خدمات

لوازم کافه تهران

موضوع لوازم کافه تهران از مطالبی است که در ذهن کسانی که به فکر راه اندازی کافه در تهران هستند، وجود دارد. لوازم کافه تهران، برای هر کسی که قصد راه اندازی کافه در تهران یا حومه آن را داشته باشد موضوعی مهم و ضوروری است. زیرا برای این که شما قادر باشید خواسته ها و سفارشات مشتریان را حاضر نمایید و رضایت آن ها را جلب نمایید تا به درآمد بیشتر برسید، نیاز به لوازم و تجهیزات دارید. در صورتی که راه اندازی کافه در تهران و یا حومه آن از اهداف تان است و یا در صورتی که اهل کافه گردی هسیتد و موضوعات مرتبط با آن برایتان جذابیت دارد، در ادامه مقاله هم همراه لوازم آشپزخانه صنعتی فیدارسورن بمانید.

لیست لوازم کافه تهران

پیش از آن که برای تهیه لوازم کافه تهران و یا خرید لوازم باریستا اقدام کنید، به این نیاز دارید که بدانید اصلا به چه وسایل، لوازم و تجهیزاتی نیاز دارید. زیرا اگر که بخواهید هر وسیله و لوازمی که مربوط به کافه می شود را بخرید، هیچ گاه قادر نخواهید بود کافه خود را راه اندازی کنید، زیرا هر روز لوازم و وسایل جدید تری در حوزه صنعت کافه وارد بازار جهان و ایران می شوند. اما با این حال برخی موارد از لیست لوازم کافه تهران هستند، که شما باید آن ها را در کافه ای که راه اندازی میکنید داشته باشید و حضورشان اجباری است. برای این که بیشتر با لیست لوازم مورد نیاز برای راه اندازی کافه آشنا شوید، برخی از آنها در قسمت پایینی این پاراگراف گرد آوردی شده اند.

لوازم کافه تهران | خرید لوازم کافه از تهران

لوازم کافه تهران | خرید لوازم کافه از تهران

قهوه

درست است که لیست آیتم های منوی کافه ها از موارد متنوعی تشکیل شده است، اما در همه ی کافه ها نوشیدنی هایی که بیشترین تعداد سفارشات را دارند و کافه ها بر روی آن ها مانور می دهند، نوشیدنی هایی هستند که بر پایه قهوه تهیه می شوند. به همین سبب هم هیچ کافه ای در هیچ جای دنیا وجود ندارد که قهوه را در میان لوازم و وسایل کافه یا کافی شاپ خود نداشته باشد، که شما هم از این قاعده مستثنی نخواهید بود و به قهوه احتیاج خواهید داشت.

دستگاه آسیاب قهوه

می شود گفت همه یا حداقل نود و نه درصد کافه ها و کافی شاپ ها در سراسر ایران و جهان قهوه را به شکل دانه تهیه می کنند. دلیل این کار هم این است که استفاده از دانه قهوه سبب می شود که قهوه به صورت تازه و با کیفیت برای مشتریان آماده شود. به همین سبب هم هر کسی که قصد راه انداری کافه در تهران یا هر جای ایران را داشته باشد، باید دستگاه آسیباب قهوه را در لیست لوازم کافه تهران خود، قرار دهد.

دستگاه اسپرسو ساز

تعداد کثیری از آیتم هایی که نوشیدنی هایی بر پایه قهوه هستند، حاوی اسپرسرو می باشند و بخش اعظم و زیادی از حجم سفارشات کافه یا کافی شاپ ها را تشکیل می دهند. به همین علت هم در هر کافه و کافی شاپی وجود یک دستگاه اسپرسو ساز لازم و ضروری می باشد.

تمپر قهوه

لوازم کافه تهران | خرید لوازم کافه از تهران

یکی از ابزار های کوچک و کاربردی که با عین سادگی از موارد مهم لوازم کافه تهران می باشد، تمپر قهوه است. تمپر قهوه وسیله ای است که با استفاده از آن دانه های اسپرسو که آسباب شده اند را فشرده و یک دست می شوند تا برای دم کردن آماده شوند. تمپر ها اندازه های متفاوتی دارند و شما در هنگام خرید لوازم کافه از تهران باید سایزی از آن ها را تهیه کنید که با سبد های فیلتر یا همان صافی دستگاه اسپرسوساز شما تطابق داشته باشد.

تجهیزات سرمایشی (یخچال و فریزر)

از اوجب واجبات که حضور آن ها در هر گونه کسب و کاری که به حوزه صنعت غذا و خوراکی جات مرتبط می شود، لازم و ضروری است، یخچال و فریز می باشند. کافه و کافی شاپ ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و یخچال و فریزر یکی از موارد لازم و ضروری آن ها می باشد. این مورد از لوازم کافه تهران برای نگهداری مواد اولیه به شکل تازه و برای جلو گیری از خراب شدن آن ها کاربرد دارد.

تجهیزات تهیه سایر نوشیدنی ها

درست است که قهوه بخش اصلی و بسیار مهم منوی هر کافی شاپ و کافه ای محسوب می گردد، اما تمام آیتم های ارائه شده در منوی یک کافه به قهوه بر نمی گردد. به همین علت هم هر کافی شاپی به این نیاز دارد که از لوازم و تجهیزاتی مثل مخلوط کن، آبمیوه گیر، شیکر و… بهره مند باشد تا بتواند سایر آیتم های منو را نیز برای مشتریان حاضر کند.

یخ ساز

برخی از انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه و تعداد کثیری از آیتم های دیگر منوی یک کافی شاپ، باید به صورت خنک سرو و به مشتریان ارائه شوند. به همین سبب هر کسی که قصد راه اندازی کافه یا کافی شاپی را دارد باید در نظر داشته باشد که دستگاه یخ ساز هم از موارد مهم لوازم کافه تهران می باشد.

خرید لوازم کافه از تهران

درست است که آشنایی با آیتم ها و وسایلی که برای راه اندازی کافه و کافی شاپ ضروری هستند، امر مهمی است. اما از آن مهم تر این است که پس از آشنایی با لیست لوازم کافه تهران، به سراغ خرید آن ها رفت. این قسمت با این که عموما از آشنایی با لیست تجهیزات مورد نیاز کافه، کم اهمیت تر در نظر گرفته می شود، اما اهمیت بسیاری دارد. دیلیل اهمیت این موضوع هم این است که کیفیت و دلپذیری آیتم هایی که شما برای مشتریان، به جهت جلب رضایت و کسب درآمد بیشتر، آماده می کنید، ارتباط مستقیمی با کیفیت وسایل و لازمی که برای آماده کردن این آیتم ها، از آن ها استفاده می کنید، دارد.

فروشگاه اینترنتی لوازم کافه تهران

لوازم کافه تهران | خرید لوازم کافه از تهران

لوازم کافه تهران | خرید لوازم کافه از تهران

برای این که لوازم کافه تهران یا شهرستان درجه یک، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را یافته و تهیه کنید، شدیدا به شما توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. جهت خرید لوازم کافه گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین گروه های ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز کافه ها، رستوران ها، فست فود ها و… می باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه ای و محصولات با کیفیت و با دوام، نیاز های شما عزیزان را برطرف کرده و به شما در راه اندازی کافه یا کافی شاپ تان، با تمام توان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *