ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

راه اندازی کافی شاپ

صفر تا صد راه اندازی کافی شا همراه با لیست تجهیزات ضروری

هزینه ها و لوازم راه اندازی کافی شاپ

مهم ترین بخش راه اندازی کافی شاپ تهیه چک لیست از لوازم کافی شاپ و براورد هزینه های لازم می باشد. افتتاح یک کافی شاپ آسان نیست اما از آنجایی که قهوه دومین نوشیدنی پرطرفدار در جهان است و عموما مردم انواع مختلفی از قهوه را به صورت روزانه مصرف می کنند اگر قصد راه اندازی دارید می بایست برنامه ریزی های لازم برای رسیدن به سوددهی بالا را داشته باشید.

راه اندازی کافی شاپ

در هنگام راه اندازی کافی شاپ به مجموعه ای تجهیزات و لوازم نیاز دارید که برخی از آن ها در همان ابتدای کار لازم است و برخی دیگر را می توانید به مرور تهیه کنید. تهیه لیست لوازم کافی شاپ کاملا وابسته به منو شماست. در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل در مورد هزینه ها و لوازم راه اندازی کافی شاپ به بحث و بررسی بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با فیدار سورن همراه باشید.

تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

ابزار و تجهیزاتی که در این شغل نیاز دارید را در بخش برای شما لیست می کنیم. شما می توانید انواع برندهای این تجهیزات را همراه با قیمت در فیدار سورن مشاهده کنید و پس از انتخاب سفارش خود را ثبت کنید.

آسیاب قهوه صنعتی

این دستگاه به صورت اختصاصی برای آسیاب کردن دانه های قهوه استفاده می شود. یکی از تجهیزات راه اندازی کافی شاپ کی باشد و دارای تنظیمات مختلفی است که به باریستا ها اجازه می دهد تا با توجه به دانه های قهوه اندازه مناسبی برای آسیاب انتخاب کنند.

اسپرسوساز اتوماتیک

قهوه سازهای اتوماتیک کنترل بیشتری بر فرایند دم آوری قهوه دارند. این دستگاه برای باریستا ساخته شده است و باریستا می تواند با استفاده از یک اهرم قهوه مورد نظر خود را تهیه کند.

راه اندازی کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ

دستگاه قهوه و اسپرسو ساز اتوماتیک هم برای صاحبان کافی شاپ و هم برای باریستا ها ضروری است. این دستگاه به شما امکان می دهد قهوه را با دقت و کنترل دم کنید و در نتیجه تجربه نوشیدن قهوه بهتری را به همراه داشته باشید. نحوه عملکرد این دستگاه ها به یان صورت است که دیگ داخلی آب را تا دمای ایده آل برای دم کردن گرم می کند و در حالی که گیج فشار فشار بهینه را کنترل و حفظ می کند، از استخراج مداوم قهوه بدون از دست دادن عطر آن اطمینان حاصل می کند. کنترل خودکار دما به شما امکان می دهد دما را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر فنجان قهوه در دمای مناسب دم می شود.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین تجهیزات کافی شاپ

 همچنین دارای یک پد لمسی است که رابط کاربری آسانی را برای تنظیم تنظیمات فراهم می کند. هم چنین شامل پورتا فیلتر است که تفاله‌ های قهوه در آن قرار می ‌گیرند و آب با فشار وارد می ‌شود تا بیشترین طعم را از دانه ‌های قهوه استخراج کند. با تمام این ویژگی ها، یک دستگاه قهوه ساز اتوماتیک یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال بهترین تجربه نوشیدن قهوه هستند.

مخلوط کن صنعتی

از دیگر مهم ترین لوازم راه اندازی کافی شاپ مخلوط کن می باشد که عموما برای تهیه شیک ها از آن استفاده می شود. این دستگاه را می توانید برای مخلوط کردن انواع میوه ها و نوشیدنی های سرد استفاده کنید. همچنین از مخلوط کن برای آسیاب کردن دانه های قهوه نیز استفاده می شود.

فر و توستر

در یک کافه، از فر و توستر برای تهیه صبحانه هایی مانند کروسان، شیرینی، نان تست و کیک استفاده می شود. هم چنین از آنها برای تهیه ساندویچ و سایر اقلام ناهار که نیاز به برشته کردن یا پخت دارند استفاده می شود.

یخچال و فریزر صنعتی

شما با تعداد زیادی از کالا های فاسد شدنی و بسیاری از مواد تشکیل دهنده مختلف کار خواهید کرد. این بدان معنی است که شما به یک یخچال و سیستم تبرید جامع نیاز دارید تا مطمئن شوید غذا های فاسد شدنی شما از دستور العمل های نظارتی پیروی می کنند. تاثیر یک نمایش بصری در مورد غذا های خوشمزه قابل رد نیست. داشتن یک یخچال برای محصولات نانوایی شما می تواند فروش فوری را افزایش دهد. هم چنین برای تازه نگه داشتن محصولات لبنی برای استفاده، باید واحد های یخچال پیشخوان داشته باشید. مطمئن شوید که آنها را در مناطق قابل دسترسی نیز قرار دهید، زیرا این عامل ایجاد یا شکست در دوره های شلوغ خواهد بود.

آبمیوه گیری صنعتی

اگر به فکر راه اندازی کافی شاپ هستید باید در لیست تجهیزات خود آبمیوه گیری صنعتی را نیز درج کنید. نوشیدنی های محبوب مانند آب پرتقال، آب سیب، آب هویج و … همگی از خوش طعم ترین نوشیدنی هایی می باشند که برای راه اندازی کافی شاپ لازم است.

دستگاه قهوه جوش صنعتی

برای تهیه قهوه روش ها و دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید علاوه بر اسپرسوساز و قهوه ساز قطره ای اتوماتیک از شیوه های دیگری نیز یک فنجان قهوه دلچسب تولید کنید. موکاپات یکی از انواع دستگاه قهوه جوش محسوب می شود که قهوه با غلظت بالا را در مدت زمان کم تهیه می کند. نحوه عملکرد موکاپات شبیه اسپرسوساز بوده و بخار آب را با فشار زیاد از میان پودر قهوه عبور می دهد.

دستگاه شیکر

دستگاه شیکر دستگاهی است که برای مخلوط کردن نوشیدنی های مختلف به ویژه نوشیدنی های بر پایه شیر استفاده می شود. این دستگاه در مدل های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام از ویژگی هایی برخوردار می باشند. برخی از مدل های به صورت دستی و برخی دیگر به صورت برقی هستند.

مایکروفر صنعتی برخی از کافی شاپ ها علاوه بر نوشیدنی های مختلف، انواع غذاها و دسرها مانند ساندویچ، پیراشکی، پیتزا، اسنک، کیک، کوکی، کلوچه، چیز کیک، شیرینی ها و … را ارائه می دهند. مایکروفر، فر و تستر بهترین دستگاه ها برای آماده سازی موارد گفته شده محسوب می شوند و لازم است که حتما در میان لوازم و تجهیزات راه اندازی کافی شاپ گنجانده شوند.

صفر تا صد راه اندازی کافی شاپ

صفر تا صد راه اندازی کافی شاپ

دستگاه یخساز صنعتی از دیگر دستگاه هایی که در چک لیست لوازم و تجهیزات راه اندازی کافی شاپ به چشم می خورد، دستگاه یخساز است. از یخساز برای تولید یخ بهداشتی جهت موارد مختلف مانند نگهداری مواد غذایی، تهیه نوشیدنی های سرد و … استفاده می شود. یخ های قالبی برای انواع شیک ها هم استفاده می شود.

شرایط راه ‌اندازی کافی ‌شاپ

  • داشتن محل کسب به مساحت حداقل ۲۰ متر مربع
  •  محل کسب معرفی‌شده باید سند مالکیت یا اجاره‌نامه عادی و محضری داشته باشد تا پروانه‌ی کسب صادر شود. همچنین نزدیک آرایشگاه زنانه و دبیرستان دخترانه نباشد!

مدارک لازم برای افتتاح کافی ‌شاپ

  1. احراز تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. ارائه سند مالکیت شامل یکی از موارد زیر:
    • اجاره‌نامه رسمی یا عادی
    • بنچاق
    • مبایعه‌نامه
    • حکم قطعی دادگاه مبنی بر الزام تنظیم اجاره‌نامه
    • رسید معتبر پرداخت اجاره‌بها
    • ارائه قرار دادهای منعقدشده بین متقاضی پروانه کسب با ادارات و سازمان‌های دولتی
    • اصل و فتوکپی تمام صفحات شناسنامه (۲ نسخه)
    • اصل و کپی کارت ملی (۲ نسخه)
    • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
    • ارائه سوابق کاربری تجاری یا اداری یا کارگاهی محل کسب (عوارض مشاغل و کسب و پیشه)
    • کسب رضایت مالک به منظور تغییر شغل
    • گواهی پایان خدمت نظام وظیفه
    • ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ جدید
    • کدپستی ۱۰ رقمی واحد صنفی (کپی قبض تلفن واحد صنفی)
    • در صورت داشتن پروانه کسب قبلی، ارائه فتوکپی جواز کسب
    • در صورت موروثی بودن ملک، ارائه رضایت محضری سایر وراث به همراه اصل و فتوکپی شناسنامه ورثه و اصل و فتوکپی گواهی حصر وراثت

راه اندازی کافی شاپ در تهران

هزینه راه اندازی کافی شاپ در تهران بدون در نظر گرفتن رهن حداقل 600 میلیون تومان می باشد که با توجه به افزایش روزانه قیمت دستگاه های صنعتی این هزینه می تواند برای سال آینده حتی دو برابر نیز شود. هزینه های راه اندازی شامل رهن مغازه، هزینه دکور، هزینه تجهیزات و … می باشد. در صورتی که از خودتان مغازه ای ندارید در ابتدا می بایست به فکر یک فروشگاه با ابعاد مناسب باشید چرا که می بایست هم فضای کافی برای مشتریان و هم فضای کافی برای آشپزخانه کافی شاپ داشته باشد. 

دومین هزینه لازم برای راه اندازی کافی شاپ دکور آن می باشد که جزو مهم ترین موارد است چرا که در وهله اول دکوراسیون مشتری را جذب می کند.  سبک دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنید و با توجه به آن هزینه های لازم را برآورد کنید. شما عزیزان برای دریافت قیمت و هزینه راه اندازی کافی شاپ می توانید با شماره 09122408711 تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان