ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بهترین چرخ گوشت صنعتی

معرفی بهترین برند چرخ گوشت صنعتی در ایران

بهترین برند چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی موجود در بازار ایران برای رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی کدام است؟ اگر شما نیز دارای رستوران و یا غذاخوری باشید حتما به فکر خرید یک چرخ گوشت صنعتی خوب و با کیفیت هستید. یک چرخ گوشت خوب می تواند سرعت عمل را در رستوران بالا ببرد و با سهلوت بیشتری گوشت مورد نیاز آماده شود. در این مقاله می خواهیم برخی از بهترین برندهای این دستگاه را به شما معرفی کنیم. با فیدار سورن همراه باشید.

برای دریافت قیمت چرخ گوشت صنعتی کلیک کنید.

بهترین چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی می بایست دوام و قدرت بالایی داشته باشد و در عین حال از طول عمر بالایی برخوردار باشد. قطعاتی که در این دستگاه به کار رفته است اثر بسیار زیادی بر روی کیفیت دستگاه دارد. ترجیحا دستگاهی را انتخاب کنید که از فولاد استیل ضد زنگ ساخته شده باشد. زیرا مقاومت بالایی در برابر زنگ خوردگی دارد.

در صورتی که می خواهید بهترین چرخ گوشت صنعتی را برای خود خریداری کنید لازم است که در مورد مشخصات فنی و کیفیت آن ها اطلاعاتی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از خرید مشخصات فنی هر دستگاه را به صورت جداگانه بررسی کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین برند چرخ گوشت صنعتی

بهترین برند چرخ گوشت صنعتی در بازار ایران را می توانید از سایت های معتبری مانند فیدار سورن مشاهده و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. برخی از برندهایی که در زمینه تولید چرخ گوشت صنعتی فعالیت می کنند به شرح زیر می باشد:

بهترین برند چرخ گوشت صنعتی

بهترین برند چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی براکس

چرخ گوشت صنعتی براکس مدل BM-12 ساخت ایران است. این دستگاه را شرکت براکس تولید کرده است. این چرخ گوشت از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است و مقاومت و استحکام کافی دارد. علاوه بر استقامت و طول عمر، مسائل بهداشتی نیز در برخورد بدنه دستگاه به مواد غذایی (از جمله گوشت) رعایت می شود. چرخ گوشت رومیزی براکس مدل BM-12 قدرتی برابر با ۱٫۱ اسب بخار دارد که معادل ۸۵۰ وات است. بازدهی این مدل از چرخ گوشت صنعتی ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت است.

چرخ گوشت صنعتی 3 اسب فاما

چرخ گوشت صنعتی ۳ اسب فاما ۳۲ ایتالیا یکی از بهترین چرخ گوشت ها در میان رستوران داران می باشد. برند فاما یکی از انواع برندهای رقابتی در بازار است که به دلیل قدرت بالا و بازدهی خوب آن، یکی از محصولات پرفروش در صنعت بشمار می رود. اگر به دنبال یک چرخ گوشت حرفه ای با انواع آپشن های مختلف هستید، ما به شما چرخ گوشت صنعتی ۳ اسب فاما ۳۲ ایتالیا را معرفی می کنیم که در ادامه به توضیح کامل ویژگی های این محصول می پردازیم. برای خرید می توانید به بخش چرخ گوشت صنعتی در تجهیزات اشپزخانه صنعتی فیدار سورن مراجعه کنید.

چرخ گوشت صنعتی 2 اسب فاما

چرخ گوشت صنعتی ۲ اسب ۳۲ ایتالیا یکی از بهترین چرخ گوشت های صنعتی در رستوران می باشد رند فاما یکی از انواع برندهای رقابتی در بازار است که به دلیل قدرت بالا و بازدهی خوب آن، یکی از محصولات پرفروش در صنعت بشمار می رود. برای خرید می توانید به بخش چرخ گوشت صنعتی در تجهیزات اشپزخانه صنعتی فیدار سورن مراجعه کنید.

بهترین چرخ گوشت صنعتی رومیزی

موتور این نوع از چرخ گوشت ها معمولا از نوع گیربکسی بوده و توان موتور آن ها از 1 تا 2 اسب بخار است و اغلب از آن در منازل نیز استفاده می شود.جنس بدنه این چرخ گوشت های رومیزی از نوع استیل بوده و امکان شستشوی مداوم را فراهم کرده است.

بهترین چرخ گوشت صنعتی ایرانی

چرخ گوشت های صنعتی نمونه توسعه یافته و بزرگ چرخ گوشت های خانگی هستند که برای مصرف کم آماده سازی شده اند. این چرخ گوشت ها روزانه حجم زیادی از گوشت را چرخ می کنند و ظاهر بزرگی نیز دارند. برخی از چرخ گوشت های ایرانی که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است چرخ گوشت صنعتی الکتروکار می باشد که بیش از 20 مدل از این دستگاه را دارد و با گارانتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان