خدمات

شیر شاور صنعتی رستورانی

شیر شاور صنعتی رستورانی

شیر شاور صنعتی رستورانی یکی از لوازم و وسایلی است که همه رستوران ها، کافه ها، فست فودی ها، کافه رستوران ها، و در کل می شود گفت همه کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات به آن ها نیاز دارند. همان طور که احتمالا بدانید، یکی از اصلی ترین دسته های وسایل و تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی، لوازم و وسایل شست و شو هستند که همان طور که از نامشان هم پیداست برای شست و شوی ظروف و وسایل کثیف به کار گرفته می شوند.

یکی از این وسایل و لوازمی هم که تقش مهمی در روند شست شوی ظروف و سایل مختلف دارند هم، شیر های صنعتی می باشند. اگر که می خواهید با مسائلی مثل ویژگی های شیر شاور رستورانی، این که شیر شاور صنعتی رستورانی چیست، و این که قیمت شیر شاور صنعتی چقدر است و... آشنا شوید، در ادامه مقاله جهت خرید شیر شاور صنعتی هم همراه فیدارسورن بمانید.

شیر شاور صنعتی رستورانی چیست؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پس از شنیدن نام شیر شاور صنعتی رستورانی یا همان شیر شاور رستورانی پیش بیاید، این است که اصلا شیر شاور چیست؟. در پاسخ به این سوال باید گفت که شیر شاور صنعتی رستورانی یا شیر شلنگدار، نسل نسبتاً جدیدی از شیرآلات است که به واسطه مکانیزم خود، دامنه حرکتی زیادی دارد، بخش آبریز (خروجی آب) در آن متحرک است و به واسطه یک شلنگ بلند، از جای خود خارج می شود.

این شلنگ شاوری پس از پایان کار به واسطه کششی که وزنه شاوری به آن وارد می کند، به جای خود باز می گردد. وزنه شاوری در انتهای دیگر شلنگ شاوری که معمولاً از زیر سینک قابل رویت است، بسته می شود و با وارد کردن وزن خود و کشیدن شلنگ، به سهولت بازگشت شلنگ شاوری به وضعیت اولیه کمک می کند. طول شلنگ شاوری حدود 90 سانتیمتر است و با قابلیت چرخش 360 درجه به خوبی تمام نقاط سینک را پوشش می دهد.

به سبب همین ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد خرید شیر شاور صنعتی رستورانی معمولاً کاری منطقی و عقلانی برای کسب و کار های حووزه غذا محسوب می شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی های شیر شاور ها این است که به کمک علم بلند می توان کتری و قابلمه ها را بر روی کابینت نزدیک سینک نیز پر از آب کرد و مشکل خیس شدن سطح زیرین آنها در اثر قرار گرفتن درون سینک حل می شود.

شیر شاور صنعتی رستورانی چیست؟

شیر شاور صنعتی رستورانی چیست؟

از آنجا که در طراحی شیر شاوری، بیشتر ابعاد آن در نظر گرفته شده است، خیلی مدل های مختلفی ندارد و تنها در دو مدل در بازار موجود است. ممکن است خریداران بنا بر اندازه سینک خود مجبور به خرید شیر شلنگداری با ظاهری که مورد پسندشان نیست شوند، که حتی در این حالت هم بخاطر طراحی هوشمندانه و کاربردی شیر شاور ها و ارزش بالایی که دارند، پرداخت قیمت شیر شاور صنعتی، توجیه اقتصادی دارد.

انواع شیر شاور صنعتی رستورانی

یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در زمان راه اندازی هر کسب و کاری در حوزه غذا، و پیش از خرید شیر شاور رستورانی بدانید، این است که شما در زمان پرداخت قیمت شیر شاور صنعتی و خرید آن، تنها یک گزینه پیش رو ندارید، بلکه می توانید از میان دو گزینه موجود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شیر شاور صنعتی رستورانی در ۲ مدل در بازار و مراکز معتبر فروش انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مثل فیدار سورن موجود است، که آن ها، یعنی دو مدل شیر شاور صنعتی روسینکی و شیر شاور صنعتی رستورانی دیواری در قسمت پایینی این پاراگراف معرفی شده اند.

شیر شاور صنعتی رو سینکی و شیر شاور صنعتی دیواری، تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند و هر ۲ مدل کارایی مشابهی دارند، با این تفاوت که عمدتا شیر های شاور دار رو سینکی دسته اهرمی میباشند ولی شیر شاور دار دیواری پیچی میباشد، و مسئله مهم و قابل توجهی در هیچ کدام از مدل ها وجود ندارد که بخواهیم بگوییم به طور مثال مدل رو سینکی نسبت به مدل دیواری خیلی منحصر به فرد تر است.

شیر شاور رستورانی

یکی دیگر از نکات مهمی که بد نیست پیش از پرداخت قیمت شیر شاور صنعتی رستورانی از آن مطلع باشید، برخی ویژگی ها و قابلیت های شیر شاور های دیواری و رو سینکی هستند، که عبارت اند از مواردی که در قسمت زیرین این پاراگراف جمع آوری و گرد آوری شده اند، تا اطلاعت شما عزیزان در مورد لوازم شست و شوی آشپزخانه های صنعتی، بالاتر برود.

  •  شیر شاور صنعتی با کیفیت علاوه بر دوام بالایی که دارد می تواند فرایند شستشو را بسیار راحت تر و سریع تر کند.
  •  کاربرد شیر شاور صنعتی رستورانی در سینک آشپزخانه و ماشین های ظرفشویی برای شستشوی میوه و سبزیجات است.
  • در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی که باید حجم بالایی از ظروف شسته شود کاربرد دارد.
  • جنس همه قطعات یدکی آن از استیل ضد زنگ بوده و در انواع دیواری و رو سینکی تک و دو شیر موجود است.
  • دارای بخش مجزا برای خروج آب است که باعث افزایش عمر مفید شیر می شود.
  • دارای دوخروجی مجزای ضدزنگ.
  • دارای ورودی آب سرد وگرم.
  • قابلیت تنظیم فشار آب و سمپاش کرکره.
  •  دارای بازوی فواره زن آب ۳۶۰ درجه.
  • نصب و راه اندازی آسان و به صرفه بودن از نظر اقتصادی.
شیر شاور رستورانی

شیر شاور رستورانی

قیمت شیر شاور صنعتی رستورانی

در طول مقاله شیر شاور صنعتی رستورانی مطالبی مثل ویژگی های شیر شاور رستورانی، این که شیر شاور صنعتی رستورانی چیست، و این که قیمت شیر شاور صنعتی چقدر است و... بیان شدند، تا کمکی به شمایی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا هستید، شده باشد. در صورتی که تصمیم گرفتید با پرداخت قیمت شیر شاور صنعتی برای خرید یکی از انواع شیر شاور صنعتی دیواری یا روسینکی اقدام کنید، به شما توصیه می شود که حتما به سایت فیدارسورن مراجعه کنید. گروه فیدارسورن یکی از بهترین و معتبر ترین گروه های عرضه کننده انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در تهران و ایران هستند، و آمادگی دارند که با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان، تجهیزات مورد نیازتان را، برایتان فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *