ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

نمایندگی یخچال کینو در تهران

خرید انواع یخچال و فریزر ایستاده برند کینو از فیدار سورن

نمایندگی یخچال کینو در تهران

نمایندگی یخچال کینو در تهران کجاست؟ یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه فروش تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی مانند یخچال و فریزر برند کینو می باشد که در ایران طرفداران زیادی دارد. انواع یخچال کینو جزو بهترین و پرفروش ترین یخچال های ایستاده است که در این مقاله قصد داریم شما را با نمایندگی این برند آشنا کنیم. برای خرید این محصول و مشاهده دیگر محصولات برند کینو می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

نمایندگی یخچال کینو در تهران کجاست؟

با یک سرچ کوتاه در گوگل متوجه می شوید که بسیاری از شرکت های خرد و کلان در زمینه بنرد کینو فعالیت می کنند. اما همگی آن ها تنها چند دستگاه خاص از این برند را دارند. یکی از شرکت هایی که به صورت گسترده در زمینه برند کینو فعالیت می کند و تمامی یخچال و فریزرهای صنعتی برند کینو را ارائه می دهد، فیدار سورن می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت و یا دریافت مشاوره خرید محصولات کینو با شماره 09129053097 تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم در مورد این برند را بدست آورید.

یخچال ایستاده برند کینو

یکی از بهترین یخچال های ایستاده که می توان در اشپزخانه های صنعتی، سوپرمارکت، داروخانه و فروشگاه ها استفاده شود برند کینو می باشد. این یخچال ها کیفیت بسیار بالایی دارند و همگی آن ها دارای ضمانت نامه کتبی هستند. این محصول دارای دو مدل تک درب و دو درب می باشد که هرکدام مزیت های خاص خود را دارند. هر دو مدل به دو صورت تارج دار و بدون تاج تولید می شوند. مدل تاج دار این دستگاه دارای نمایشگر تبلیغاتی نیز می باشد و به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را نیز به صورت همزمان تبلیغ کنید.

فرض کنید که دارای یک فروشگاه سوپرمارکت هستید می خواهید نام برند و یا شماره تماس خود را به مشتریان نشان دهید. این یخچال ایستاده را در معرض دید مشتریان قرار دهید و از نوع تاج دار آن برای تبلیغات کسب و کار خود نیز استفاده کنید. نمایندگی یخچال کینو در تهران یعنی فیدار سورن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

انواع یخچال ایستاده برند کینو

شما می توانید با کلیک بر روی هریک از محصولات زیر کاتالوگ آن ها و مشخصات فنی را به صورت جداگانه مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. انواع یخچال ایستاده برند کینو را می توانید از نمایندگی یخچال برند کینو در تهران یعنی فیدار سورن تهیه کنید.

نمایندگی فریزر کینو در تهران

یخچال و فریزر جزو مهم ترین دستگاه های رستوران و آشپزخانه صنعتی هستند و جزو تجهیزات برودتی محسوب می شوند. شما می توانید انواع یخچال های برند کینو و فریزرهای آن را در فیدار سورن مشاهده کنید و بهترین مدل را از این نمایندگی سفارش دهید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان