروجی فاضلاب ندارد و زمانی که سینی دستگاه پر می شود می توانید به صورت دستی تخلیه کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان