ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

معرفی بهترین برند برای کافی شاپ شما

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

یکی از مهم ترین نگرانی های کافه داران خرید بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی است چرا که این دستگاه حجم عظمیی از کارهای باریستا را بر عهده دارد و بدون آن بخش مهمی از کارها را نمی توان انجام داد. همه ی کافه داران به دنبال دستگاهی هستند که هم قیمت مناسب با بودجه شان را داشته باشد و هم کیفیت مناسبی داشته باشد و چندین سال بتوانند بدون خرابی آن را استفاده کنند.

اگر می خواهید کافه خودتان را به تازگی راه اندازی کنید و یا دستگاه قدیمی خود را ارتقا ببخشید و یک دستگاه جدید خریداری کنید اطلاعات این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهیم بهترین برندها را به شما معرفی کنیم. برای خرید و یا دریافت قیمت دستگاه اسپرسو ساز صنعتی روی لینک مورد نظر کلیک کنید و با فیدار سورن همراه باشید.

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

اسپرسو ساز جیمبالی M23 اتوماتیک

اسپرسو ساز جیمبالی، یکی از محصولات شرکت سوئیسی جیمبالی (Jura) است که با داشتن قابلیت های بیشماری، از جمله کیفیت بالای قهوه، سهولت در استفاده و نگهداری و طراحی زیبا، تبدیل به یکی از پر فروش ترین اسپرسو ساز های بازار شده است. در این مقاله به معرفی ویژگی های این دستگاه و نحوه استفاده از آن پرداخته می شود.

دستگاه جیمبالی m23 با داشتن پنل کنترل لمسی، به سهولت قابل استفاده است. در پنل کنترل، کاربران می توانند با استفاده از دکمه های موجود، تنظیمات مختلف را برای ساخت قهوه به دلخواه خود انجام دهند. برای مثال، با انتخاب دکمه اسپرسو، بسته به نوع قهوه مورد نظر، می توانید مقدار آب و قهوه مصرفی را تنظیم کنید. علاوه بر این، دکمه های دیگری مانند دکمه برای ساخت کاپوچینو و لاته نیز در پنل کنترل موجود است.

قیمت اسپرسو ساز اتوماتیک جیمبالی

اسپرسو ساز صنعتی دو گروپ کنتی NL-2GT

این دستگاه دو گروپ می باشد و همزمان دو نفر می توانند با آن کرا کنند. در نظر داشته باشید که خرابی یکی از هد گروپ ها نمی تواند در روند کار دیگری خللی ایجاد کند. برای خرید این دستگاه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت اسپرسو ساز دو گروپ کنتی

اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ کنتی

این دستگاه گزینه ی مناسبی برای کافه هایی می باشد که مشتریان زیادی ندارند و یا می توان در سوپر مارکت هایی که قهوه  می فروشند نیز استفاده کرد. برای خرید این دستگاه صنعتی با قیمت مناسب می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و سفارش خود ثبت کنید.

قیمت اسپرسو ساز تک گروپ کنتی

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی

اسپرسو ساز جیمبالی دوگروپ مدل M100

اسپرسو ساز جیمبالی دوگروپ مدل M100 یکی از بهترین دستگاه هایی می باشد که در کافه رستوران ها به چشم می خورد و مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید اسپرسوساز را دارید و می خواهید بهترین مدل آن را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم حتما سری به سایت فیدار سورن بزنید و پس از بررسی مدل های متنوع اسپرسو ساز بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

قیمت اسپرسو ساز دو گروپ جیمبالی

دستگاه اسپرسو گاگجیا لاریله ۳GROUP

  • ساخت اسپانیا 
  • تالکاپ
  • مولتی بویلر 
  • وزن 120 کیلوگرم
  • 9900 وات
  • ظرفیت هر بویلر 14 لیتر 
  • هر گروپ دارای بویلر جداگانه
  • هر گروپ دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی
  • دارای نور LED 
  • گرم کن برقی کاپ
  • نمایش تعداد کافی و آب مصرفی و هشدار فیلتر
  • کنترل دیجیتال دمای بویلر
  • دارای پورت USB 

قیمت دستگاه اسپرسو ستز گاگجیا

بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

قهوه ساز فوق پیشرفته فرانکی مدل A200

قهوه ساز فوق پیشرفته فرانکی مدل A200 یک کافی شاپ کامل است که بدون نیاز به باریستا و کافی من میتواند انواع قهوه, کاپوچینو, لاته و سایر نوشیدنی های قهوه را به صورت کاملا حرفه ای تهیه کند. دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک FRANKE ساخت کشور سوئیس است. کسانی که با روش تهیه قهوه اسپرسو آشنایی دارند به خوبی می دانند که یک دستگاه اسپرسو ساز خوب چه نقش مهمی در تهیه یک نوشیدنی قهوه عالی بازی میکند, لذا سازندگان دستگاهای تمام اتوماتیک قهوه و اسپرسو در دنیا برای ساخت کاملترین دستگاهی که کارکرد آسان داشته باشد با یکدیگر در رقابت هستند.

قیمت اسپرسو ساز برند فرانکی

بهترین برند اسپرسو ساز نیمه صنعتی

شما می توانید بهترین برندهای اسپرسو ساز نیمه صنعتی را در مجموعه فیدار سورن مشاهده کنید و بهترین گزینه را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بهترین برند اسپرسو ساز نیمه اتومات

دستگاه اسپرسو ساز جیمبالی M23 نیمه اتومات

دستگاه اسپرسو ساز جیمبالی M23 نیمه اتومات یکی از قهوه سازهای محبوب و معروف در ایران می باشد. جیمبالی یکی از برندهای معروف کشور ایتالیا است که در زمینه تولید دستگاه‌های اسپرسو به شهرت خوبی رسیده است. جیمبالی تاکنون ماشین‌های اسپرسوی زیادی را روانه بازار کرده که یکی از آنها دستگاه اسپرسو ساز جیمبالی M23 نیمه اتومات می‌باشد. این دستگاه از نوع نیمه اتوماتیک است و برای استفاده در کافی شاپ‌ و رستوران گزینه خوبی می‌باشد.

قیمت دستگاه اسپرسو ساز نیمه اتومات جیمبالی

قیمت بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی

اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی دستگاهی مهم برای کافه ها و کافی شاپ ها می باشد. در دستگاه برندهای مختلفی دارد که در بخش های پیشین آن ها را معرفی کردیم. برای خرید هریک از این دستگاه ها می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید. شما عزیزان برای دریافت قیمت بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی می توانید به مجموعه فیدار سورن همراه باشید.

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

بهترین مارک اسپرسو ساز صنعتی

سوالات متداول

فرق اسپرسو ساز صنعتی و نیمه صنعتی در چیست؟

صنعتی به معنی دستگاهی است که برای کسب و کار قرار است استفاده شود و روزانه از آن استفاده زیادی می شود. اما نیمه صنعتی برای کارکنان یک شرکت و یا یک باشگاه ورزشی گزینه مناسبی است.

اسپرسو ساز تک گروپ بخریم یا دو گروب یا سه گروپ؟

طبیعتا برای کافه های شلوغ و پر رفت و آمد می بایست اسپرسو ساز  حداقل دو گروپ سفارش دهید. با این دستگاه همزمان چند نفر می توانند کار کنند و خرابی یکی از هدگروپ ها کار دیگری را مختل نمی کند.

اسپرسو ساز صنعتی اتومات بهتر است یا نیمه اتومات؟

اگر یک باریستای حرفه ای هستید و می خواهید هم کافه تان از هر لحاظ حرفه ای باشد، اتومات بگیرید. اما اگر بودجه تان به اتومات نمی رسد و واقعاً هم از امکانات اتومات استفاده نمی کنید، نیمه اتومات اکی هست.

اسپرسو ساز نو بخریم یا دست دوم؟

در صورتی که بودجه لازم را دارید می توانید بهترین برند را خریداری کنید. اما با بودجه کم یک اسپرسو ساز دست دوم اما با برند معتبر خریداری کنید که کیفیت آن بالا باشد.

برندهای معتبر اسپرسو ساز صنعتی در ایران کدام است؟

شرکت ها و برندهای معتبری که در ایران بسیار محبوب هستند جیمبالی، بیزرا، لاسپازیه و سیمونلی می باشد.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان