ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

هزینه راه اندازی فست فود

هزینه لازم برای راه اندازی فست فودی، پیتزا فروشی، ساندویچی و ...

هزینه راه اندازی فست فود

هزینه راه اندازی فست فود در سال 1402 چقدر است؟ برای اینکه یک پیتزا فروشی راه اندازی کنیم چقدر سرمایه می خواهیم؟ امروزه کسب و کارهای مختلفی در سراسر جهان در حال فعالیت هستند که یکی از جذاب ترین و پردرآمدترین گزینه ها فست فودی می باشد. راه اندازی فست فودی نیازمند تحقیقات و براورد هزینه می باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با هزینه های حدودی راه اندازی فست فودی در تهران و شهرستان آشنا کنیم.

هزینه حدودی برای راه اندازی یک فست فودی کوچک بین 150 تا 200 میلیون تومان است و برای راه اندازی یک فست فودی بزرگ می بایست حدود 400 تا 700 میلیون تومان پرداخت کنید. 

راه اندازی فست فود

یکی از کسب و کارهایی که نیازمند عشق و علاقه می باشد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به سوددهی دست پیدا کنید مشاغلی است که با غذا سر و کار دارد. فست فودی یکی از پرطرفدارترین فضاها برای خوردن غذا می باشد چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم غذاهای خوشمزه ای دارد. میزان درآمد فست فود از کسب و کارهای مشابه خود بیشتر است چرا که غذا در زمان کوتاهی آماده می شود و خواهان بیشتری نیز دارد. هزینه راه اندازی فست فود در سال 1402 را به طور تقریبی بیان کردیم. در ادامه این هزینه را به شاخه های مختلف تقسیم بندی خواهیم کرد.

هزینه راه اندازی فست فود در سال 1402

اخیرا بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی فست فود می باشند چرا که فست فودی طرفداران زیادی دارد. هر ساله بر میزان این هزینه افزوده می شود چرا که تجهیزات سالانه گران تر شده و در نتیجه خرید و نگهداری از آن شامل هزینه می شود. اولین کار به هنگام راه اندازی فست فود مشخص کردن مکان است. فست فودی باید در معرض دید و جای شلوغ باشد. پس از مشخص کردن مکان باید به فکر تجهیزات باشید. خرید تجهیزات فست فود یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی فست فودی می باشد. تهیه این وسایل می بایست با اطلاعات کافی صورت گیرد تا به اشتباه وسایل اضافی خریداری نشود. برای خرید لوازم فست فود می توانید از مجموعه فیدار سورن مشورت های لازم را دریافت کنید. با دریافت مشاوره بهترین فست فودی را با کمترین هزینه راه اندازی کنید.

هزینه های ضروری برای راه اندازی فست فود

برخی از هزینه ­ها برای راه اندازی فست فود اصلی و ضروری هستند و به هیچ عنوان نمی­ توان آنها را نادیده گرفت. این هزینه­ ها به شرح زیر هستند:

  • هزینه تهیه مکان فست فود( خرید یا اجاره)
  • دکور فست فود
  • هزینه خرید تجهیزات فست فود
  • هزینه تاسیسات
  • استخدام پرسنل مجرب
  • هزینه چاپ لوگو بر روی بسته بندی غذاها
  • تهیه مواد غذایی اولیه
  • در صورت نیاز آموزش پرسنل برای تهیه غذاها و رسیدگی به مشتری

هزینه­ های جانبی دیگری نیز وجود دارد اما برای کم کردن هزینه­ ها می­توان آنها را فاکتور گرفت. بهتر است راه اندازی فست فود را در سال 1402 به متخصصان مجموعه فیدار سورن بسپارید.

هزینه راه اندازی فست فود و ساندویچی

هزینه راه اندازی فست فود و ساندویچی

هزینه راه اندازی ساندویچی

برخی از تهیه غذاها صرفا ساندویچ در منو غذایی خود دارند. طبیعتا در این حالت هزینه کمتری نسبت به هزینه راه اندازی فست فود خواهید داشت چرا که بسیاری از غذاها از منو حذف می شود. برخی از تجهیزاتی که برای راه اندازی ساندویچی مورد نیاز است به شرح زیر می باشد:

دستگاه پخت برگر ذغالی: یکی از غذا هایی که در اکثر فست فودی­ ها دیده می ­شود، برگر ذغالی است و طرفداران بسیاری دارد. دستگاه برگر و گریل را باید در کنار یکدیگر داشته باشید.

دستگاهی برای پخت کباب ترکی: اگر منوی غذایی فست فود شما ساندویچی است، باید این دستگاه را خریداری کنید. این دستگاه را می­توان با یک سیخ یا چند سیخ خریداری کرد.

فر های ساندویچی: این نوع فر ها، برای تهیه ساندویچ بسیار کاربرد دارند و در زیر این دستگاه ­ها یک سینی برای پخت پیتزا وجود دارد. از این دستگاه می­توان به دو منظور پخت ساندویچ و پیتزا استفاده کرد.

هزینه راه اندازی ساندویچی نیز با توجه به تجهیزات و محلی که برای شروع انتخاب کرده اید مشخص می شود. طبیعتا این هزینه با توجه به قیمت بالای اجاره در تهران دو برابر شهرستان می باشد. و صد البته تعداد مشتریان در تهران بسیار بیشتر است. برای مشخص کردن چک لیست خرید تجهیزات ساندویچی می توانید با مشاورین فیدار سورن در اتباط باشید.

هزینه راه اندازی پیتزا فروشی

قصد راه اندازی پیتزا فروشی را دارید؟ می خواهید صرفا در پخت پیتزا محبوب شوید؟ تجهیزات انچنانی لازم نیست فقط باید یک آشپز عالی داشته باشید. هزینه راه اندازی پیتزا فروشی نسبت به هزینه راه اندازی فست فودی بسیار کمتر است. شما برای شروع لازم است که یک دستگاه خمیز پهن کن، فر، لوازم اولیه و ظروف پخت پیتزا را خریداری کنید و کار را شروع کنید.

برخی از تجهیزات دیگر مانند یخچال و فریزر های صنعتی برای تمام فست فود ها مورد نیاز است و باید آنها را تهیه کرد. این یخچال فریزر ها را می­توان در مدل­ های مختلف ایستاده، رومیزی و… خریداری کنید. قیمت این مدل ­ها با یکدیگر متفاوت است. نگران هزینه خرید این تجهیزات نباشید زیرا مجموعه فیدار سورن امکان خرید تجهیزات به صورت اقساطی را برای شما فراهم کرده است.

سوددهی فست فودی چقدر است؟

پس از براورد هزینه راه اندازی فست فودی می بایست میزان سوددهی ان را نیز مشخص کنید. بدین ترتیب به راحتی می توانید در مورد هزینه ها تصمیمات لازم را بگیرید. اگر فست فودی برای شما سودی نداشته باشد راه اندازی آن اشتباه است. اما تجربه و آمار نشان می دهد  سوددهی فست فودی بالاست و در صورتی که غذای خوشمزه تحویل مشتری دهید به راحتی می توانید در یک سال چندین برابر سرمایه اولیه را برداشت کنید.

شما می توانید برای رسیدن به سوددهی بیشتر از فست فودی بیرون بر هم استفاده کنید و در کنار آن تبلیغات گسترده ای را راه اندازی کنید. هزینه راه اندازی فست فودی را می توان با دریافت مشاوره از فیدار سورن کاهش داد.

هزینه راه اندازی فست فود در سال 1402

هزینه راه اندازی فست فود در سال 1402

مراحل راه اندازی فست فودی

برای اینکه بتوانید هزینه راه اندازی فست فود را مشخص کنید بایستی مراحل راه اندازی آن را بدانید و مشخص کنید که در هر مرحله چقدر سرمایه مورد نیاز است. در ادامه مراحل راه اندازی فست فود را برای شما شرح می دهیم:

  1. اولین و مهم­ ترین قدم برای راه اندازی فست فود، تحقیق و برنامه ­ریزی به کمک مشاوران و متخصصان در این حوزه است. اگر مرحله اول را به صورت اصولی انجام دهید، در کسب و کارتان بسیار موفق خواهید بود. در این مرحله تمام جوانب را در نظر بگیرد و مطابق با آنها پیش روید. در مرحله تحقیق و برنامه ­ریزی، محلی که می­خواهید فست فود را راه اندازی کنید و همچنین نام آن را در نظر بگیرید. هزینه­ ها را برآورد کنید تا در زمان راه اندازی دچار مشکل نشوید.
  2. پس از برنامه­ ریزی اصولی، باید مجوز کسب را دریافت کنید. پیش از اقدام به هر کاری باید مطمئن شوید که مراحل قانونی راه اندازی فست فود طی شده و دیگر در مقابل شما موانع قانونی وجود ندارد. برای کسب راهنمایی­ های بیشتر در رابطه با گرفتن مجوز، باید به اداره اصناف مراجعه کرده و از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
  3. در مرحله بعد، باید حساب بانکی برای درآمد روزانه خود افتتاح کنید. پس از دریافت مجوز و افتتاح حساب، به اداره ­های دولتی رفته و تقاضای دستگاه کارت­خوان کنید. تمام هزینه­ ها و درآمد خود را در دفتر های حساب و کتاب با تمام جزئیات وارد کنید تا با بررسی دقیق متوجه سود دهی فست فود شوید.
  4. مهم­ ترین اقدام پس از راه اندازی فست فود، بیمه کردن پرسنل و همچنین فست فود است. برای هر شغلی بیمه واجب است و باید حتما آن را انجام داد. با بیمه کردن خود و پرسنل و همچنین فست فود، از هر نوع ضرر مالی در امان خواهید بود.
  5. در این مرحله شما باید با دقت فراوان منوی غذایی را تهیه کنید. اگر نمایندگی یک برند را پذیرفته­ اید، باید مطابق با آن منوی فست فود را آماده کنید. در غیر این صورت باید منوی فست فود را بر اساس غذا هایی که قصد فروش آنها را دارید، تنظیم کرده و در منوی غذایی حتما قیمت را ذکر کنید.
  6. در مرحله آخر باید با مشاوران تجاری که در این زمینه موفق بوده ­اند، مشورت کنید و با کسب تجربیات آنها، فست فود خود را اداره کنید.

مشاوره راه اندازی فست فود در سال 1402

اگر در زمینه راه اندازی فست فود تجربیات لازم را ندارید لازم است که از یک متخصص کمک بخواهید. بهترین راه دریافت مشاوره راه اندازی فست فود از یک شرکت معتبر مانند فیدار سورن می باشد. مجموعه فیدار سورن یک شرکت موفق در زمینه راه اندازی آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فودی می باشد. در این مجموعه کادری با تجربه با استفاده از بهترین متریال می توانند در زمینه راه اندازی و براورد هزینه راه اندازی فست فود شما را راهنمایی کنند. برای دریافت مشاوره همین حالا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان