ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ظرف ن ماری چیست؟

کاربرد ظروف بنماری در رستوران

ظرف بن ماری چیست؟

ظرف بن ماری چیست؟ حتما نام بن ماری را شنیده اید. و می دانید که دارای ظروف مختلفی می باشد. اما کاربرد این ظروف چیست و چرا اینقدر زیاد در رستوران ها و اشپزخانه های صنعتی استفاده می شود؟ امروزه پخت غذا از حالت سنتی خارج شده است و رنگ و بوی جدیدی را به خود گرفته است. ظروف آشپزخانه عوض شده و تنوع آن ها افزایش پیدا کرده است. یکی از انواع ظروفی که در آشپزخانه صنعتی استفاده می شود، طروف بن ماری می باشد. در این مقاله می خواهیم بدانیم ظرف بن ماری چیست؟ و انواع آن کدام است.

اگر دارای آشپزخانه صنعتی هستید و می خواهید برای آن ظرف بن ماری تهیه کنید لازم است که ابتدا انواع ظروف بن ماری را بشناسید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای خرید و یا دریافت قیمت ظرف بن ماری می توانید همین حالا به سایت فیدار سورن مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را با تخفیف خریداری کنید.

ظرف بن ماری چیست؟

ظروف بن ماری یکی از ظروف پر کاربرد در آشپزخانه صنعتی می باشد که در ازمایشگاه ها هم استفاده می شود. هریک از این ظروف با توجه به نوع استفاده دارای ویژگی های خاص خود می باشند. شما می توانید انواع ظروف بن ماری را از فیدار سورن با بهترین کیفیت تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین ظروف را به شما معرفی کنیم.

روش بن ماری چیست؟

حتما نام بن ماری را شنیده اید به خصوص زمانی که قصد درست کردن ژله را دارید و می خواهید پودر زلاتین را در آب حل کنید و یا قصد آب کردن یک تخته شکلات را دارید حتما از بن ماری استفاده کرده اید. در این روش ظرف مورد نظر روی بخار آب قرار می گیرد و می توانید با بخار آب اقدام به آب کردن کنید.

ظرف بن ماری چیست؟

ظرف بن ماری چیست؟

ظرف بنماری چیست؟

ظروف بن ماری استیل پرکاربردترین و ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند. اندازه‌ها و ابعاد بن ماری استیل به تناسب نیاز و سفارش مشتریان تغییر می‌کند. ظروف بنماری در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کارخانه ها، ادارات، درمانگاه ها، بیمارستان ها و… استفاده می‌شوند. ما در گروه صنعتی استیل وان ظروف استیل بنماری خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید می‌کنیم.و این محصول را با خدمات پس از فروش برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌دهیم. این ظروف بن ماری استیل بسیار مقاوم و بهداشتی است و برای نگهداری و آماده‌سازی مواد غذایی در آشپزخانه صنعتی مناسب است.

کاربرد ظروف بن ماری

طرف بن ماری دارای انواع مختلفی است و در عمق های متنوعی ساخته می شود. این ظروف در ترولی های بیمارستانی یا ترولی بن ماری گرم سیار برای پخت آرام و تدریجی و یا گرم نگه داشتن غذا استفاده می شود. از این ظروف در بستنی فروشی ها برای نگهداری بستنی نیز استفاده می شود.

لگن بن ماری برای نگهداری مواد اولیه و مواد غذایی در انواع تاپینگ گرم یا هات بن ماری و تاپینگ سرد مثل تاپینگ پیتزا و ساندویچ و یخچال های تاپینگ نیز به کار می‌رود. ظروف بنماری در خط سلف سرویس رستوران ها و فست فودها نیز کاربرد دارند.

انواع ظروف بن ماری

ظروف بن ماری از جنس استیل می باشد و از پرکاربردترین ظروف آشپزخانه صنعتی محسوب می شود که دارای ابعاد مختلفی است. هریک از این ابعاد با عمق های مختلف بر حسب سانتی متر در فیدار سورن موجود می باشند. ظروف بن ماری چیست؟ 

ابعاد بن ماری با توجه به نوع کاربرد عوض می شود و عمق آن از 50 میلی متر شروع می شود و تا 200 میلی متر نیز می رسد. بهترین نوع از انواع ظروف بنماری از جنس استنلس استیل می باشد که دارای ضخامت ورق 0.8 میلی متر است. عمق ظروغ بنماری استیل 50، 100، 150 و 200 میلی متر است. با این حال می توانید به صورت سفارشی ظرف بنماری مورد نظر خود را خریداری کنید. 

برای تقسیم بندی ظروف بنماری از اعداد کسری خاصی استفاده می شود. می دانید که ظروف بن ماری در عمق های متنوعی تولید می شوند.  شما می‌توانید ظرف بن ماری با عمق ۱/۱، ظرف بن ماری با عمق ۱/۲، ظرف بن ماری با عمق ۱/۳، ظرف بن ماری با عمق ۲/۱، ظرف بن ماری با عمق ۲/۸ و ظرف بن ماری با عمق ۳/۲ و … را از فیدار سورن تهیه کنید. در ادامه می‌توانید ابعاد و سایز های استاندارد تعریف شده بن ماری را مشاهده کنید.

ظرف بن ماری چیست؟

ظرف بن ماری چیست؟

مزایای استفاده از ظروف بن ماری

  • ظروف بن ماری می‌توان برای ذوب کردن شکلات استفاده کرد. چرا که شکلات در این ظروف نمی‌سوزد و به آن‌ها نمی‌چسبد.
  • از ظرف بن ماری استیل به جای ظروف شفینگ استفاده کرد. و به کمک آن‌ها مواد غذایی برای مدت زمان طولانی گرم نگه داشت.
  • برای مایع کردن عسل سخت می‌توان لگن بن ماری را روی قابلمه آب جوش و در معرض بخار آب قرار داد.
  • ظروف بن ماری تمیز و بهداشتی هستند و شستشوی آن‌ها آسان است.
  •  ظروف بن ماری استیل از بهم ریختگی محیط کار جلوگیری می‌کنند و مقاومت بالایی دارند.
  • روش مخصوص ساخت این ظروف که به آن کشش عمیق گفته می‌شود از زنگ زدگی این محصول جلوگیری می‌کند و عمر آن را افزایش می‌دهد.

نکات خرید اینترنتی ظروف بن ماری

در بخش های گذشته به سوال ظروف بن ماری چیست؟ و کاربرد آن پرداختیم. اگر قصد خرید به صورت اینترنتی را دارید می بایست برخی از نکات را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

اولین نکته در مورد خرید ظروف بنماری این است که برخی از طروف بن ماری با درب تولید می شود و برخی دیگر بدون درب هستند. نوع درب دار آن بهداشتی تر است و مانع از ریختن گرد و غبار به درون ظرف می شود.

نکته بسیار مهمی که در مورد خرید این ظروف وجود دارد توجه به یکپارچگی و یک‌دست بودن ساختار ظرف است. متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به تولید محصولات بی‌کیفیت نموده‌اند و با سوء استفاده از عدم آگاهی مشتری اقدام به فروش این محصولات کرده‌اند.

در هنگام خرید توجه کنید که روی این ظروف نباید هیچگونه درز یا جای اتصال وجود داشته باشد چرا که از تکنولوژی‌های خاصی به منظور ایجاد روکش بر روی آنها استفاده شده است.

در نهایت آنچه باید به آن توجه کنید جنس این ظروف است. ظرف‌های بن ماری در انواع مختلفی از جمله فولاد و استیل ضد زنگ, پلی‌کربنات, شیشه و… تولید شده‌اند که همین امر یکی از تفاوت های اساسی این ظروف با سایر ظروف مانند ظروف چینی و ظروف اوپال است. برای خرید ظروف بن ماری و یا دریافت لیست قیمت آن ها می توانید همین حالا به سایت فیدار سورن مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان