خدمات

تجهیزات رستوران بیرون بر

گرم خانه رومیزی ویترینی

در صورتی که قصد راه اندازی رستوران بیرون بر را داشته باشید، حتما به تجهیزات رستوران بیرون بر هم نیاز خواهید داشت. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز، شما هر حوزه و هر سبک کسب و کاری را که نگاه کنید، چندین شیوه اجرا برای آن خواهید یافت. در مورد کسب و کار های حوزه غذا و به خصوص رستوران ها هم قضیه به همین شکل است. به عنوان نمونه رستوران ها خود انواع مختلفی مثل رستوران های فرنگی، رستوران های ایرانی، کافه رستوران ها، مطبخ ها و… دارند. یکی از این انواع رستوران ها هم که امروزه در کشورمان تعداد آن ها افزایش زیادی پیدا کرده است، رستوران های بیرون بر هستند. رستوران های بیرون بر هم برای این که غذا و سفارشات مشتریان را آماده کنند از تجهیزات و لوازم مختلفی استفاده می کنند. برای این که بیشتر و بهتر در مورد رستوران های بیرون بر و به خصوص تجهیزات رستوران بیرون بر اطلاعات کسب کنید، در ادامه بحث هم همراه فیدارسورن بمانید، تا مطالبی مثل وسایل رستوران بیرون بر، قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، لوازم رستوران بیرون بر و… برای شما بیان شوند.

وسایل رستوران بيرون بر

قبل از این که با وسایل رستوران بیرون بر یا رستوران های بیرون بر، و تجهیزات رستوران بیرون بر آشنا شویم، بهتر است که کمی به تعریف کلی رستوران بپردازیم. غذاخوری یا رستورانRestaurant) ) نوعی واحد صنفی است که در آن خوراک و نوشیدنی ارائه و در همان‌ جا صرف می‌ شود، یا به صورت بیرون بر به مشتری ارائه می شود. مطلوبیت خوراک ارائه ‌شده، چیدمان مناسب، تمیزی، قیمت، کیفیت غذا و خدمات و… می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش مهم داشته باشد. گاهی ممکن است غذاخوری‌ها، بخشی از یک واحد بازرگانی و جهانگردی بزرگ ‌تر باشند، مانند فروشگاه‌ها و مهمانخانه‌ها. یک رستوران باید بهترین مدیریت، دکوراسیون، کیفیت، کمیت ، تبلیغات ، منو، سرویس دهی را داشته باشد تا بشود رستوران خوب نه اینکه تنها اسم رستوران را یدک بکشند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز فروش لوازم رستوران در تهران

تجهیزات رستوران بیرون بر

تجهیزات رستوران بیرون بر

تجهیزات رستوران بیرون بر

اما بيايد كه حال به بحث اصلی مقاله یعنی تجهیزات رستوران بیرون بر و تعریف کلی آن بپردازیم. بسیاری از افراد امروزه به دلیل دغدغه های کاری زیاد و فرصت کمی که دارند، نمی توانند به صورت حضوری برای تهیه ی غذا به رستوران ها مراجعه کرده و زمانی را در آنجا باشند و ترجیح می دهند در محل کارشان و یا در منزل غذا را دریافت نمایند، به همین دلیل و برای رفع این مشکل رستوران و فست فود های زیادی قابلیت بیرون بر و امکان ارسال غذا به صورت رایگان یا Delivery را به سیستم کاری خود اضافه کرده اند. غذای بیرون ‌بَر به غذایی گفته می ‌شود که به منظور تجاری در یک رستوران تهیه می ‌شود ولی بنا به ترجیح مشتری، یا چون رستوران جا یا صندلی برای خوردن ندارد مشتریان بعد از خریداری آن را با خود به خانه یا محلی دیگر می‌برند و می‌ خورند.

با تعریف کلی رستوران بیرون بر آشنا شدیم، حال نکته ای که باید فراموش نشود، اين است که شما براي انجام كار و آماده كرىن سفارشات مشتريان نیاز به يكسري وسايلي دارید كه بدون آن ها امكان كار و ارائه غذا را نخواهید داشت. به همین دليل شما به تجهیزات رستوران بیرون بر صنعتی اي برای شروع کار خود و پیشبرد آن احتیاج دارید. این که دقیق بشود گفت شما به چه تجهیزاتی احتیاج دارید، ممکن نیست زیرا به این بستگی دارد که شما قصد دارید کارتان را با چه حجمی شروع کنید و پیش ببرید. برای تهیه انواع تجهیزات رستوران بیرون بر، از طریق سایت فروشگاه فیدارسورن، و با پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، می توانید اقدام نمایید.

 اگر که تنها می خواهید یک رستوران بيرون بر کوچک و با تنوع غذایی کم راه اندازی کنید احتمالا به تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران بیرون بر، برخی تجهیزات سرو غذا به تعداد محدود و يكسري چیز های دیگر احتیاج دارید، اما اگر که می خواهید در کنار غذا های معمول، يكسري غذای ایرانی دیگر هم به مشتریان ارائه دهید، برخي تجهیزات دیگر هم به لیست تجهیزات رستوران بیرون بر شما اضافه می شوند. همچنین اگر هم که بخواهید کارتان را بزرگ و به شکل رستوران بيرون بر بزرگ شروع کنید به یکسری تجهیزات اضافی هم نیاز پیدا خواهید کرد، مثلا اگر که بخواهید براي بالا تر رفتن کلاس کار در کنار غذا به مشتریان قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه هم ارائه دهید به تجهیزات راه اندازی کافه هم محتاج هستید. به طورکلی اما برخی از تجهیزات رستوران بیرون بر كه مورد نیاز کار شما خواهند بود را در پایین گرد هم آورده ایم.

کسب اطلاعات بیشتر: فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

تجهیزات رستوران بیرون بر

تجهیزات رستوران بیرون بر

  • اگر آشپزی بلد نباشید در وهله اول آشپزی که به طبخ غذا های ایرانی كاملا مسلط باشد.
  •  یخچال برای نگهداری مواد اولیه.
  •  پیک موتوری.
  • اجاق گاز صنعتی.
  •  میز كار صنعتي.
  • ميز پیشخوان.
  •  قابلمه و دیگ های بزرگ و صنعتي.
  •  میز و صندلی.
  •  انواع چاقو ها.
  •  کوره پخت نان (در صورت دلخواه).
  •  انواع ماهی تابه ها.
  •  انواع سيخ ها.
  •  ست کاملی از ملاقه ها و کفگیر ها.
  •  یخچال برای نوشدنی ها.
  •  نيروي كار براي سفارش گیری.
  •  نیروی کار برای کمک به آشپز.
  •  نیروی کار برای بردن غذا برای مشتریان.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات پیتزا فروشی

 قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتى

قيمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی مطلب مهمی است. اما به دلیل این که ثبات قیمتی وجود ندارد، نمی توان میزان مخشصی برای آن عنوان کرد. از همین رو به شما توصیه می شود که برای خرید تجهیزات رستوران بیرون بر و فهمیدن قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به سایت فروشگاه لوازم آشپزخانه صنعتی معتبری مثل فیدار سورن مراجعه نمایید. همچنین برای پایان بحث یکسری از نکاتی که در زمان خرید تجهیزات رستوران بیرون بر باید آن ها را بدانید را در زیر با هم می بینیم.

لوگو NSF: اين لوگو به این معنا که وسیله برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مناسب است.

آن چیزی را که لازم دارید بخريد: ابتدا منوی غذاییتان را مشخص کنید، با توجه به منویتان تجهیزات رستوران بیرون بری که لازم دارید را تهیه کنید.

درمورد گارانتی آن اطلاعات کسب می کنیم: قبل از اینکه پولتان را برای خرید تجهیزات رستوران بیرون بر بر سرمایه گذاری کنید، در مورد اینکه سازنده آن چه مقدار پشتیبانی می کند تحقیق كنيد.

قبل از تحویل به خوبی دستگاه ها را بررسی می نماییم: قبل از اینکه رسید تحویل را امضا کنید حتما دستگاه را امتحان می کنیم. ممکن است محصولات طی حمل شدن آسیب دیده باشند.

هزینه های بلند مدت را در نظر می گیریم: وقتی می خواهید تجهیزات رستوران بیرون بر بخرید به برچسب مصرف انرژی آن توجه كنيد، مثلا در تابستان یخچال باید بیشتر کار کند تا بتواند یخ را خوب نگه دارد، به همین خاطر میزان مصرف انرژی باعث می شود که هزینه های شما پایین بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *