ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

پیشنهاد خرید بهترین دستگاه

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

راهنمای خرید خلال کن صنعتی به شما کمک می کند در انتخاب یک خلال کن صنعتی بتوانید درست تصمیم بگیرید. به همین دلیل فیدار سورن در تصمیم گرفته است در یک مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین خلال کن صنعتی را به شما بدهد. پیش از این در بخش دستگاه خلال کن صنعتی مطالبی در مورد انواع دستگاه خلال کن صنعتی ارائه دادیم. خلال کن های صنعتی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. این دستگاه با نام اسلایسر صنعتی نیز شناخته شده است.

با استفاده از این دستگاه، آشپز می تواند حجم زیادی از سیب زمینی، پیاز، قارچ، فلفل دلمه ای و ... را در سریع ترین زمان ممکن با برش های مساوی برش بزند. برای خرید بهترین مارک خلال کن صنعتی و با دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با فیدار سورن همراه باشید.

بهترین خلال کن صنعتی

یکی از مشکلات اصلی در راه اندازی آشپزخانه صنعتی، انتخاب بهترین دستگاه می باشد. خلال کن صنعتی جزو دستگاه هایی است که در تمامی رستوران ها آن را مشاهده می کنید و می بایست خریداری شود. این دستگاه جزو پرفروش ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که در فست فودی، رستوران، ساندویچی، هتل و ... مورد استفاده قرار می گیرد. شما عزیزان پس از مطاله راهنمای خرید خلال کن صنعتی می توانید بهترین خلال کن صنعتی را از فیدار سورن تهیه کنید.

مزایای دستگاه خلال کن صنعتی

از جمله مزایای دستگاه خلال‌کن صنعتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • ایمنی بالا: دستگاه های خلال کن صنعتی بر خلاف نوع دستی امنیت بالاتری دارند.
  • ظرفیت بالا: با کمک خلال کن صنعتی می توانید حجم زیادی از خوراکی ها را بدون نیاز به نیروی دست به سادگی و با اندازه های مساوی آماده کنید.
  • خرد و خلال کردن: با کمک این دستگاه ها که با نام دستگاه خلال کن و خردکن نیز شناخته می شود. میتوانید انواع صیفی جات را به شکل های مختلف برش بزنید.
  • تیغه های مختلف: به دلیل دارا بودن انواع رنده خلال کن میتوانید خوراکی ها را به شکل های خلالی، نگینی و چیپسی برش بزنید.
  • قیمت مناسب: با توجه به کارایی بالای دستگاه خلال کن صنعتی، قیمت آن مناسب می باشد.
راهنمای خرید خلال کن صنعتی

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

راهنمای خرید خلال کن صنعتی

اگر قصد خرید خلال کن سیب زمینی صنعتی را دارید باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در ابتدا مشخص کنید چه نوع خوراکی قرار است با خلال کن صنعتی خرد شود. انواع صیفی جات، میوه جات و ... می توانند با این دستگاه برش داده شوند. 

در مرحله دوم ابعاد دستگاه را در نظر داشته باشید. اگر اشپزخانه شما کوچک است بهترین راه این است که از خلال کن های رومیزی استفاده کنید. اما خلال کن در ابعاد بزرگ برای رستوران های بزرگ نیز در فیدار سورن موجود است.

از دیگر نکات مهم برای خرید این دستگاه جنس بدنه می باشد. معمولا دستگاه خلال کن صنعتی از جنس استیل استنلس ضد خش است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که بدنه ی دستگاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی کاملا مقاوم باشد.

لازم است تا با توجه به حجم کاری خود اقدام به خرید دستگاه خلال کن صنعتی نمایید. اگر مشتریان زیادی داشته و نیاز دارید در کوتاه ترین زمان حجم بالایی از خوراکی ها را برش بزنید باید از دستگاه خلال کن با ظرفیت بالا استفاده نمایید.

از آنجایی که این دستگاه در مدل های مختلف از جمله دستگاه خلال کن دیواری، دستگاه خلال کن ایستاده، دستگاه خلال کن پدالی و دستگاه خلال کن رومیزی به بازار عرضه میشود در زمان خرید به مدل آن توجه داشته و با توجه به نیاز و ابعاد آشپزخانه ی خود اقدام به خرید محصول نمایید. خلال کن صنعتی فیمار، خلال کن صنعتی هالد و خلال کن صنعتی فاما از جمله دستگاه های خلال کن می باشد.

دستگاه های خلال کن صنعتی در انواع مختلف اتومات و نیمه اتومات تولید و به بازار  عرضه می شوند، در زمان خرید دستگاه حتما به این نکته توجه داشته باشید. لازم به ذکر است قیمت دستگاه خلال کن صنعتی اتومات در مقایسه با نوع نیمه اتومات آن گران تر است.

حتما در زمان خرید توجه داشته باشید که دستگاه خریداری شده قابلیت خرد کردن چه مدل هایی را دارد، برخی از دستگاه ها تنها قابلیت خلالی کردن را داشته و برخی دیگر میوه و سبزیجات را به شکل های مختلف نگینی و چیپسی برش می زنند. پس در زمان خرید دستگاه به تنوع تیغه ها توجه کنید.

مواردی که بیان شد تنها بخش کوچکی از راهنمای خرید خلال کن صنعتی بود. برای خرید بهترین دستگاه می توانید در ابتدا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و بهترین مدل دستگاه را با دریافت مشاوره از فیدار سورن انتخاب کنید. 

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان