ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟

معرفی بهترین برندها

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟ این سوال عمومی همه ی مشتریان ما می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد تفاوت های سرخ کن های خارجی و ایرانی به بحث و بررسی بپردازیم و شما را در انتخاب یک سرخ کن مناسب کمک کنیم. سرخ کن صنعتی دستگاهی است که در تمامی رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی یافت می شود و جزو لوازم ضروری محسوب می گردد. 

کاربرد سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی یکی از اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ، کافه فست فودف کترینگ ها و ... می باشد. انتخاب نوع برند این دستگاه ممکن است برای مشتریان سردرگمی ایجاد کند. از این دستگاه برای سرخ کردن انواع مواد غذایی مانند سیب زمینی، ماهی، فیله، بادمجان و ... استفده می شود و دارای مدل های متنوعی می باشد.

یکی از سرخ کن های بسیار پر کاربرد، سرخ کن دو لگنه یا دو سبده می باشد که در فست فودی ها حتما آن را دیده اید. سرخ کن های دو سبده معمولا دارای لگنی با مخزن 20 لیتر می باشند و به صورت ترموستاتیک هستند. یعنی دمای روغن توسط یک قطعه الکتریکی و یا مکانیکی کنترل می شود تا از سوختن روغن و یا افزایش مصرف آن جلوگیری شود. مشخصات فنی سرخ کن دو سبد را می توانید در صفحه مربوطه مشاهده کنید.

کیفیت تک تک قطعات استفاده شده در این دستگاه می تواند تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش قیمت آن داشته باشد. میزان دقت در کنترل دمای روغن، سرعت افزایش دمای روغن و یا توان حرارتی شعله سرخ کن، جنس و ضخامت بدنه و لگن، جنس و کیفیت سبدها و بسیاری عوامل دیگر قیمت دستگاه سرخ کن را تعیین می کند. سرخ کن صنعتی از جمله دستگاه هایی است که با توجه به مصرف بالای آن در آشپزخانه های صنعتی و نیز تاثیر چشم گیری که در میزان مصرف مواد اولیه می گذارد حتما باید از نوع با کیفیت آن استفاده شود.

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟

حال سوال این است که سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟ سرخ کن های دو سبده نمونه داخلی نیز دارند و در برخی از برندها از کیفیت بالایی برخوردار هستند که در رقابت با برندهای خارجی نیز می باشند. از جمله برندهای معتبر مطرح ایرانی می توان به سرخ کن هاوین اشاره داشت که می توانید آن را با مناسب ترین قیمت از فیدار سورن تهیه کنید.

نموه خارجی این سرخ کن صنعتی، برند سرخ کنی صنعتی دین آمریکایی می باشد که می توانید آن را از فیدار سورن همراه با گارانتی تهیه کنید. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر می خواهید یک سرخ کن عالی با بالاترین کیفیت داشته باشید این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم.

سرخ کن های رومیزی برقی نیز از جمله دستگاه هایی هستند که معمولا در کافی شاپ ها و رستوران های کوچکتر طرفدار دارند. معمولا گنجایش این سرخ کن ها 5 تا 10 لیتر بوده و می تواند برای یک رستوران با ظرفیت کم بسیار کارامد باشد.

سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟

در بخش پیشین در مورد برخی سرخ کن های ایرانی و خارجی به بحث و بررسی پرداختیم که پس از مطالعه آن می توانید نتیجه بگیرید که سرخ کن خارجی بخریم یا ایرانی؟ شما عزیزان برای مطالعه مقالات بیشتر می توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره خرید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان