ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

معرفی بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی کدام است؟ بهترین برندهای موجود در بازار برای آبمیوه گیری صنعتی کدام است؟ کدام برندها مناسب برای کافی شاپ و رستوران می باشند؟ یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در میان تجهیزات کافی شاپ در بخش بار سرد دیده می شود آبمیوه گیری می باشد. چرا که نوشیدنی های خنک می بایست با این دستگاه درست شوند. 

امروزه آبمیوه گیری صنعتی را می توانید در آبمیوه فروشی، بستنی فروشی، هتل ها و حتی ادارات ببینید. این دستگاه به منظور آبگیری انواع میوه ها و سبزیجات تازه استفاده می شود. اگر می خواهید با بهترین برند و پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید. فیدار سورن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. از این دستگاه برای آبگیری میوه، سبزیجات و عصاره گیری استفاده می شود. این دستگاه در ابعاد و انواع مختلفی تهیه شده و به فروش می رسد. در این بخش قصد داریم یکی از پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

یکی از پرفروش ترین دستگاه های آب میوه گیری صنعتی برای کافی شاپ ها برند هلال می باشد. این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده و تمامی قطعات داخلی و تیغه از جنس استیل ساخته شده است. از این رو بدون هیچ نگرانی بابت زنگ زدگی و خراب شدن آن می توانید از این دستگاه استفاده کنید. 

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

قطعات این دستگاه را می توانید از یکدیگر جدا کنید و به راحتی شست و شو کنید. از دیگر ویژگی های این عصاره گیر صنعتی می توان به تخلیه اتوماتیک اشاره کرد. دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هلال G100 دارای طرح های پیچیده و خاصی هستند که باعث متمایز شدن از دستگاه های دیگر میشود. آبمیوه گیری های حرفه ای از طراحی شیک برخوردار هستند. این آبمیوه گیری ها قدرتمندتر هستند. قدرت موتور بر پاکی و شفافیت آب میوه های سیب، چغندر قرمز یا هویج تأثیر می گذارد. این مدل ها علاوه بر این به یک سیستم تصفیه نسبتاً پیچیده برای جداسازی آب از پالپ مجهز شده اند. مدل های خانگی آبمیوه را به مقدار کمی تأمین می کنند. آنها از قدرت کم و کارایی کم یا متوسط برخوردار هستند.

قیمت آبمیوه گیری صنعتی هلال

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی قابلیت آب گیری تمامی میوه ها را دارد و به همین دلیل با داشتن این دستگاه دیگر نیازی نیست چندین دستگاه را باهم داشته باشید. با توجه به این که قدرت موتور آب میوه گیری صنعتی نسبت به نمونه های خانگی بیشتر است می توانید حجم بیشتری آبگیری کنید. از جمله مکان هایی که می توانید از آبمیوه گیری های قدرتمند استفاده کنید آشپزخانه های صنعتی بزرگ، هتل ها، کافی شاپ ها و ... می باشد. به دلیل استفاده روزانه و مداوم بهتر است بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی را برای مجموعه خود خریداری کنید.

یکی از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی برند کوئینز می باشد که محصول کشور کره جنوبی می باشد. عصاره گیر صنعتی کوئینز (Quince Extractor) یک دستگاه است که برای استخراج عصاره از میوه به کار می‌رود. میوه به عنوان ورودی به دستگاه قرار می‌گیرد و پس از پوست کردن و خرد کردن، عصاره آن از طریق چندین مرحله فیلتراسیون به دست می‌آید. حتما با لوازم رستورانی از جمله عصاره گیر صنعتی آشنایی دارید و می دانید یکی از مهم ترین دستگاه ها در میان لوازم کافه محسوب می شود. برای خرید این محصول و یا دریافت قیمت عصاره گیر صنعتی کووینگز C7000 می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید.

قیمت عصاره گیر صنعتی کوئینز

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

استفاده از آب مرکبات گیری‌های برقی از چند نظر کار شما را ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند. اولاً که سرعت بیشتری در گرفتن آب مرکبات دارند و در رقابت با آب مرکبات گیرهای دستی، به حجم بیشتری از مرکبات در مدت‌زمان کوتاه‌تری رسیدگی می‌کنند. برتری دوم آن‌ها، بی‌نیازی از زور بازوی کاربر است! استفاده از این دستگاه‌ها، خستگی چندانی برای کاربر ندارد. علاوه بر این‌ها، مدل‌های مختلف آب مرکبات گیری برقی این قابلیت را دارند که به طور هم‌زمان، آب بیش از یک میوه را بگیرند و چند ریمر دارند. همچنین می‌توانید از اینکه آب‌میوه به طور کامل خارج شده مطمئن باشید. برخی از آب مرکبات گیری‌ها قابلیت جداکردن پالپ میوه از آب آن را نیز دارند. به‌عبارت‌دیگر، استفاده از یک آب‌مرکبات‌گیری برقی در زمان و انرژی و همچنین هزینه نهایی شما صرفه‌جویی می‌کند.

قیمت آب مرکبات گیر سانتوس

خرید پرفروش ترین آبمیوه گیری صنعتی

برندهای مختلفی از انواع آبمیوه گیری های صنعتی وجود دارد که مهم ترین دلیل تمایز آن ها کیفیت و قیمت می باشد. در این مقاله سه برند ایرانی و خارجی معتبر به شما معرفی شد که جزو پرفروش ترین آبمیوه گیری صنعتی می باشند. شما عزیزان برای خرید هریک از این دستگاه ها می توانید به شرکت فیدار سورن که یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه فروش تجهیزات کافی شاپ می باشد مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان