خدمات

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟

مناسب ترین آسیاب قهوه برای کافه شما کدام است؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟ اگر دارای کافی شاپ و یا یک کافه کوچک در جای دنج شهر هستید و یا اینکه قصد خرید یک آسیاب قهوه صنعتی را دارید حتما برای شما هم سوال شده است که آسیاب قهوه چی بخرم؟ راز سرو یک قهوه خوشمزه در دستگاه آسیبا آن نهفته است و با خرید بهترین دستگاه اسیاب قهوه می توانید تمامی مشتریان را در کافی شاپ خود پایه ثابت کنید. نکات بسیاری در مورد خرید آسیاب قهوه وجود دارد که می خواهیم در این بخش بررسی کنیم.

در صورتی که قصد خرید و یا دریافت قیمت آسیاب قهوه صنعتی را دارید و یا در پاسخ به سوال آسیاب قهوه چی بخرم؟ دو دل هستید در این مقاله با فیدار سورن همراه ما باشید تا با اطلاعات کافی بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید.

آسیاب قهوه برای کافی شاپ چی بخرم؟

نکات بسیاری وجود دارند که در زمان خرید آسیاب قهوه صنعتی به شما کمک می‌کنند. دانستن این نکات پیش از خرید سبب می‌شود تا دستگاهی باکیفیت خریداری کرده و در آینده به مشکل برنخورید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

همه کاره بودن

اولین نکته‌ای که باید در زمان انتخاب و خرید آسیاب قهوه صنعتی مد نظر قرار دهید این است که قصد تهیه چه نوع قهوه‌ای را دارید؛ چرا که برای درست کردن هر نوع قهوه، درصد نرمی آسیاب متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه در کافی شاپ می بایست همه نوع قهوه ای سرو شود و متناسب با نیاز مشتری باشد می بایست یک آسیاب قهوه همه کاره خریداری کنید. شما می توانید آسیاب قهوه همه کاره خود را از فیدار سورن با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تمیزکاری آسان

تمیز شدن راحت آسیاب قهوه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. تصور کنید که دستگاهی با کیفیتی فوق‌العاده دارید، اما به دلیل سخت بودن تمیزکاری آن، رغبت نمی‌کنید تا از آن استفاده کنید؛ به همین منظور به شما توصیه می‌کنیم تا در زمان انتخاب، به دنبال دستگاهی باشید که اجزایش به آسانی از یکدیگر جدا شوند؛ این مسئله در زمان تمیز کردن کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر کیفیت بدنه و قطعات آسیاب پایین باشد، حتی بعد از تمیز کردن هم اثر لک روی آن باقی خواهد ماند.

آلودگی صوتی

اگر به سر و صدا حساس هستید، حتماً به صدای دستگاه آسیاب قهوه در زمان فعالیت توجه کنید. این صحیح است که آسیاب‌های برقی کار را برای شما راحت‌تر کرده و به روند آن سرعت بیشتری می‌بخشند؛ اما باید به سر و صدای آن‌ها هم توجه داشت. عموما کافی شاپ فضایی است که می بایست از سر و صدای کمی برخوردار باشد تا مشتری آرامش خود را داشته باشد. در کافی شاپ ها می توانید آسیاب قهوه کاوردار استفاده کنید تا آلودگی صوتی ایجاد نشود.

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟

میزان بودجه

بوجه از اهمیت بالایی در زمان خرید برخوردار است؛ با مشخص کردن میزان بودجه خود پیش از خرید، قادر خواهید بود تا بسیاری از گزینه‌های موجود را حذف کرده و انتخاب خود را فقط به چند مورد محدود کنید. شما عزیزان می توانید قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی متناسب با محل کار خود را در فیدار سورن مشاهده کنید و بهترین خرید خود را در این سایت تجربه کنید.

سرعت دستگاه آسیاب قهوه

بر خلاف باور عموم مردم، بالا بودن سرعت کارکرد یک آسیاب، نشان از باکیفیت بودن آن نیست؛ چرا که هر چه یک دستگاه با سرعت بیشتری کار کند، عمر کوتاه‌تری داشته و زودتر دچار خرابی می‌شود. افزایش سرعت موتور، آن را داغ خواهد کرد. در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم که دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید تا با گذشت چند دقیقه خنک شود؛ سپس می‌توانید دوباره دستگاه را روشن نمایید.

از طرفی باید توجه داشت که خاموش و روشن کردن متوالی دستگاه به طرز چشمگیری می‌تواند عمر آن را کاهش دهد؛ با توجه به تمام این موارد به شما توصیه می‌کنیم که از دستگاهی با سرعت مناسب استفاده کنید تا طول عمر آسیاب قهوه افزایش یابد.

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه فیورنزاتو

آسیاب قهوه فیورنزاتو یکی از انواع آسیاب قهوه های صنعتی می باشد که می توانید از آن در کافی شاپ ها و رستوران های چند منظوره خود استفاده کنید. این دستگاه در هنگام استفاده صدای بسیار کمی دارد. دارای آسیاب کنترل شده ای می باشد. برای خرید و یا دریافت قیمت آسیاب قهوه صنعتی می توانید همین حالا به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید و محصولات این مجموعه با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه جیمبالی

دستگاه‌های آسیاب قهوه جیمبالی که از تیغه تخت برخوردار هستند، نسبت به آسیاب‌ قهوه‌های مخروطی از سر و صدای بیشتری برخوردارند. دلیل آن هم این است که تیغه‌های تخت نیاز به سرعت بیشتری برای چرخش دارند و همین امر سبب تولید صدای بیشتری از آنها می‌شود. با این حال تیغه‌های تخت در پودر کردن دانه‌های قهوه به خوبی عمل می‌کنند و تمام قهوه‌ها را به شکل یکنواختی پودر می‌کنند. آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه ماکاپ

آسیاب قهوه ماکاپ یکی از تجهیزات کافی شاپ محسوب می شود که می توانید برای خرید آسیاب قهوه به فروشگاه فیدار سورن مراجعه کنید. این مدل از ماکاپ دارای اندازه آسیاب قابل تنظیم است. تیغه های آن ۶۵ میلی متری می باشد بدین معنی که دانه های قهوه در زمان آسیاب شدن به علت گرما عطر و طعم خود را از دست نمی دهند. آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه باراتزا

آسیاب قهوه باراتزا قهوه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. کارشناسان از این دستگاه به عنوان یک آسیاب مناسب برای افراد مبتدی که در خانه قهوه دم آوری می کنند، یاد می کنند. آسیاب قهوه باراتزا با دارا بودن ۴۰ درجه تنظیم آسیاب از ریز تا درشت هر ذائقه ی را خشنود می سازد. آسیاب قهوه چی بخرم؟

آسیاب قهوه آندیمند

آسیاب قهوه نیمه صنعتی آندیمند کامپک به گونه ای طراحی شده که تنها با قرار دادن پورتافیلتر در قسمت نگهدارنده و فشار دادن آن به سمت جلو تا قهوه ای یک دست در پرتافیلتر داشته باشیم. موتور قدرتمند ۲۱۰ وات این آسیاب این امکان را میدهد به طور مداوم در شرایط شلوغ کافه شما را یاری دهد. حجم هوپر ۲۷۵ گرم است و از مواد نشکن ساخته شده است. قطر تیغه ۵۸ میلیمتر که اندازه دقیق برای اسپرسو را تضمین میکند.

پیشنهاد سرآشپز

همانطور که در بخش های پیشین اشاره شد آسیاب قهوه های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید آن را برای کافی شاپ خود تهیه کنید. این دستگاه ها به صورت صنعتی و نیمه صنعتی در بازار عرضه می شوند. اما مهم ترین مسئله کیفیت کاری و گارانتی آن ها می باشد. فیدار سورن پیشنهاد می کند برای خرید عجله نکنید ابتدا تمامی مشخصات فنی محصولات را مطالعه کنید و با محصولی که در نظر دارید مقایسه کنید.

شما می توانید برای خرید ابتدا با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشورت های لازم را از مشاورین فیدار سورن دریافت کنید. در انتها با جمعبندی اطلاعات بدست آمده می توانید بهترین خرید خود را از فیدار سورن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *