خدمات

تجهیزات جیمبالی در تهران

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران
شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران

تجهیزات جیمبالی در تهران را از کجا بخریم؟ یکی از برندهایی که در میان کافه داران بسیار محبوب می باشد جیمبالی است. این برند به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد توجه کافی شاپ داران و علاقه مندان به اسپرسو ساز قرار گرفته است. اگر قصد خرید دستگاه های جیمبالی را دارید و می خواهید از تجهیزات جیمبالی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید به وب سایت فیدار سورن مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تعمیر تجهیزات جیمبالی

یکی مهم ترین مسائل پس از خرید دستگاه خدمات پس از فروش آن می باشد. در واقع می بایست یک مرکز تخصصی تعمیر دستگاه های کافی شاپ را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید محصول مورد نظر خود را تعمیر و یا سرویس کنید.

شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر دستگاه های جیمبالی با شماره 09122408711 تماس بگیرید و یا به لینک تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی مراجعه کنید. فیدار سورن دارای تجهیزات تخصصی تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران

تجهیزات جیمبالی تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز را در اسرع وقت برای مشتریان خود فراهم می کند. شما می توانید تعمیرات تمامی دستگاه های آشپزخانه صنعتی خود را به این مجموعه بسپارید.

قسمت های مختلف قهوه ساز جیمبالی

هد گروپ قهوه ساز جیمبالی: هد گروپ قسمتی از دستگاه قهوه ساز است که  پرتافیلتر  به آن وصل می شود و آب از سوراخ های گروپ، روی پودر قهوه کوبیده شده می ریزد.

پرتافیلتر قهوه ساز جیمبالی: قسمتی است که به سر هد گروپ وصل می شود. پرتافیلترها سه مدل دارند: پرتافیلتر یک نازل و دو نازل، پرتا فیلتر بدون نازل

سبد پرتافیلتر جیمبالی: بسکت یا سبد در پرتافیلتر قرار می گیرد و محل ریختن پودر قهوه است که در دو مدل تک شات و دوبل می باشد.

نازل بخار قهوه ساز جیمبالی: قابلیت ایجاد بخار برای گرم کردن و فوم دادن شیر دارد.

مشکلات رایج دستگاه قهوه ساز جیمبالی

  • گرم نبودن قهوه بعد از ریختن داخل فنجان
  • خراب شدن لامپ المنت
  • قهوه درون دستگاه میجوشد.
  • خروجی نداشتن دستگاه قهوه ساز در زمانی که روشن است.
  • ترموستات خراب شده باشد
  • المان گرم کننده و دم کننده خراب می شود.
  • صدای زیاد و روشن شدن پمپ دستگاه قهوه ساز .
  • نشتی دادن آب از درون دستگاه قهوه ساز.  
  • وجود تفاله در فنجان اسپرسو .
  • کم شدن فشار و فوم اسپرسو دستگاه قهوه ساز شما

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران این افتخار را دارد تا در زمینه سرویس و تعمیر تمامی دستگاه های جیمبالی در خدمت شما عزیزان باشد.

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران

شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران

تجهیزات فروش برند جیمبالی در تهران

اگر قصد خرید دستگاه های برند جیمبالی را دارید و می خواهید بهترین دستگاه را برای خود انتخاب کنید اما از اصل بودن دستگاه اطمینان ندارید می توانید به شرکت تجهیزات جیمبالی در تهران یعنی فیدار سورن مراجعه کنید. شما عزیزان با مشاهده هریک از دستگاه های این برند در وب سایت فیدار سورن می توانید سفارش خود را ثبت کنید. برخی از دستگاه های برند جیمبالی که می توانید آن ها را از فیدار سورن تهیه کنید به شرح زیر می باشد. برای مشاهده مشخصات هریک از دستگاه ها روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دستگاه اسپرسو ساز جیمبالی M23 نیمه اتومات

آسیاب قهوه جیمبالی مدل CM

اسپرسو ساز جیمبالی M23 اتوماتیک

اسپرسو ساز جیمبالی دوگروپ مدل M100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *