ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

معرفی بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

با معرفی بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک در خدمت شما هستیم. حتما کافی شاپ های کوچکی را که در کوچه های تهران فعالیت می کنند را دیده اید. محل هایی برای استراحت و خوردن یک فنجان قهوه تلخ. عموما این کافی شاپ ها فضای کافی برای قرار دادن انواع دستگاه های صنعتی را ندارند و به همین دلیل می بایست از دستگاه های کوچکی استفاده کنند که در فضای کوچک آشپزخانه جای گیرد.

اگر قصد خرید اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک خود را دارید و نمی دانید که کدام مدل کارایی بیشتری دارد در این مقاله می توانید با فیدار سورن همراه ما باشید. به هنگام خرید اسپرسوساز صنعتی و یا نیمه صنعتی می بایست نکاتی را در نظر داشته باشید که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. با لوازم کافی شاپ فیدار سورن همراه ما باشید.

چند نکته برای انتخاب اسپرسوساز کوچک

پیش از خرید می بایست چندین نکته را در نظر داشته باشید:

  • منوی کافه
  • کیفیت اسپرسو
  • سادگی کار با دستگاه
  • سادگی نگهداری و نظافت دستگاه
  • اندازه دستگاه و فضایی که اشغال می کند
  • طول عمر دستگاه
  • قیمت دستگاه و بودجه شما

دستگاه های اسپرسو دارای مدل های متنوعی است که می توانید انواع دستگاه اسپرسوساز صنعتی را در بخش مربوطه مشاهده کنید. برخی از کافه ها صرفا دارای منوی اسپرسو هستند و برخی دیگر علاوه بر منوی اسپرسو منوی شیر و قهوه را نیز دارند. اگر منوی کافه شما به دسته اول خلاصه می شود نیازی به فوم گیری شیر ندارید و در نتیجه کیفیت نازل دستگاه اسپرسو اهمیتی ندارد.

بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

مهم ترین عاملی که دستگاه های اسپرسو را از هم جدا می کند و انتخاب بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک را کمی سخت می کند قیمت آن است. علت اصلی تفاوت قیمت ها در میزان دقت دستگاه می باشد. عصاره گیری قهوه و تهیه اسپرسو فرآیندی فوق العاده حساس است که نیاز به کنترل دقیق دما و فشار آب دارد. دستگاه اسپرسو وظیفه کنترل دقیق این پارامترها را بر عهده دارد.

  • اسپرسو سازهای روگازی: فوق العاده ارزان ولی اسپرسوی صحیحی نمی‌دهد.
  • اسپرسو سازهای کپسولی: قیمت و کیفیت بالاتری دارند ولی باز هم اسپرسو استانداری نمی‌دهند.
  • دستگاه اسپرسو نیمه اتومات: قیمت بالا داشته و کار با آن‌ها پیچیده است ولی اسپرسو کاملا استانداری می‌دهند.
  • دستگاه اسپرسو تمام اتومات: قیمت بسیار بالایی داشته و به دلیل اتومات بودن کار با آن ها ساده است. این دستگاه‌ها، اسپرسوی کاملا استانداردی می‌دهند.

معرفی بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

اگر کافی شاپ شما کوچک است و مشتریان زیادی ندارید پیشنهاد می کنیم از اسپرسوساز نیمه صنعتی استفاده کنید. در این صورت با هزینه کمتر مشکل حل شده و قهوه مورد نظر را می توانید برای مشتری حاضر کنید. برای خرید اسپرسو ساز نیمه صنعتی می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

سوالات متداول

برای مغازه اسپرسوساز نیمه صنعتی بخرم یا صنعتی؟

با توجه به کارایی مورد نظر می توانید برای کافی شاپ های کوچک از اسپرسو سازهای نیمه صنعتی استفاده کنید. ولی اگر کافی شاپ بزرگی دارید حتما یک اسپرسو ساز صنعتی با قابلیت بالا تهیه کنید.

دستگاه اسپرسو ساز مناسب برای کافی شاپ کوچک چیست؟

در بخش محصولات فیدار سورن انواع دستگاه های اسپرسو ساز همراه با ویژگی های هریک نمایش داده شده است. پس از بررسی مشخصات فنی می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین اسپرسو ساز برای کافی شاپ کوچک

انواع برندهای قهوه ساز توسط شرکت فیدار سورن عرضه شده است. برای انتخاب بهترین گزینه با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشورت های لازم را دریافت کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان