ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

انواع فر صنعتی

معرفی بهترین فر صنعتی برای رستوران

انواع فر صنعتی

انواع فر صنعتی را می شناسید؟ خرید فر صنعتی یکی از مهم ترین مسائل برای کسانی بوده است که دارای رستوران و یا فست فودی می باشند و می خواهند غذای لذیذی را برای مشتریان خود آماده کنند. مهم ترین مسئله در رستوران ها طعم غذا می باشد که می توان با دستگاه های صنعتی مانند فر آن ها را لذیذتر کرد. در این بخش می خواهیم بدانیم فر صنعتی چیست و انواع فر صنعتی کدام است. با فیدار سورن همراه باشید. در صورتی که قصد خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را دارید و یا اینکه می خواهید قیمت فر صنعتی را بدانید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

فر صنعتی چیست؟

فر صنعتی یکی از ابزارهای مهم در صنعت غذایی است که برای پخت و پز محصولات مختلف استفاده می‌شود. این فرها به صورت خودکار و نیمه خودکار تولید می‌شوند و در انواع مختلفی مانند فرهای گازی، الکتریکی، بخاری و ... عرضه می‌شوند. در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها حجم تولید مواد غذایی بسیار زیاد است بنابراین می بایست از دستگاه هایی استفاده شود که بتوانند در کوتاه ترین زمان غذای مورد نیاز مشتری را آماده کنند. یکی از دستگاه ها فر صنعتی می باشد که انواع مختلفی دارد.

انواع فر صنعتی

در منو رستوران ها، هتل ها و یا حتی تالارها تنوع غذایی بسیار زیاد است و به همین دلیل نیاز به تجهیزات گسترده ای نیز دارد. یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که در بخش پخت و پز کاربرد بسیار زیادی دارد فر صنعتی می باشد. وقتی نام فر به گوش می خورد شاید اولین غذایی که به یادش می افتید پیتزا باشد. در حالی که از این دستگاه استفاده گسترده ای می شود. انواع فر صنعتی را در ادامه برای شما شرح می دهیم. در ضمن فرها صنعتی از نظر ابعاد و ظرفیت با فرهای خانگی قابل مقایسه نیستند.

فر بخارپز

فر کانوکشن

فر کامبی رشنال

فر ریلی هاوین

فر پیتزا صندوقی

فر بخارپز ایستاده

انواع فر صنعتی

انواع فر صنعتی

در مورد این فرها به طور مفصل در بخش های مربوطه صحبت کرده ایم که با کلیک بر روی هریک از آن ها می توانید اطلاعات کاملی در مورد هریک از محصولات بدست آورید. اما در صورتی که می خواهید به صورت خلاصه در مورد هر از انواع فر صنعتی اطلاعاتی را کسب کنید با ما همراه باشید.

فر پلوپز یا فر دم کن برنج: یکی از مهم ترین آیتم های منوی رستوران های ایرانی، برنج می باشد، به همین سبب هر رستوران به دستگاهی برای پخت برنج در تیراژ بالا نیاز دارد. یکی از انواع فر های صنعتی، فر دم کن برنج یا فر پلو پز می باشد. فر دم کن برنج، این قابلیت را دارد که حدود 20 تا 1000 پرس برنج(بسته به نوع خریداری شده) را در کمتر از یک ساعت با بالاترین کیفیت ممکن بپزد.

فر بره پز: برخی از آیتم های غذایی که در بسیاری از رستوران ها موجود می باشند، غذای های مختلف با گوشت بره هستند. به همین خاطر برای این که کار کارکنان آشپزخانه این رستوران ها راحت تر شود، صاحبان این رستوران ها با پرداخت قیمت فر صنعتی بره پز، می توانند دستگاهی که که کار پخت گوشت بره را انجام می دهد، تهیه نمایند. فر صنعتی از تجهیزات رستوران محسوب می شود.

فر های پخت پیتزا: پیتزا یکی از محبوب ترین آیتم های فست فود ها میباشد که در ایران و تمامی نقاط جهان دارای طرفدارن بسیاری زیادی می باشد. به همین سبب پیتزا یکی از آیتم های ثابت و پر فروش فست فودی ها می باشد. از همین رو هم فست فودی ها به این دلیل که نیاز دارند که پیتزای پخته شده شان دارای کیفیت زیادی باشد، و همچنین در حجم زیاد کار پخت را انجام دهند، نیاز به تهیه فر پخت پیتزا دارند که در انواع فر پیتزا صندوقی، ریلی و… در بازار موجود می باشد.

حتما بخوانید: معرفی بهترین فر پیتزا

فر ته چین پز: یکی دیگر از انواع فر صنعتی در کنار فر هایی مثل فر مناسب برای پخت کیک و..، فر ته چین می باشد. این دستگاه دارای دو طبقه و چهار عدد سینی می باشد که کف آن ها چرب می شود و برنج، زعفران و دیگر مواد ته چین بر روی سینی های آن ریخته می شوند و در فر قرار میگرند تا آماده سرو شوند.

فر سوپرهیت: فر بخارپز دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد و در سرویس دهی عملکرد بی نظیری دارد. روش پخت در فر دمکن برنج بدین صورت است که این دستگاه با ایجاد بخار اشباع و تماس آن با سطوح دمای بسیار بالا، دمای تبخیر را افزایش می دهد و در نتیجه سبب تولید بخار خشک می گردد. توان حرارتی بالای فر سوپرهیت به شما کمک می کند که در پخت یکنواخت و سریع مواد غذایی از جمعه دم کردن برنج رضایت مطلوبی را داشته باشید. در طراحی فر بخارپز ایستاده تحت فشار باید به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه های مشابه خود، برنج را در مدت بسیار کم در حدود چهل دقیقه و عرضه تعداد پرس بالا به صورت کاملا بهداشتی را دارد.

انواع فر صنعتی

انواع فر صنعتی

فر کامبی: با استفاده از فر رشنال در فضایی کمتر از یک مربع می توانید مواد غذایی را گریل، کبابی، پخت، بخارپز، آرام پز، تفت و یا آب پز کنید. فر کامبی رشنال 10 طبقه فضای خیلی کمی را اشغال می کند. همچنین پخت سریع، استفاده آسان، آماده سازی غذا با کیفیت بالا و حتی صرفه جویی در زمان سبب شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.

نکات خرید انواع فر صنعتی

فر صنعتی یکی از ابزارهای مهم در صنعت غذایی است که برای پخت و پز محصولات مختلف استفاده می‌شود. این فرها به صورت خودکار و نیمه خودکار تولید می‌شوند و در انواع مختلفی مانند فرهای گازی، الکتریکی، بخاری و ... عرضه می‌شوند. فرهای صنعتی معمولاً در رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها، بیمارستان‌ها، کارخانجات غذایی و ... استفاده می‌شوند. این فرها به دلیل سرعت بالا، کیفیت بالا و همچنین قابلیت تنظیم دما و زمان پخت، در صنعت غذایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرهای صنعتی دارای انواع مختلفی از جمله فرهای گازی، فرهای الکتریکی، فرهای بخاری و فرهای میکروویو هستند. هر نوع فر صنعتی دارای ویژگی‌های خاصی است که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.

مهم ترین نکته در مورد خرید انواع فر صنعتی مشخصات فنی و میزان کارایی آن ها می باشد. پیش از خرید در مورد انواع فر صنعتی اطلاعات لازم را کسب کنید و آن ها را از نظر فنی و ظرفیت با هم مقایسه کنید. با توجه به حجم کاری که در نظر دارید می توانید بهترین گزینه را برای رستوران خود خریداری کنید. همچنین برای دریافت مشاوره خرید انواع فر صنعتی می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان