ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

یک لیست کامل از مشکلات کافی شاپ  داری که ممکن است با آن روبرو شوید

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

مشکلات راه اندازی کافی شاپ چیست؟ یکی از مهم ترین مسائلی که به هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید به آن فکر می کنیم مشکلاتی است که ممکن است بر سر راهمان قرار بگیرد و با پیش بینی می توانیم ضربه این مشکلات را خنثی کنیم. راه اندازی کافی شاپ نیز در حوزه خود مشکلات بسیار زیادی را دارد که در این مقاله می خواهیم تجربیات خود را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. 

داشتن کافی شاپ ممکن است خواسته بسیاری از افراد باشد اما عده زیادی از مردم به دلیل مشکلاتی که این شغل دارد هیچ گاه آن را انتخاب نمی کنند و در عین حال گروهی از مردم عاشق این شغل و خوبی ها و بدی های آن می باشند. هر کسب و کاری کنار سوددهی بالا یا پایین دردسرهایی نیز دارد که می توان این دردسرها را با کمک گرفتن از تجربیات دیگران کاهش داد. برای بررسی عمومی ترین مشکلات راه اندازی کافی شاپ با فیدار سورن همراه باشید.

مشکلات کافی شاپ داری

کافی شاپ داشتن یک شغل خاص است چرا که روزانه افراد جدیدی را می بینید که برای گذر ان وقت و یا حتی بستن یک قرارداد مهم به کافی شاپ شما مراجعه می کنند و شما موظفید یک فضای آرام و دلنشین را برای مشتریان آماده کنید. کافی شاپ در تمامی کشورها یک فضای جا افتاده و برای معاشرت می باشد. در ایران نیز از سال 1360 کافه ها باز شدند. اما از مشکلات کافی شاپ داری می توان به تفاوت سلیقه عموم مردم اشاره کرد که برای راه اندازی کافه می بایست فضایی را درست کنید که برای قشر خاص نباشد و عموم مردم آن را بپسندند. در ادامه برخی از مشکلات کافی شاپ داری را برای شما بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید: هزینه راه اندازی کافی شاپ

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

هر کسب و کاری برای شروع دردسرهای خاص خود را دارد که می توان بخشی از آن ها را پیش بینی کرد و پیش از وقوع جلوی آن را گرفت. در قسمت زیرین یکسری از مشکلات راه اندازی کافی شاپ را که بسیاری از مشتریان فیدار سورن با آن درگیر بوده اند برای شما بیان می کنیم.

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

بی حوصلگی و تصمیمات ضعیف

یکی از دلایل رایج شکست کافی‌ شاپ ‌ها، و از مهم ترین مشکلات راه اندازی کافی شاپ، بی ‌حوصلگی و تصمیم‌ گیری‌ های ضعیف است. اغلب اوقات فقط برای اینکه زود شروع کنید، کسب وکارتان را به سرعت راه می ‌اندازید. درحالی که اگر صبر کنید انتخاب‌های ایده آل ‌تری خواهید داشت. برای مثال ممکن است در تلاش برای یافتن مکان ایده آلی که تصور میکردید با مشکلاتی مواجه شوید، اما مکان به خودی خود میتواند بر موفقیت کسب‌ و کار و شغل كافی شاپ تأثیر بگذارد و با تصمیم‌گیری عجولانه، می توانید زمینه شکست خود را ایجاد کنید. و یا اینکه به هنگام خرید تجهیزات کافی شاپ ممکن است عجله کنید و لوازمی را خریداری کنید که کارایی خاصی ندارند و هزینه اضافی می باشند. لازم است که در ابتدا یک لیست کامل از تجهیزات کافی شاپ را تعیین کنید.

تقاضا و علائق مخاطبان

امروزه با توجه به نوع سرویس دهی کافی شاپ‏ های دیگر، میتوانید علاقه مردم را به خوبی بشناسید تا محصولات به روزی به مردم ارائه دهید. یکی از مشکلات راه اندازی کافی شاپ این است که اگر محصولاتی که کافی شاپ شما ارائه میدهد نامرغوب یا باب سلیقه مشتریان امروزی نباشد، به ضرر شما است. بنابراین بهتر است پیش از راه اندازی به کافه های مختلف بروید و منو آن ها را بررسی کنید که کدام مورد بیشترین فروش را در کافه ها دارد.

عدم ثبات وضعیت اقتصادی و رقابت زیاد

شما رویای راه اندازی یک کافی شاپ را دارید، اما به اطراف خود نگاهی می‌ اندازید و کافی شاپ ‌های متعددی را میبینید. چگونه میتوانید مطمئن باشید که شما میتوانید در برابر تمام رقابت‌های موجود در این تجارت ایستادگی کنید؟. نمیتوانید مطمئن باشید، اما میتوانید تمام تلاشتان را بکنید تا کافی شاپ خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. چگونه میتوانید با بهترین قهوه معروف‌ ترین قهوه فروشی شهر رقابت کنید؟، به طبع کار سختی است. پس قهوه رقبای خود را امتحان کنید و به خودتان قول دهید که قهوه شما بهتر باشد.

همیشه مقدار مشخصی از عدم قطعیت در اقتصاد وجود دارد، بنابراین باید یاد بگیرید که چگونه با آن کنار بیایید. یک استراتژی این است که به بهترین‌ها امیدوار باشید و برای بدترین‌ ها آماده شوید. این تفکر به شما کمک میکند که اجازه ندهید رشد کافی شاپ شما متوقف شود. با همه این توصیفات یکی از مهم ترین مباحث و مشکلات راه اندازی کافی شاپ، در کنار مطالبی مثل هزینه راه اندازی کافی شاپ، وجود رقابت بالا و مشکلات اقتصادی غیر قابل پیش بینی است.

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

مشکلات راه اندازی کافی شاپ

نحوه بازاریابی

راه ‌اندازی کافی‌ شاپ یکی از جذاب ‌ترین تجارت‌ ها در سراسر دنیا است. پس از گذشت چند دهه تعداد کافی کافی ‌شاپ ‌ها و کافه‌ تریا ها زیاد شده است و همین موضوع سبب ایجاد رقابت بیشتر، در بین آن‌ها شده است. برای اینکه در کار خود موفق باشید باید با روش‌های بازاریابی در کافی‌شاپ بخوبی آشنایی داشته باشید. شما میتوانید با انجام تبلیغات در رسانه‌‌های اجتماعی، چاپ و پخش تراکت، ساختن و‌بسایت مناسب و… مشتریان زیادی جذب کنید. در نتیجه یکی دیگر از مشکلات راه اندازی کافی شاپ، بحث بازاریابی و نحوه انجام آن است.

سفارش تجهیزات برای کافی شاپ

همیشه یکی از چالش ها و مشکلات راه اندازی کافی شاپ افرادی که به دنبال ورود به شغل کافی شاپ هستند، این است که برای سفارش تجهیزات کافی شاپ به کجا مراجعه کنند و لوازم مورد نیاز کار را چگونه خریداری نمایند. اگرچه، این کار نیز یکی دیگر از جنبه های کافه داری است که می تواند سخت تر از آنچه که هست به نظر برسد، زیرا تعدادی زیادی از فروشندگان تجهیزات کافی شاپ وجود دارند که شما باید با آنها تماس بگیرید یا به سایت آن ها مراجعه نمایید، و روند تهیه ی سفارش آنها نیز بسیار پیچیده به نظر می آید، اما این کار به هر حال کاری است که حتما باید انجام بگیرد. توصیه ای که به شما به جهت برطرف کردن این مورد از مشکلات راه اندازی کافی شاپ می شود، این است که کار تهیه تجهیزات کافی شاپ تان را از طریق شرکت معتبر فیدارسورن انجام دهید. در بخش پایینی یکسری از تجهیزات کافه ها، که می توانید برای تهیه آن ها به فیدارسورن مراجعه کنید را، با هم می بینیم.

مدیریت کارکنان

کارکنان کافی شاپ معمولا پیچیده ترین منبع برای مدیریت می باشند. مشتریان ارتباط مستقیم با کارکنان شما دارند و رفتار آن ها کاملا زیر ذره بین مشتری می باشد. افرادی را انتخاب کنید که پرستیژ کاری داشته باشند و توانایی برقراری ارتباط با مشتری آن ها جزو یکی از مهم ترین موارد برای استخدام است.

خدمات مشتری

کیفیت خدمات مشتری شما یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده در موفقیت کافی‌شاپ است. حتی با بهترین منوی شهر، کافی­‌شاپ با خدمات ضعیف به زودی مشتریان خود را از دست می‌دهد. خدمات مشتری تأثیر زیادی بر وفاداری و حفظ مشتری دارد. این بدان معنی است که تا آنجا که ممکن است، باید توجه زیادی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که هر تجربه در هر نقطه از سرویس، روان و بدون هیچ گونه مشکلی است. آموزش برای کارکنان خود در مورد نحوه ارتباط با مشتریان و کار تیمی خوب برای اطمینان از تحویل سریع ارائه دهید.

تصمیم گیری در مورد منو

داشتن یک منو پربار در صورتی که هیچکدام را در آشپزخانه خود نمی توانید آماده کنید یک گزینه منفی برای کافی شاپ شماست. نیازی به یک منو پربار نیست تنها کافیست یک منو از انواع نوشیدنی ها و یا غذاهایی که تجهیزات آماده سازی آن ها را خریداری کرده اید لیست کنید. این گزینه از مشکلات راه اندازی کافی شاپ بسیار مهم است.

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره رایگان