خدمات

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

معرفی بهترین مارک مخلوط کن صنعتی مناسب برای کافی شاپ شما

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

با معرفی بهترین مارک مخلوط کن صنعتی در خدمت شما هستیم. شاید فکر کنید که خرید یک محصول آشپزخانه صنعتی کار راحتی است و به سادگی می توانید از هر فروشگاهی که خواستید یک محصول انتخاب و خریداری کنید. اما امروزه پیدا کردن برند اصل از تقلبی بسیار سخت است. اگر قصد خرید مخلوط کن صنعتی را دارید و می خواهید بهترین مارک مخلوط کن صنعتی را برای کافی شاپ خود خریداری کنید حتما به این مشکل خورده اید که کدام برند بهترین گزینه می باشد؟

مخلوط کن های صنعتی یکی از از تجهیزات پرکاربرد در کافی شاپ ها، کافه ها، فست فودی ها و ... محسوب می شوند که از آن می توان برای میکس کردن انواع میوه ها، اسموتی، آبمیوه، کوکتل، کره بادام زمینی و انواع دسرها استفاده کرد. بنابراین مخلوط کن صنعتی در کافی شاپ نوعی آچار فرانسه محسوب می شود که می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

بلندر صنعتی در کنار آبمیوه گیری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد بسیار زیادی در کافی شاپ دارد. اگر به دنبال بهترین مارک مخلوط کن صنعتی هستید و می خواهید مناسب ترین انتخاب خود را داشته باشید در این بخش با فیدار سورن همراه ما باشید.

شما عزیزان برای مشاهده تجهیزات کافی شاپ و یا انواع بلندرهای صنعتی و خرید بهترین مارک مخلوط کن صنعتی می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید و یا بهترین گزینه را با تخفیف از این مجموعه سفارش دهید.

بهترین برند مخلوط کن صنعتی

برندهای مختلفی در زمینه تولید مخلوط کن صنعتی فعالیت می کنند که از میان آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره داشت.

  • بلندتک

  • دیاموند

  • بوش

  • فیلیپس

  • کنوود

  • فلر

  • بلک اند دکر

  • دایموند

در ادامه برخی از بهترین نمونه کارهای برندهای معتبر مخلوط کن های صنعتی را به شما معرفی می کنیم. برای خرید هریک از این مخلوط کن ها و یا مشاهده لیست قیمت بهترین مخلوط کن های صنعتی مناسب برای کافی شاپ شما می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید. اگر برای خرید نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره راه اندازی کافی شاپ خود را دریافت کنید.

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

مخلوط کن صنعتی بلندتک مدل CON 825

شرکت بلندتک از سال ۱۹۷۵ در ایالت یوتا آمریکا در حال تولید مخلوط کن های خانگی و صنعتی حرفه ای می باشد. برای خرید این دستگاه با تخفیف و همراه با ضمانت اصل بودن کالا می توانید به فیدار سورن مراجعه کنید و این محصول را با تخفیف خریداری کنید. این مخلوط کن دارای تیغه هایی مقاوم با قدرت موتور 7.5 آمپر می باشد. با سه سرعت مختلط می توانید از این مخلوط کن استفاده کنید.

مخلوط کن بلندتک دارای 30 برنامه از پیش تعیین شده است البته می توانید برنامه های مورد نظر خود را بر روی آن تنظیم و ست کنید. برای مشاهده قیمت مخلوط کن بلند تک مدل CON 825 کلیک کنید. برند بلند تک یکی از بهترین مارک های مخلوط کن صنعتی می باشد.

قیمت مخلوط کن صنعتی بلندتک 825

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

مخلوط کن صنعتی بلندتک مدل CON 885

مخلوط کن (بلندر) بلندتک مدل STEALTH 885 یکی از پیشرفته ترین مخلوط کن های تجاری موجود در بازار ایران می باشد که به دلیل کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از کافی شاپ داران است. اگر قصد خرید و یا دریافت قیمت بلندر صنعتی را دارید و می خواهید یک خرید باکیفیت را تجربه کنید همین حالا به وب سایت فیدار سورن مراجعه کنید و این محصول را با تخفیف خریداری کنید.

این مدل یکی از بهترین ماکر مخلوط کن صنعتی محسوب می شود. موتور این مخلوط کن 1800 وات می باشد و مجهز به پورت usb است.

قیمت مخلوط کن صنعتی بلندتک مدل 885

مخلوط کن صنعتی هالد مدل SB4

از دیگر بهترین برند مخلوط کن صنعتی می توان به هالد اشاره کرد. مخلوط کن هالد مدل Hallde SB4 دارای شستشوی ایمن و آسان در ماشین ظرفشویی حتی با ماندن تیغه در داخل مخزن است. یکی ویژگی های مخلوط کن هالد کنترل سرعت متغیر ۷۰۰-۱۵۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر بهره وری در هنگام کار با حجم کم یا زیاد مواد بوده و محفظه ای سبک و مقاوم در مقابل گرما به همراه ۲ دستگیره را دارا میباشد.

هوزینگ بدنه مخلوط کن از آلیاژ آلومینیوم و پارچ و مخزن ورودی مواد منحصر به فرد و مقاوم در مقابل حرارت تا ۱۱۵ درجه سانتی گراد میباشد. برای خرید مخلوط کن هالد و یا دریافت قیمت کلیک کنید.

قیمت مخلوط کن صنعتی هالد

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بلندر صنعتی ویتامیکس

مخلوط کن صنعتی ویتامیکس یک محصول حیرت انگیر محسوب می شود که در مدل های متنوعی توسط یک کمپانی آمریکایی تولید شده است. تمامی مدل های این دستگاه جزو کارهای پرفروش فیدار سورن محسوب می شود. برای دریافت قیمت مخلوط کن صنعتی می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

برند ویتامیکس یکی از بهترین بلندر صنعتی محسوب می شود. این دستگاه کاور دار است و سر و صدای بسیار کمی را در فضای کافی شاپ ایجاد می کند. برای خرید بلندر صنعتی و یا دریافت قیمت بلندر صنعتی ویتامیکس می توانید.

قیمت بلندر صنعتی ویتامیکس

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بهترین مارک مخلوط کن صنعتی

بلندر صنعتی تایوانی کاوردار

میکسر یا بلندر صنعتی کاوردار برای کاهش صدای ناشی از فعالیت موتور و عمل خرد کردن و مخلوط کردن مواد کار به کار می‌آید. این تجهیزات برای استفاده در کلیه آشپزخانه‌های صنعتی، کترینگ‌ها و رستوران‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها و حتی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی که برایشان  کار می‌کند.

برای خرید مخلوط کن صنعتی باید دو ویژگی اساسی  را مدنظر داشت: ظرفیت و قدرت. برای انتخاب گزینه مناسب و خرید آن باید به جایی که قرار است بلندر صنعتی بزرگ قرار گیرد مشخص شود.

قیمت بلندر صنعتی کاوردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *